آئی سی سی خواتین ورلڈ کپ فائنل : ہندوستان کو شکست دے کر انگلینڈ کا خطاب پر قبضہ

آئی سی سی خواتین ورلڈ کپ کے فائنل میں ٹیم انڈیا کے خلاف انگلینڈ نے ٹاس جیت کر پہلے بلے بازی کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ ی

Jul 23, 2017 02:51 PM IST | Updated on: Jul 23, 2017 10:16 PM IST

لندن: آئی سی سی خواتین ورلڈ کپ کے فائنل میں انگلینڈ نے ٹیم انڈیا کو نو رنوں سے شکست دے کر خطاب پر اپنا قبضہ جمالیا ہے ۔ انگلینڈ نے ٹاس جیت کر پہلے بلے بازی کرنے کا فیصلہ کیا اور اس نے مقررہ 20 اوورس میں 228 رن بنائے ، جس کے جواب میں ہندوستان کی پوری ٹیم 48.4 اوورس میں صرف 219 رن ہی بناسکی۔ٹیم انڈیا کی جانب سے پونم راوت نے 86 جبکہ ہرمن پریت نے 51 رنوں کی اننگز کھیلی۔ ایک وقت ایسا تھا جب ٹیم کی جیت آسان نظر آرہی تھی ، مگر انگلینڈ کے گیند بازوں نے میچ پلٹ دیا اور جلدی جلدی کئی وکٹ گرا دئے۔

قبل ازیں انگلینڈ نے ٹاس جیت کر پہلے بلے بازی کرنے کا فیصلہ کیا۔ہندوستانی گیند بازوں نے خطابی مقابلہ میں چست بولنگ کا مظاہرہ کیا۔جھولن گوسوامی نے 10 اوور میں 23 رن پر تین وکٹ، پونم یادو نے 10 اوور میں 36 رن پر دو وکٹ اور راجیشوري گايكواڈ نے 10 اوور میں 49 رن پر ایک وکٹ لیا۔

آئی سی سی خواتین ورلڈ کپ فائنل : ہندوستان کو شکست دے کر انگلینڈ کا خطاب پر قبضہ

انگلینڈ نے 47 رنز کی ٹھوس شروعات کے بعد 16 رن کے وقفے میں تین وکٹ گنوائے۔ میزبان ٹیم پھر سنبھلی اور اس نے چوتھے وکٹ کے لئے 83 رن کی ساجھےداری کی۔انگلینڈ کے 33 ویں اوور میں اسکور تین وکٹ پر 146 رنز تھا اور اب اس کی پوزیشن مضبوط نظر آ رہی تھی، لیکن اسی اوور میں جھولن نے سارا ٹیلر (45) اور فران ولسن (0) کو مسلسل گیندوں پر آؤٹ کر انگلینڈ کے بڑھتے قدموں پر بریک لگا دیا۔ انگلینڈ کی اوپنروں لارین ونفيلڈ نے 24 اور تیمی بیومونٹ نے 23 رن بنائے۔ٹیلر نے 62 گیندوں پر 45 رن بنائے جس میں کوئی باؤنڈري نہیں تھی۔جھولن نے نیٹلی شیور کو بھی آؤٹ کیا جنہوں نے 68 گیندوں پر 51 رن میں پانچ چوکے لگائے۔کیتھرین برنٹ نے 42 گیندوں میں 34 اور جینی گون نے 38 گیندوں میں ناٹ آؤٹ 25 رنز بنا کر انگلینڈ کو 228 تک پہنچایا۔

میڈیم پیس کی تجربہ کار بولر جھولن نے ٹیلر کو وکٹ کے پیچھے کیچ کرایا اور اگلی گیند ياركر کرکے نئی بلے باز ولسن کو ایل بی ڈبلیو کر دیا۔جھولن نے کریز پر ڈٹ کر کھڑی شیور کو ایل بی ڈبلیو کر دیا۔شیور نے ڈی آر ایس کا سہارا لیا لیکن اس کا کوئی فائدہ نہیں ملا۔ انگلینڈ کی اوپنروں لارین ونفيلڈ نے 24 اور تیمی بیومونٹ نے 23 رن بنائے۔دونوں نے شروع میں ہندوستانی گیند بازوں کو مایوس کیا لیکن گايكواڈ نے ایک اور لیگ اسپنر پونم نے دو وکٹ لے کر انگلینڈ کے ٹاپ آرڈر کو جھنجھوڑ دیا۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز