نرمد اکا وجود بچانے کیلئے ہمیں بیدار ہونا ہوگا:سوروپانند

جيوتشاچاريہ اور دوارکا شارداپيٹھ کے شنکرآچاریہ سوامی سوروپانند سرسوتی نے دریائے نرمدا کے وجود كو بچانے کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ نرمدا کا وجود برقرار رکھنے لئے ہمیں بیدار ہونا ہوگا اور اب بھی اگر ہم نہیں جاگے، تو نرمدا کا وجود ختم ہو جائے گا۔

Apr 22, 2018 12:20 PM IST | Updated on: Apr 22, 2018 12:20 PM IST
نرمد اکا وجود بچانے کیلئے ہمیں بیدار ہونا ہوگا:سوروپانند

سوامی سوروپانند سرسوتی نے دریائے نرمدا کے وجود كو بچانے کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ نرمدا کا وجود برقرار رکھنے لئے ہمیں بیدار ہونا ہوگا

نرسنگھ پور۔ جيوتشاچاريہ اور دوارکا شارداپيٹھ کے شنکرآچاریہ سوامی سوروپانند سرسوتی نے دریائے نرمدا کے وجود كو بچانے کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ نرمدا کا وجود برقرار رکھنے لئے ہمیں بیدار ہونا ہوگا اور اب بھی اگر ہم نہیں جاگے، تو نرمدا کا وجود ختم ہو جائے گا۔سوامی سوروپانند نے ضلع کے گوٹےگاؤں تحصیل کے دریائے نرمدا کے ساحل پر ایک مذہبی اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے یہ باتیں کہیں۔ انہوں نے کہا کہ مدھیہ پردیش کو زندگی دینے والی نرمدا کو ریت ما فیا جس طرح اس کی کھدائی کر رہے ہیں، اس سے اس کا وجود ختم ہو جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ نرمدا گنگا سے بھی پرانی ہے، جو بھگوان شنکر کے پسینے سے کنیا کے طور پر آئی۔

بھگوان شنکر نے دریا کے روپ میں بہنے کا حکم دیا، تب ہی سے وہ مدھیہ پردیش کی سرحد سے بہہ رہی ہے۔

Loading...

انہوں نے بتایا کہ نرمدا کا پریکرما کرنے سے بھگوان شنکر کی پریکرما بھی ہوتی ہے، کیونکہ نرمدا کا ذرہ ذرہ شنکر کے طور پر جانا جاتا ہے. اتنی اہم اور زندگی دينے والی نرمدا پر جو ظلم ریت ما فیا کر رہے ہیں ہیں ،اس سے نرمدا کا پانی ناپاک ہو رہا ہے، کیونکہ پانی کو ریت ہی خالص کرتی ہے۔ مشینوں کے ذریعے بڑے بڑے گڑھے سے پانی کا بہاؤ متاثر ہو رہا ہے، آبی حیاتیات ختم ہورہے ہیں۔

انہوں نے واضح طور پر کہا کہ اب وقت آ گیا ہے کہ لوگ جاگ جائیں۔ اگر اب بھی لوگ نہیں جاگے تو نرمدا کا وجود ختم ہو جائے گا۔

جس طرح ملک کی دیگر ندیاں ختم ہو رہی ہیں، ویسے ہی حالت مدھیہ پردیش کو زندگی دینے والی ندی کی موت ہو جائے گی۔ نرمدا پر سختی سے ریت مافیا پر روک لگائی جائے۔

سوامی سوروپانند بی جے پی ممبر اسمبلی ڈاکٹر کیلاش جاٹو کی جانب سے برمكنڈ میں مذہبی پروگرام کی دعوت پر وہاں پہنچے تھے۔

Loading...