میہر ضمنی انتخابات: بی جے پی کے نارائن ترپاٹھی اور کانگریس کے منیش پٹیل کے درمیان مقابلہ

ریوا : میهر اسمبلی کے ضمنی انتخاب میں بی جے پی نے نارائن ترپاٹھی کو امیدوار بنایا ہے۔پیر کو دارالحکومت بھوپال میں بی جے پی ریاستی دفتر میں ہوئی الیکشن کمیٹی کی میٹنگ میں نارائن ترپاٹھی کے نام پر مہر لگائی گئی۔

Jan 25, 2016 01:45 PM IST | Updated on: Jan 25, 2016 01:45 PM IST
میہر ضمنی انتخابات: بی جے پی کے نارائن ترپاٹھی اور کانگریس کے منیش پٹیل کے درمیان مقابلہ

ریوا : میہر اسمبلی کے ضمنی انتخاب میں بی جے پی نے نارائن ترپاٹھی کو امیدوار بنایا ہے۔پیر کو دارالحکومت بھوپال میں بی جے پی ریاستی دفتر میں ہوئی الیکشن کمیٹی کی میٹنگ میں نارائن ترپاٹھی کے نام پر مہر لگائی گئی۔

میٹنگ میں وزیر اعلی شیوراج سنگھ چوہان، ریاستی نندكمار سنگھ چوہان، كرشن مراري موگھے، سابق وزیر اعلی سندر لال پٹوا، کیلاش جوشی، رام کرشن كسمريا، لتا وانکھیڑے، ستیہ نارائن جٹيا موجود تھے۔

خیال رہے کہ میهر میں کانگریس ممبر اسمبلی نارائن ترپاٹھی کے استعفی کی وجہ سے ہی ضمنی الیکشن ہو رہا ہے۔ نارائن ترپاٹھی نے کانگریس کا ساتھ چھوڑ کر بی جے پی کا دامن تھام لیا ہے، جنہیں اب بی جے پی نے اپنا امیدوار بنایا ہے۔

شیوراج حکومت کے لئے یہ الیکشن کافی اہم مانا جا رہا ہے ۔ اس سے پہلے رتلام لوک سبھا ضمنی انتخابات اور بلدیاتی انتخابات میں بی جے پی کو کراری شکست جھیلنی پڑی تھی۔

Loading...

وہیں کانگریس نے منیش پٹیل کو میهر سے اپنا امیدوار بنایا ہے۔ منیش حال ہی میں بی ایس پی چھوڑ کر کانگریس پارٹی میں شامل ہوئے ہیں۔

الیکشن کمیشن نے میهر اسمبلی انتخابات کے لئے ووٹنگ کی تاریخ کا اعلان کر دیا ہے۔ میهر میں 13 فروری کو پولنگ ہوگی جبکہ ووٹوں کی گنتی 16 فروری کو هوگي ۔

Loading...