ٹائم میگزین ریڈرز پول : ٹاپ 100 با اثر شخصیات میں وزیر اعظم مودی کو صفرفیصد ووٹ ، فلپائن صدر سرفہرست

Apr 17, 2017 07:44 PM IST | Updated on: Apr 17, 2017 07:45 PM IST

نیویارک : معروف انگریزی میگزین ٹائم میگزین کے ریڈرز پول میں 100 سب سے زیادہ بااثر لوگوں کی فہرست میں فلپائن کے صدر کو پہلا مقام حاصل ہوا ہے ۔ جبکہ ہندوستان کے وزیر اعظم نریندر مودی کو صفر فیصد ووٹ ملے ہیں ۔ فلپائن کے صدر کو ہاں میں پانچ فیصد ووٹ ملا ۔ سروے میں فلپائن کے صدر شروع سے ہی آگے چل رہے تھے۔ 100 بااثر شخصیات کا حتمی فیصلہ ٹائم میگزین کے ایڈیٹرس کی طرف کیا جائے گا اور فائنل لسٹ کا اعلان 20 اپریل کو ہوگا۔

ریڈرز پول سروے میں وزیر اعظم نریندر مودی سے کم سے کم ہاں ووٹ حاصل کرنے میں بھی ناکام رہے ہیں۔ انہیں ایک فیصد سے بھی کم ووٹ ملے ہیں۔ فیصد کے طور پر ان کا صفر فیصد ووٹ دکھایا گیا ہے۔ تاہم وزیر اعظم مودی ایک بھی ووٹ نہیں پانے والوں میں اکیلے نہیں ہے، ان کے علاوہ ہند نژاد مائیکروسافٹ کے سی ای او ستیہ نڈیلا، اسرائیل کے وزیر اعظم بنجامن نتن یاہو، وائٹ ہاؤس کے سکریٹری شان اور امریکہ کے صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی بیٹی ایوانكا ٹرمپ اور شام کے صدر بشار الاسد بھی شامل ہے۔

ٹائم میگزین ریڈرز پول : ٹاپ 100 با اثر شخصیات میں وزیر اعظم مودی کو صفرفیصد ووٹ ، فلپائن صدر سرفہرست

ریڈرز سروے میں کینیڈا کے وزیر اعظم ، پوپ فرانسس، مائیکروسافٹ کے فاونڈر بل گیٹس اور فیس بک کے مارک زكربرگ کو تین فیصد ووٹ شیئر ملا ہے۔ دوسری طرف اس سروے میں امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کو 2 فیصد ووٹ حاصل ملا ہے ۔ سال 2016 میں امریکی صدراتی امیدوار رہے برنی سینڈرز اور سال 2015 میں روس کے صدر ولادیمیر پوٹن ریڈرز پول میں کامیاب ہوئے تھے۔

سروے میں میگزین نے آن لائن اپنے قارئین سے اس سال دنیا کے 100 سب سے زیادہ بااثر افراد کو لے کر سروے کرایا ہے۔ ووٹنگ گزشتہ رات (اتوار، 16 اپریل) کو ختم ہو چکی ہے۔ آپ کو بتا دیں کہ دنیا کے سب سے زیادہ بااثر افراد کی فہرست میں وزیر اعظم مودی کے نام کو بھی شامل کیا گیا تھا۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز