فلموں میں آنے سے پہلے ایسی نظر آتی تھیں سنی لیونی

May 13, 2017 05:56 PM IST
1 of 15
  • سنی لیونی بالی ووڈ کا پاپولر نام ہے اور کچھ سالوں پہلے ہی بالی ووڈ میں انٹری کرنے والی سنی نے جلد ہی فلموں میں اچھی جگہ بنا لی ہے۔ آپ نے سنی کو ہمیشہ جرات مندانہ اوتار میں ہی دیکھا ہوگا اور اس اوتار کے لئے صرف سنی کو جانا جاتا ہے، لیکن آج ہم آپ کو سنی لیونی کے مشہور ہونے سے پہلے کی وہ تصاویر دکھا رہے ہیں جو کہ آپ نے شاید ہی دیکھی ہوں گی۔ آگے کی سلائیڈ میں دیکھیں سنی کے بچپن کی تصاویر اور ان سے منسلک بہت سی دلچسپ چیزیں۔

    سنی لیونی بالی ووڈ کا پاپولر نام ہے اور کچھ سالوں پہلے ہی بالی ووڈ میں انٹری کرنے والی سنی نے جلد ہی فلموں میں اچھی جگہ بنا لی ہے۔ آپ نے سنی کو ہمیشہ جرات مندانہ اوتار میں ہی دیکھا ہوگا اور اس اوتار کے لئے صرف سنی کو جانا جاتا ہے، لیکن آج ہم آپ کو سنی لیونی کے مشہور ہونے سے پہلے کی وہ تصاویر دکھا رہے ہیں جو کہ آپ نے شاید ہی دیکھی ہوں گی۔ آگے کی سلائیڈ میں دیکھیں سنی کے بچپن کی تصاویر اور ان سے منسلک بہت سی دلچسپ چیزیں۔

  • سنی لیون کا اصلی نام كرنجيت کور ووہرا ہے۔ فلموں میں آنے سے پہلے سنی لیون نرسنگ کی تعلیم حاصل کر رہی تھیں۔ سنی لیون کے بارے میں اوپینین ہر انسان رکھتا ہے لیکن ان کی زندگی سے جڑی بہت سی چیزیں کم ہی لوگ جانتے ہیں۔ 13 مئی کو سنی کی سالگرہ پر آپ بھی جان لیجئے سنی کی زندگی سے جڑیں کچھ خاص باتیں۔

    سنی لیون کا اصلی نام كرنجيت کور ووہرا ہے۔ فلموں میں آنے سے پہلے سنی لیون نرسنگ کی تعلیم حاصل کر رہی تھیں۔ سنی لیون کے بارے میں اوپینین ہر انسان رکھتا ہے لیکن ان کی زندگی سے جڑی بہت سی چیزیں کم ہی لوگ جانتے ہیں۔ 13 مئی کو سنی کی سالگرہ پر آپ بھی جان لیجئے سنی کی زندگی سے جڑیں کچھ خاص باتیں۔

  • کینیڈا میں پلی بڑھی سنی نے کیتھولک اسکول سے اپنی پڑھائی کی، کیونکہ ان کے والدین کو لگتا تھا کہ وہ سکھ ہیں اور پبلک اسکول میں جانے سے انہیں خطرہ ہے۔ ان کا نام تبدیل کرنے کی بھی ایک دلچسپ کہانی ہے۔ ایک فوٹوشوٹ کے دوران ان کے ڈائریکٹر نے کہا کہ ان کا نام ان کی فوٹیج سے بالکل میل نہیں کھاتا۔ ان سے کوئی دوسرا نام رکھنے کو کہا گیا۔ كرنجيت کو اپنے چھوٹے بھائی سندیپ کا دھیان آیا جس کو گھر میں پیار سے سنی بلاتے تھے۔ كرنجيت نے جلد بازی میں اپنا نام سنی ہی رکھ لیا۔ ایک اٹالین ڈائریکٹر سارجیو لیونی کے نام سے ليونی لے کر كرنجيت کور ووہرا بن گئی سنی لیونی۔

    کینیڈا میں پلی بڑھی سنی نے کیتھولک اسکول سے اپنی پڑھائی کی، کیونکہ ان کے والدین کو لگتا تھا کہ وہ سکھ ہیں اور پبلک اسکول میں جانے سے انہیں خطرہ ہے۔ ان کا نام تبدیل کرنے کی بھی ایک دلچسپ کہانی ہے۔ ایک فوٹوشوٹ کے دوران ان کے ڈائریکٹر نے کہا کہ ان کا نام ان کی فوٹیج سے بالکل میل نہیں کھاتا۔ ان سے کوئی دوسرا نام رکھنے کو کہا گیا۔ كرنجيت کو اپنے چھوٹے بھائی سندیپ کا دھیان آیا جس کو گھر میں پیار سے سنی بلاتے تھے۔ كرنجيت نے جلد بازی میں اپنا نام سنی ہی رکھ لیا۔ ایک اٹالین ڈائریکٹر سارجیو لیونی کے نام سے ليونی لے کر كرنجيت کور ووہرا بن گئی سنی لیونی۔

  • اپنی زندگی پر مبنی ایک ڈاکومنٹری 'موسٹلی سنی' میں سنی نے بتایا کہ بچپن میں وہ اپنے خاندان کے ساتھ گردوارے جاتی تھیں۔ سنی ہارمونیم بہت اچھا بجاتی تھیں اور ان کے بھائی طبلہ بجاتے تھے۔ بچپن میں سنی کو بالی ووڈ فلموں کا بھی بہت شوق تھا۔ جب سے سنی نے عامر خان کی فلم 'دل' دیکھی تھی، وہ عامر خان کی فین ہوگئی تھیں۔ لیکن پھر 19 سال کی عمر میں وہ ایڈلٹ انڈسٹری سے جڑیں۔

    اپنی زندگی پر مبنی ایک ڈاکومنٹری 'موسٹلی سنی' میں سنی نے بتایا کہ بچپن میں وہ اپنے خاندان کے ساتھ گردوارے جاتی تھیں۔ سنی ہارمونیم بہت اچھا بجاتی تھیں اور ان کے بھائی طبلہ بجاتے تھے۔ بچپن میں سنی کو بالی ووڈ فلموں کا بھی بہت شوق تھا۔ جب سے سنی نے عامر خان کی فلم 'دل' دیکھی تھی، وہ عامر خان کی فین ہوگئی تھیں۔ لیکن پھر 19 سال کی عمر میں وہ ایڈلٹ انڈسٹری سے جڑیں۔

  • سنی نے ایک جرمن بیکری میں اپنی پہلی نوکری کی تھی، تب ان کی عمر 15 سال تھی اور یہاں ان کے تعلقات ایک ایسے آدمی سے بن گئے جو انہیں ایڈلٹ ماڈلنگ کے راستے پر لے آیا۔ سنی کو بڑھی ہوئی پاکٹ منی اچھی لگی اور وہ جانتی تھیں کہ اس کام کے سبب ان کے خاندان والے انہیں معاف نہیں کریں گے انہوں نے "پارن" کو اپنا لیا۔

    سنی نے ایک جرمن بیکری میں اپنی پہلی نوکری کی تھی، تب ان کی عمر 15 سال تھی اور یہاں ان کے تعلقات ایک ایسے آدمی سے بن گئے جو انہیں ایڈلٹ ماڈلنگ کے راستے پر لے آیا۔ سنی کو بڑھی ہوئی پاکٹ منی اچھی لگی اور وہ جانتی تھیں کہ اس کام کے سبب ان کے خاندان والے انہیں معاف نہیں کریں گے انہوں نے "پارن" کو اپنا لیا۔

  • دسمبر 2005 میں سنی لیون کے نام سے 'سنی' کی پہلی ایڈلٹ فلم ریلیز ہوئی تھی۔ اسکرین پر اگرچہ سنی اپنے بولڈ اوتار کے لئے جانی جاتی ہیں، لیکن اصل زندگی میں وہ 'ٹام-بوائے' ہیں۔ ان کو ڈھیلے ٹی شرٹ اور پاجاما پہننا پسند ہے۔ ایک انٹرویو میں سنی نے بتایا تھا کہ ان کو ہائی اسکول میں ڈانس کے لئے کسی بھی لڑکے نے کبھی نہیں پوچھا تھا کیونکہ وہ اس وقت "ہاٹ" نہی لگتی تھیں۔

    دسمبر 2005 میں سنی لیون کے نام سے 'سنی' کی پہلی ایڈلٹ فلم ریلیز ہوئی تھی۔ اسکرین پر اگرچہ سنی اپنے بولڈ اوتار کے لئے جانی جاتی ہیں، لیکن اصل زندگی میں وہ 'ٹام-بوائے' ہیں۔ ان کو ڈھیلے ٹی شرٹ اور پاجاما پہننا پسند ہے۔ ایک انٹرویو میں سنی نے بتایا تھا کہ ان کو ہائی اسکول میں ڈانس کے لئے کسی بھی لڑکے نے کبھی نہیں پوچھا تھا کیونکہ وہ اس وقت "ہاٹ" نہی لگتی تھیں۔

  • حالانکہ سنی کی بالی ووڈ انٹری کافی پہلے ہو جاتی جب سال 2005 میں ڈائریکٹر موہت سوری نے انہیں اپنی فلم 'کل یگ' کے لئے ایک اہم کردار آفر کیا تھا، لیکن سنی نے اس کے لیے ایک ملین ڈالر کی فیس کی مانگی تھی جو موہت سوری کو بہت زیادہ لگی اور انہوں نے یہ رول ديپل شا کو دے دیا۔ فلم نے کوئی خاص بزنس نہیں کیا اور سنی کا بالی ووڈ پلان بھی ٹل گیا۔

    حالانکہ سنی کی بالی ووڈ انٹری کافی پہلے ہو جاتی جب سال 2005 میں ڈائریکٹر موہت سوری نے انہیں اپنی فلم 'کل یگ' کے لئے ایک اہم کردار آفر کیا تھا، لیکن سنی نے اس کے لیے ایک ملین ڈالر کی فیس کی مانگی تھی جو موہت سوری کو بہت زیادہ لگی اور انہوں نے یہ رول ديپل شا کو دے دیا۔ فلم نے کوئی خاص بزنس نہیں کیا اور سنی کا بالی ووڈ پلان بھی ٹل گیا۔

  • سنی لیون پورن فلموں میں نہ صرف کام کرتی تھیں، بلکہ اس کی ہدایت کاری بھی کرتی رہی ہیں۔ وہ مانتی ہیں کہ یہ ایک بڑا بزنس ہے جسے کرنے کے لئے آپ کو ٹیلنٹ کے ساتھ ساتھ دماغ کی ضرورت بھی ہے۔ سنی نے ایک انٹرویو میں کہا ہے، "ہندوستان میں پورن فلموں کو ایک الگ طریقے سے دیکھا جاتا ہے لیکن باہر یہ ایک انڈسٹری ہے اور ہم اگھمی۔

    سنی لیون پورن فلموں میں نہ صرف کام کرتی تھیں، بلکہ اس کی ہدایت کاری بھی کرتی رہی ہیں۔ وہ مانتی ہیں کہ یہ ایک بڑا بزنس ہے جسے کرنے کے لئے آپ کو ٹیلنٹ کے ساتھ ساتھ دماغ کی ضرورت بھی ہے۔ سنی نے ایک انٹرویو میں کہا ہے، "ہندوستان میں پورن فلموں کو ایک الگ طریقے سے دیکھا جاتا ہے لیکن باہر یہ ایک انڈسٹری ہے اور ہم اگھمی۔

  • ایڈلٹ انڈسٹری چھوڑ کر بالی ووڈ سے جڑنے سے پہلے ہندوستان آکر بسنے کے لئے لیون تھوڑا ڈری ہوئی تھیں۔ انہیں معلوم تھا کہ بھارت میں لوگ ان کو قبول نہیں کر پائیں گے۔ بہت سے فنکاروں نے تو سنی کے ساتھ فلموں میں کام کرنے سے بھی انکار کر دیا تھا اور پھر عامر خان اور شاہ رخ نے آگے آکر ان کی حمایت کی تھی۔

    ایڈلٹ انڈسٹری چھوڑ کر بالی ووڈ سے جڑنے سے پہلے ہندوستان آکر بسنے کے لئے لیون تھوڑا ڈری ہوئی تھیں۔ انہیں معلوم تھا کہ بھارت میں لوگ ان کو قبول نہیں کر پائیں گے۔ بہت سے فنکاروں نے تو سنی کے ساتھ فلموں میں کام کرنے سے بھی انکار کر دیا تھا اور پھر عامر خان اور شاہ رخ نے آگے آکر ان کی حمایت کی تھی۔

  • سنی لیون کی ایڈلٹ فلم انڈسٹری میں ایک جانی مانی پروفائل کے طور پر شناخت بنی ہوئی ہے۔ ان کی دوسری ہی پورن فلم 'ورچول ووڈ گرل سنی لیون' کو اے وی ایم ایوارڈ بھی ملا ہے۔ اس ایوارڈ کو پورن فلم انڈسٹری کا آسکر کہا جاتا ہے۔

    سنی لیون کی ایڈلٹ فلم انڈسٹری میں ایک جانی مانی پروفائل کے طور پر شناخت بنی ہوئی ہے۔ ان کی دوسری ہی پورن فلم 'ورچول ووڈ گرل سنی لیون' کو اے وی ایم ایوارڈ بھی ملا ہے۔ اس ایوارڈ کو پورن فلم انڈسٹری کا آسکر کہا جاتا ہے۔

  • عام طور پر لوگوں کو لگتا ہے کہ فیشن انڈسٹری یا فلموں والے لوگ کئی طرح کے نشے کرتے ہوں گے۔ لیکن یہ جان کر آپ کو تعجب ہوگا کہ سنی کسی بھی طرح کا کوئی نشہ نہیں کرتیں۔ وہ فٹنس کے تئیں بہت حساس ہیں اور نشہ سے دور رہتی ہیں۔

    عام طور پر لوگوں کو لگتا ہے کہ فیشن انڈسٹری یا فلموں والے لوگ کئی طرح کے نشے کرتے ہوں گے۔ لیکن یہ جان کر آپ کو تعجب ہوگا کہ سنی کسی بھی طرح کا کوئی نشہ نہیں کرتیں۔ وہ فٹنس کے تئیں بہت حساس ہیں اور نشہ سے دور رہتی ہیں۔

  • سنی کے اپنے خاندان نے تو ان سے ناطہ توڑ لیا تھا لیکن ان کے شوہر ڈینیل ویبر، سنی کے لئے خاص ہیں۔ ایڈلٹ فلموں میں آنے کے بعد سنی صرف خاتون شریک اسٹار کے ساتھ ہی کام کرتی تھیں لیکن پھر انہوں نے ڈینیل کے ساتھ کام کرنے کا فیصلہ کیا۔ تین سال افیئر کے بعد دونوں نے شادی بھی کی اور اب ہندوستان میں ڈینیل ہی سنی کے منیجر کے طور پر کام کرتے ہیں۔

    سنی کے اپنے خاندان نے تو ان سے ناطہ توڑ لیا تھا لیکن ان کے شوہر ڈینیل ویبر، سنی کے لئے خاص ہیں۔ ایڈلٹ فلموں میں آنے کے بعد سنی صرف خاتون شریک اسٹار کے ساتھ ہی کام کرتی تھیں لیکن پھر انہوں نے ڈینیل کے ساتھ کام کرنے کا فیصلہ کیا۔ تین سال افیئر کے بعد دونوں نے شادی بھی کی اور اب ہندوستان میں ڈینیل ہی سنی کے منیجر کے طور پر کام کرتے ہیں۔

  • ہندوستان میں سنی کے خلاف فحاشی پھیلانے کے دو سے زیادہ کیس درج کئے جاچکے ہیں لیکن سنی کہتی ہیں کہ وہ ہر ملک کے لوگوں کے جذبات اور ان کے کلچر کا احترام کرتی ہیں۔ سنی کے خلاف پنے میں داخل کیس کو بھی تب بند کر دیا گیا جب انہوں نے بتایا کہ ہندوستان آنے کے بعد سے انہوں نے کسی ایڈلٹ فلم میں کام ہی نہیں کیا۔

    ہندوستان میں سنی کے خلاف فحاشی پھیلانے کے دو سے زیادہ کیس درج کئے جاچکے ہیں لیکن سنی کہتی ہیں کہ وہ ہر ملک کے لوگوں کے جذبات اور ان کے کلچر کا احترام کرتی ہیں۔ سنی کے خلاف پنے میں داخل کیس کو بھی تب بند کر دیا گیا جب انہوں نے بتایا کہ ہندوستان آنے کے بعد سے انہوں نے کسی ایڈلٹ فلم میں کام ہی نہیں کیا۔

  • سنی کافی وقت تک یہ مانتی رہیں کہ وہ ہوموسیکسول ہیں اور خواتین کے ساتھ ہی تعلقات بنا سکتی ہیں لیکن 18 سال کی عمر میں انہیں لگا کہ وہ بایو سیکسول ہیں۔

    سنی کافی وقت تک یہ مانتی رہیں کہ وہ ہوموسیکسول ہیں اور خواتین کے ساتھ ہی تعلقات بنا سکتی ہیں لیکن 18 سال کی عمر میں انہیں لگا کہ وہ بایو سیکسول ہیں۔

  • سنی کے خاندان میں ابھی صرف ان کے شوہر، ساس سسر اور سنی کے ایک منھ بولے بھائی ہیں جو اکثر سنی کے ساتھ نظر آتے ہیں۔ بچوں کے بارے میں سنی ہنستے ہوئے کہتی ہیں کہ وہ ابھی خود کو بڑا کر رہی ہیں اور پھر بچوں کی باری آئے گی۔

    سنی کے خاندان میں ابھی صرف ان کے شوہر، ساس سسر اور سنی کے ایک منھ بولے بھائی ہیں جو اکثر سنی کے ساتھ نظر آتے ہیں۔ بچوں کے بارے میں سنی ہنستے ہوئے کہتی ہیں کہ وہ ابھی خود کو بڑا کر رہی ہیں اور پھر بچوں کی باری آئے گی۔

  • سنی لیون کا اصلی نام كرنجيت کور ووہرا ہے۔ فلموں میں آنے سے پہلے سنی لیون نرسنگ کی تعلیم حاصل کر رہی تھیں۔ سنی لیون کے بارے میں اوپینین ہر انسان رکھتا ہے لیکن ان کی زندگی سے جڑی بہت سی چیزیں کم ہی لوگ جانتے ہیں۔ 13 مئی کو سنی کی سالگرہ پر آپ بھی جان لیجئے سنی کی زندگی سے جڑیں کچھ خاص باتیں۔
  • کینیڈا میں پلی بڑھی سنی نے کیتھولک اسکول سے اپنی پڑھائی کی، کیونکہ ان کے والدین کو لگتا تھا کہ وہ سکھ ہیں اور پبلک اسکول میں جانے سے انہیں خطرہ ہے۔ ان کا نام تبدیل کرنے کی بھی ایک دلچسپ کہانی ہے۔ ایک فوٹوشوٹ کے دوران ان کے ڈائریکٹر نے کہا کہ ان کا نام ان کی فوٹیج سے بالکل میل نہیں کھاتا۔ ان سے کوئی دوسرا نام رکھنے کو کہا گیا۔ كرنجيت کو اپنے چھوٹے بھائی سندیپ کا دھیان آیا جس کو گھر میں پیار سے سنی بلاتے تھے۔ كرنجيت نے جلد بازی میں اپنا نام سنی ہی رکھ لیا۔ ایک اٹالین ڈائریکٹر سارجیو لیونی کے نام سے ليونی لے کر كرنجيت کور ووہرا بن گئی سنی لیونی۔
  • اپنی زندگی پر مبنی ایک ڈاکومنٹری 'موسٹلی سنی' میں سنی نے بتایا کہ بچپن میں وہ اپنے خاندان کے ساتھ گردوارے جاتی تھیں۔ سنی ہارمونیم بہت اچھا بجاتی تھیں اور ان کے بھائی طبلہ بجاتے تھے۔ بچپن میں سنی کو بالی ووڈ فلموں کا بھی بہت شوق تھا۔ جب سے سنی نے عامر خان کی فلم 'دل' دیکھی تھی، وہ عامر خان کی فین ہوگئی تھیں۔ لیکن پھر 19 سال کی عمر میں وہ ایڈلٹ انڈسٹری سے جڑیں۔
  • سنی نے ایک جرمن بیکری میں اپنی پہلی نوکری کی تھی، تب ان کی عمر 15 سال تھی اور یہاں ان کے تعلقات ایک ایسے آدمی سے بن گئے جو انہیں ایڈلٹ ماڈلنگ کے راستے پر لے آیا۔ سنی کو بڑھی ہوئی پاکٹ منی اچھی لگی اور وہ جانتی تھیں کہ اس کام کے سبب ان کے خاندان والے انہیں معاف نہیں کریں گے انہوں نے "پارن" کو اپنا لیا۔
  • دسمبر 2005 میں سنی لیون کے نام سے 'سنی' کی پہلی ایڈلٹ فلم ریلیز ہوئی تھی۔ اسکرین پر اگرچہ سنی اپنے بولڈ اوتار کے لئے جانی جاتی ہیں، لیکن اصل زندگی میں وہ 'ٹام-بوائے' ہیں۔ ان کو ڈھیلے ٹی شرٹ اور پاجاما پہننا پسند ہے۔ ایک انٹرویو میں سنی نے بتایا تھا کہ ان کو ہائی اسکول میں ڈانس کے لئے کسی بھی لڑکے نے کبھی نہیں پوچھا تھا کیونکہ وہ اس وقت "ہاٹ" نہی لگتی تھیں۔
  • حالانکہ سنی کی بالی ووڈ انٹری کافی پہلے ہو جاتی جب سال 2005 میں ڈائریکٹر موہت سوری نے انہیں اپنی فلم 'کل یگ' کے لئے ایک اہم کردار آفر کیا تھا، لیکن سنی نے اس کے لیے ایک ملین ڈالر کی فیس کی مانگی تھی جو موہت سوری کو بہت زیادہ لگی اور انہوں نے یہ رول ديپل شا کو دے دیا۔ فلم نے کوئی خاص بزنس نہیں کیا اور سنی کا بالی ووڈ پلان بھی ٹل گیا۔
  • سنی لیون پورن فلموں میں نہ صرف کام کرتی تھیں، بلکہ اس کی ہدایت کاری بھی کرتی رہی ہیں۔ وہ مانتی ہیں کہ یہ ایک بڑا بزنس ہے جسے کرنے کے لئے آپ کو ٹیلنٹ کے ساتھ ساتھ دماغ کی ضرورت بھی ہے۔ سنی نے ایک انٹرویو میں کہا ہے، "ہندوستان میں پورن فلموں کو ایک الگ طریقے سے دیکھا جاتا ہے لیکن باہر یہ ایک انڈسٹری ہے اور ہم اگھمی۔
  • ایڈلٹ انڈسٹری چھوڑ کر بالی ووڈ سے جڑنے سے پہلے ہندوستان آکر بسنے کے لئے لیون تھوڑا ڈری ہوئی تھیں۔ انہیں معلوم تھا کہ بھارت میں لوگ ان کو قبول نہیں کر پائیں گے۔ بہت سے فنکاروں نے تو سنی کے ساتھ فلموں میں کام کرنے سے بھی انکار کر دیا تھا اور پھر عامر خان اور شاہ رخ نے آگے آکر ان کی حمایت کی تھی۔
  • سنی لیون کی ایڈلٹ فلم انڈسٹری میں ایک جانی مانی پروفائل کے طور پر شناخت بنی ہوئی ہے۔ ان کی دوسری ہی پورن فلم 'ورچول ووڈ گرل سنی لیون' کو اے وی ایم ایوارڈ بھی ملا ہے۔ اس ایوارڈ کو پورن فلم انڈسٹری کا آسکر کہا جاتا ہے۔
  • عام طور پر لوگوں کو لگتا ہے کہ فیشن انڈسٹری یا فلموں والے لوگ کئی طرح کے نشے کرتے ہوں گے۔ لیکن یہ جان کر آپ کو تعجب ہوگا کہ سنی کسی بھی طرح کا کوئی نشہ نہیں کرتیں۔ وہ فٹنس کے تئیں بہت حساس ہیں اور نشہ سے دور رہتی ہیں۔
  • سنی کے اپنے خاندان نے تو ان سے ناطہ توڑ لیا تھا لیکن ان کے شوہر ڈینیل ویبر، سنی کے لئے خاص ہیں۔ ایڈلٹ فلموں میں آنے کے بعد سنی صرف خاتون شریک اسٹار کے ساتھ ہی کام کرتی تھیں لیکن پھر انہوں نے ڈینیل کے ساتھ کام کرنے کا فیصلہ کیا۔ تین سال افیئر کے بعد دونوں نے شادی بھی کی اور اب ہندوستان میں ڈینیل ہی سنی کے منیجر کے طور پر کام کرتے ہیں۔
  • ہندوستان میں سنی کے خلاف فحاشی پھیلانے کے دو سے زیادہ کیس درج کئے جاچکے ہیں لیکن سنی کہتی ہیں کہ وہ ہر ملک کے لوگوں کے جذبات اور ان کے کلچر کا احترام کرتی ہیں۔ سنی کے خلاف پنے میں داخل کیس کو بھی تب بند کر دیا گیا جب انہوں نے بتایا کہ ہندوستان آنے کے بعد سے انہوں نے کسی ایڈلٹ فلم میں کام ہی نہیں کیا۔
  • سنی کافی وقت تک یہ مانتی رہیں کہ وہ ہوموسیکسول ہیں اور خواتین کے ساتھ ہی تعلقات بنا سکتی ہیں لیکن 18 سال کی عمر میں انہیں لگا کہ وہ بایو سیکسول ہیں۔
  • سنی کے خاندان میں ابھی صرف ان کے شوہر، ساس سسر اور سنی کے ایک منھ بولے بھائی ہیں جو اکثر سنی کے ساتھ نظر آتے ہیں۔ بچوں کے بارے میں سنی ہنستے ہوئے کہتی ہیں کہ وہ ابھی خود کو بڑا کر رہی ہیں اور پھر بچوں کی باری آئے گی۔

تازہ ترین تصاویر