سنهستھ سے قبل سادھو سنتوں میں مارپیٹ ، گاڑیوں میں توڑ پھوڑ

اجین : اجین میں منگل ناتھ سنهستھ میلہ میں نرموہی اکھاڑہ کے سادھو سنت آمنے سامنے ہو گئے۔ اس دوران ان کے درمیان جم کر مار پیٹ بھی ہوئی۔ نرموہی اکھاڑہ کے سنتوں میں نہ صرف هاتھاپائي اور مارپیٹ ہوئی بلکہ پتھراؤ بھی کیا گیا اور بعد میں کچھ گاڑیوں کو نذر آتش بھی کیا گیا۔

Feb 06, 2016 07:33 PM IST | Updated on: Feb 06, 2016 07:34 PM IST
سنهستھ سے قبل سادھو سنتوں میں مارپیٹ ، گاڑیوں میں توڑ پھوڑ

اجین : اجین میں منگل ناتھ سنهستھ میلہ میں نرموہی اکھاڑہ کے سادھو سنت آمنے سامنے ہو گئے۔ اس دوران ان کے درمیان جم کر مار پیٹ بھی ہوئی۔ نرموہی اکھاڑہ کے سنتوں میں نہ صرف هاتھاپائي اور مارپیٹ ہوئی بلکہ پتھراؤ بھی کیا گیا اور بعد میں کچھ گاڑیوں کو نذر آتش بھی کیا گیا۔

مارپیٹ کی وجہ اکھاڑہ پریشد کے صدر کے عہدہ کا تنازعہ بتایا جا رہا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ جن سنتوں کے ساتھ مار پیٹ ہوئی ہے، وہ مدن موہن داس کے حامی ہیں۔

خیال رہے کہ مدن موہن داس نے گزشتہ دنوں اکھاڑہ پریشد کے صدر گیان داس جی مہاراج کے خلاف نریندر گری کی حمایت کی تھی ، جس کی وجہ سے نرموہی اکھاڑہ کے دیگر سنت ان سے ناراض ہیں۔

بتایا جاتا ہے کہ جیسے ہی مدن موهن داس جی کے حامی سنت اجین پہنچے، نرموہی اكھاڑہ کے سنتوں نے ان پر حملہ کر دیا۔ ان گاڑیوں کو نذر آتش کردیا اور ان کے ساتھ مار پیٹ کی ۔

Loading...

Loading...