چھتیس گڑھ میں سینئر کانگریس لیڈر کی ماں کا قتل، باپ بھی شدید زخمی

رائے پور۔ چھتیس گڑھ کے دارالحکومت رائے پور کے سےجبهار علاقے میں سینئر کانگریس لیڈر اور سابق ممبر اسمبلی شیو ڈهريا کی ماں کا نامعلوم حملہ آوروں نے دھاردار ہتھیار سے قتل اور والد کو شدید زخمی کر دیا۔

Jun 11, 2016 03:39 PM IST | Updated on: Jun 11, 2016 03:39 PM IST
چھتیس گڑھ میں سینئر کانگریس لیڈر کی ماں کا قتل، باپ بھی شدید زخمی

علامتی تصویر

رائے پور۔ چھتیس گڑھ کے دارالحکومت رائے پور کے سےجبهار علاقے میں سینئر کانگریس لیڈر اور سابق ممبر اسمبلی شیو ڈهريا کی ماں کا نامعلوم حملہ آوروں نے دھاردار ہتھیار سے قتل اور والد کو شدید زخمی کر دیا۔ خاندانی ذرائع اور پولیس سے ملنے والی اطلاع کے مطابق سےجبهار تھانا علاقے کے چھچھانپیري گاؤں میں مسٹر ڈهريا کے والدین رہتے تھے۔ گزشتہ رات میں نامعلوم حملہ آوروں نے ان کے بزرگ والدین پر دھاردار حملہ کر دیا، جس میں ان کی والدہ کی جائے حادثہ پر ہی موت ہو گئی جبکہ ان کے والد شدید زخمی ہو گئے۔ زخمی حالت میں باپ کو ایک نجی اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے جہاں ان کی حالت سنگین بتائی گئی ہے۔

واقعہ کی اطلاع ملتے ہی رائے پور زون کے پولیس انسپکٹر جنرل اور پولیس سپرنٹنڈنٹ موقع پر پہنچ گئے۔ ابتدائی تحقیقات میں گھر سے زیورات اور قیمتی سامان غائب پائے گئے ہیں۔ معاملہ کافی سنگین ہونے کی وجہ سے پولیس فی الحال ابھی واقعہ کے بارے میں کچھ بولنے کو تیار نہیں ہے۔ پردیش کانگریس صدر بھوپیش بگھیل اور دیگر رہنماؤں نے ہسپتال پہنچ کر ڈهريا کے زخمی والد کا حال چال جانا۔

پردیش کانگریس کے میڈیا محکمہ کے سربراہ شیلیش ترویدی کے مطابق کانگریس کے نائب صدر راہل گاندھی نے بھی فون پر مسٹر ڈهريا سے بات کی اور انہیں تسلی دی۔ بی جے پی کے صدر دھرم کوشک نے بھی واقعہ پر گہرا دکھ کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ پولس کو قاتلوں کو جلد گرفتار کرنا چاہئے۔

Loading...

Loading...