سیونی میں دفعہ 144 جاری ، ریلی منعقد کرنے والے پانچ ارکان کو ملی ضمانت

سیون : مدھیہ پردیش کے سیون شہر میں کل مذہبی ریلی کے دوران پتھراؤ کے بعد ہونے والی کشیدگی کی وجہ سے لگی دفعہ 144 آج بھی جاری ہے۔

Apr 09, 2016 10:24 PM IST | Updated on: Apr 09, 2016 10:24 PM IST
سیونی میں دفعہ 144 جاری ، ریلی منعقد کرنے والے پانچ ارکان کو ملی ضمانت

سیونی : مدھیہ پردیش کے سیونی شہر میں کل مذہبی ریلی کے دوران پتھراؤ کے بعد ہونے والی کشیدگی کی وجہ سے لگی دفعہ 144 آج بھی جاری ہے۔ اس معاملے میں ریلی کی اجازت لینے والے پانچ کارکنان کو کل دیر رات پولیس نے گرفتار کیا تھا، انہیں آج ضمانت مل گئی۔

پولیس کے ذرائع کے مطابق چیتر شکلا پرتپدا ہندو نئے سال اور گوڈی پڑوا کے موقع پر کل نکالے گئے بڑے جلوس اور ریلی کے دوران پتھراؤ کے بعد شہر میں موٹر سائیکل، جیپ جلانے، بسوں میں توڑپھوڑ اور پھل کی دکانوں میں توڑپھوڑ کے بعد اہم بازار بند ہو گیا تھا۔ اس واقعہ میں پولیس نے ریلی کی اجازت مانگنے والے بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) لیڈر راکیش پال، سماجی کارکن، جن منچ کے رکن سنجے تیواری، قومی طلبہ تنظیم کے ضلع صدر داخل بھالوٹيا، بی جے پی کے لیڈر اور ایڈووکیٹ پردیپ ویس، بجرنگ دل کے لیڈر مینک دوبے کو کوتوالی پولیس نے کل دیر رات گرفتار کر لیا تھا۔ ان کے خلاف دفعہ 151 کے تحت کیس درج کیا گیا تھا۔

آج صبح سیونی پولیس نے ان پانچوں ملزمان کو سب ڈویژنل مجسٹریٹ کی عدالت کے سامنے پیش کیا، جہاں سے ان تمام کو ضمانت پر رہا کر دیا گیا۔ پولیس کے مطابق کل سےنافذ دفعہ 144 آج بھی سیون شہر میں جاری رہی ہے۔

Loading...

Loading...