ڈرائیور کی زبانی، اس طرح بچائی رانی کھیت ایکسپریس کے سینکڑوں مسافروں کی جان

Jan 21, 2017 09:11 AM IST | Updated on: Jan 21, 2017 09:11 AM IST

جے پور۔ راجستھان کے جیسلمیر میں جمعہ کی دیر رات رانی کھیت ایکسپریس کا انجن اور دس ڈبے پٹری سے اترنے کی خبر سے ہر کوئی پریشان ہو گیا۔ یہ تو مسافروں کی قسمت اچھی تھی کہ هميرا اور جیسلمیر اسٹیشن کے درمیان ہوئے اس حادثے میں کسی کو بھی کوئی چوٹ نہیں آئی۔

ضلع پولیس اور انتظامیہ فوری طور پر موقع پر پہنچی اور قریب 150 مسافروں کو پیشہ ور دوسری ٹرین سے جیسلمیر پہنچایا گیا۔ اتنے بڑے حادثے میں کسی کو بھی چوٹ نہیں آنے کی خبر سے ریل اور ضلع انتظامیہ نے راحت کی سانس لی۔

ڈرائیور کی زبانی، اس طرح بچائی رانی کھیت ایکسپریس کے سینکڑوں مسافروں کی جان

یہ حادثہ گزشتہ رات 11 بج کر 15 منٹ پر اس وقت ہوا جب كاٹھ گودام سے جیسلمیر آ رہی رانی کھیت ایکسپریس کے انجن اور 10 ڈبے پٹری سے اتر گئے۔

چار کلومیٹر بعد جاکر ٹرین رکی

ریل کے لوکو پائلٹ دولت رام نے بتایا کہ جب ہم هميرا سے نکلے تب راستے میں اسے ایک جھٹکا سا لگا۔ ہم نے محسوس کیا کہ کہیں پٹری میں کوئی فریکچر ہے۔ ہم نے فوری طور پر گاڑی روکنے کی کوشش کی، لیکن چار کلومیٹر بعد گاڑی رکی۔ تب تک گاڑی کا انجن اور اس کے دس ڈبے پٹری سے اتر چکے تھے۔

مسافروں کی آپ بیتی

مسافروں نے واقعہ بتاتے ہوئے کہا کہ پہلے لگا کہ کوئی جانور گاڑی کے نیچے آ گیا ہو گا، مگر جب گاڑی رکی اور ہم نے نیچے اتر کر دیکھا تب معاملہ سمجھ میں آیا۔

حادثے کے وقت موقع پر موجود ضلع افسران نے مسافروں کے لئے ٹرینوں کا اہتمام کیا۔ مگر، راستہ صحیح نہیں ہونے کی وجہ سے ریلوے حکام سے رابطہ کر مسافروں کے لئے خصوصی ریل کا انتظام کیا گیا۔ سردی میں پریشان ہو رہے مسافروں اور غیر ملکی سیاحوں کو جیسلمیر بھجوایا گیا۔

ہر کسی نے لی راحت کی سانس

حادثہ اتنا خطرناک تھا کہ کئی جگہ سے ریل کی پٹری ٹوٹ گئی۔ واقعہ کی خبر سن کر ضلع کلکٹر ماتادين شرما اور ایس پی گورو یادو فوری طور پر ٹیم کے ساتھ جائے وقوعہ پر پہنچے۔ جائے حادثہ تک جانا بھی اپنے آپ میں بہت مشکل ہو گیا، کیونکہ پورا راستہ ریت سے اٹا ہونے کی وجہ سے کئی گاڑیاں اس میں پھنس گئیں۔

بڑی مشکل سے افسران موقع پر پہنچے اور مسافروں کو سلامت پاکر راحت کی سانس لی۔ ضلع کلیکٹر اور ایس پی نے فوری طور پر اعلی افسران کو مطلع کروا کر مسافروں کو جیسلمیر بھیجنے کا اہتمام کیا۔

 

 

 

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز