ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

ہاسٹل میں 44 لڑکیاں کو ایک ساتھ کیا گیا کورنٹائن، سبھی پائی گئیں کوروناوائرس پازیٹو

مہاراشٹر کے ایک ہاسٹل میں 44 لڑکیاں ، کورونا مثبت ہیںسبھی کو کوارنٹائن کیا گیا ہے۔ یہ سب قبائلی اسکول کے بچے ہیں۔ ہاسٹل پال گھر ضلع کے جواہر تعلقہ میں واقع ہے۔

  • Share this:
ہاسٹل میں 44 لڑکیاں کو ایک ساتھ کیا گیا کورنٹائن، سبھی پائی گئیں کوروناوائرس پازیٹو
Corona Case : مہاراشٹر میں پھر ڈرا رہا ہے کورونا ، ممبئی میں 24 گھنٹوں میں 1100 نئے معاملات

مہاراشٹر کے ایک ہاسٹل میں 44 لڑکیاں ، کورونا مثبت (Covid-19 Positive) ہیں سبھی کو کوارنٹائن کیا گیا ہے۔ یہ سب قبائلی اسکول کے بچے ہیں۔ ہاسٹل پال گھر ضلع کے جواہر تعلقہ میں واقع ہے۔ کلکٹر سوریہ ونشی کے مطابق سبھی اسیمپوٹومیٹک ہیں۔ انہوں نے بتایا کہ سب کو کوانرنٹائن کردیا گیا ہے اور اسکول بند کردیا گیا ہے۔ مہاراشٹرا میں ایک بار پھر کورونا وائرس کے نئے کیسوں میں تیزی سے اضافہ دیکھنے میں آرہا ہے۔ جمعرات کی رات 8 بجے کے لگ بھگ جاری کردہ بلیٹن کے مطابق ، گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 14،317 افراد کورونا وائرس سے متاثر ہوئے ہیں  اور اتنے ہی وقت میں 5 لوگوں کی موت ہوگئی ہے۔ جمعرات کو جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق ریاست میں اب تک 22،66،374 افراد کورونا سے متاثر ہوئے ہیں۔ ان میں سے 21،06،400 افراد ٹھیک ہوچکے ہیں۔ 52،667 افراد فوت ہوچکے ہیں۔ کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے واقعات کو دیکھ کر وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے نے بہت سے علاقوں میں سخت پابندی لگانے کی وارننگ دی ہے۔

ادھو ٹھاکرے نے کہا ، "کورونا وائرس کے انفیکشن کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے مہاراشٹرا کے کچھ علاقوں میں لاک ڈاؤن پر سختی سے عمل کیا جائے گا۔" لاک ڈاؤن کے اقدامات کا اعلان کرنے سے قبل حکومت عہدیداروں کے ساتھ خصوصی میٹنگ کرنے جارہی ہے۔ گورنمنٹ جے جے اسپتال میں اینٹی کوڈ 19 ویکسین کی پہلی خوراک لینے کے بعد ، انہوں نے کہا تھا کہ حکومت لوگوں کو ماسک پہننے ، معاشرتی فاصلے پر عمل کرنے اور غیرضروری طور پر گھومنے سے گریز کرنے پر زور دے رہی ہے۔


واضح رہے کہ ناگپور میں کووڈ ۔19 کے معاملات میں تیزی سے اضافے کے پیش نظر 15 سے 21 مارچ تک ایک 'سخت تالا ڈاؤن' نافذ کیا گیا ہے۔ پونے میں کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے اعداد و شمار پر پابندیاں ، ہوٹلوں ، باروں ، ریستوراں سے رات 10 بجے تک شروع 11 بجے تک پارسل سروس ہوٹل کے ریستوراں میں 50 فیصد کسٹمرس کی حد طے کر دی گئی ہے۔


رپورٹ..وسیم انصاری
Published by: Sana Naeem
First published: Mar 12, 2021 08:50 PM IST