رام گوپال کا متنازع ٹویٹ ، ہر عورت مرد کو اتنی ہی خوشی دے جتنی سنی لیون دیتی ہے، کیس درج

Mar 08, 2017 11:44 PM IST | Updated on: Mar 08, 2017 11:47 PM IST

بالی وڈ کے مشہور فلم ڈائریکٹر رام گوپال ورما نے بدھ کویوم خواتین کے موقع پر متعدد متنازع ٹویٹ کئے۔ انہوں نے ایک ٹویٹ میں کہا کہ میں چاہتا ہوں کہ دنیا کی ہر عورت مردوں کو اتنی ہی خوشی دے، جتنی سنی لیون دیتی ہے۔ ان کے اس ٹویٹ کے بعد گوا میں ان کے خلاف کیس درج کرایا گیا ہے۔ یہ کیس کارکن وشاكھا مهامبرے نے درج کروایا ہے۔

رام گوپال ورما کے اس ٹویٹ کے بعد لوگوں نے ٹوئٹر پر جم کر غصہ نکالا۔ لاکھوں رد عمل آئے ، جس کے بعد انہیں اپنے ٹویٹ پر صفائی دینی پڑی۔ بعد میں انہوں نے ٹویٹ کر کے لکھا کہ 'میرے ٹویٹس کے بارے میں بہت سی غلط باتیں کہی جا رہی ہیں ، جو ہیپوکریسی کو ظاہر کرتا ہے۔ ان کے (سنی) کے پاس دیگر خواتین سے زیادہ ایمانداری اور عزت نفس ہے۔ اس کے بعد ٹویٹ کر کے انہوں نے کہا کہ ہزاروں مداح ان کی خوبصورتی کی وجہ سے نہیں ہیں ،بلکہ یہ ان کی عظمت ہے جو انہیں سب سے الگ کرتی ہے۔

رام گوپال کا متنازع ٹویٹ ، ہر عورت مرد کو اتنی ہی خوشی دے جتنی سنی لیون دیتی ہے، کیس درج

قبل ازیں انہوں نے ایسے کئی ٹویٹ کئے ، جو خواتینمخالف ہیں۔ انہوں نے ٹویٹ کرتے ہوئے لکھا تھا کہ کیا اس لئے مرد دن نہیں منایا جاتا، کیونکہ سال کے تمام دن مردوں کے لئے ہیں اور خواتین کے لئے صرف ایک دن چھوڑ دیا گیا ہے؟ اس کے بعد انہوں نے لکھا کہ یوم خواتین کو یوم مرد کہنا چاہئے، کیونکہ مرد خواتین کو اتنا مناتے ہیں جتنا خواتین خواتین کو نہیں مناتی ہیں ۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز