کانگریس ہندو اور مسلمانوں کو ووٹ میں تقسیم کررہی ہے : شیوراج

شیوراج سنگھ چوہان نے کانگریس پر ہندو اور مسلم کو ووٹ میں بانٹنے کا الزام لگاتے ہوئے آج کہا کہ اسمبلی انتخابات میں یقینی شکست کو دیکھتے ہوئے کانگریس اب پست سیاست پر اتر آئی ہے۔

Nov 21, 2018 11:59 PM IST | Updated on: Nov 21, 2018 11:59 PM IST
کانگریس ہندو اور مسلمانوں کو ووٹ میں تقسیم کررہی ہے : شیوراج

شیوراج سنگھ چوہان

مدھیہ پردیش کے وزیر اعلی شیوراج سنگھ چوہان نے کانگریس پر ہندو اور مسلم کو ووٹ میں بانٹنے کا الزام لگاتے ہوئے آج کہا کہ اسمبلی انتخابات میں یقینی شکست کو دیکھتے ہوئے کانگریس اب پست سیاست پر اتر آئی ہے۔شیوراج سنگھ چوہان نے منڈلا، دموہ اور نرسنگھ پورا ضلاع میں پارٹی امیدواروں کی حمایت میں منعقدہ انتخابی جلسوں سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ اسمبلی انتخابات میں یقینی شکست کے ڈر سے کانگریس پارٹی بوکھلا گئی ہے۔

کانگریس کے ریاستی صدر کمل ناتھ بند کمرے میں میٹنگ کرکے کہہ رہے ہیں کہ مسلمانو صرف کانگریس کو ہی ووٹ دینا نہیں تو ہار جائیں گے۔ کانگریس نے ووٹوں کی سیاست میں ہندوؤں اور مسلمانوں کو تقسیم کیا ہے۔ کانگریس اب گھٹیا سیاست پر اتر آئی ہے اورٹوٹکے کر رہی ہے۔

کانگریس کے صدر راہل گاندھی کا نام نہاد بغیر، انہوں نے کہا کہ کانگریس کے رہنما ڈرامہ زیادہ کرتے ہیں ۔ ان کے رہنمابے ربط بیانات دے رہے ہیں۔ وہ کبھی مندر میں جاتے ہیں، اور پھر جینوا پہنتے ہیں۔ کبھی پوجا کرنے جاتے ہیں، کبھی کبھی وہ نرم ہندتوا کے بارے میں بات کرتے ہیں۔ کانگریس کا مندرمیں جانا ، گھنٹی بجانا، وہ صرف ووٹ کی سیاست ہے۔ ان کا واحد مقصد

Loading...

Loading...