உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Deltacron: اومی کرون کے بعد اب نئے کووڈ اسٹرین ’ڈیلٹاکرون‘ کا ظہور! قبرص میں مچا ہنگامہ

    ڈیلٹاکرون کے اب تک 25 کیسز پائے گئے ہیں۔

    ڈیلٹاکرون کے اب تک 25 کیسز پائے گئے ہیں۔

    انٹرویو میں پروفیسر لیونڈس کوسٹریکس (Leondios Kostrikis) نے ڈیلٹا جینومز کے اندر اومی کرون جیسے جینیاتی کووِڈ ویرینٹ کے ایک نئے تناؤ کی دریافت کی تصدیق کی۔ کوسٹریکس نے ایک انٹرویو میں کہا کہ فی الحال اومی کرون اور ڈیلٹا کے مشترکہ انفیکشن ہیں۔

    • Share this:
      عالمی وبا کورونا وائرس (Covid-19) کے اومی کرون (Omicron) ویرینٹ کے جاری خطرے کے درمیان قبرص یونیورسٹی (University of Cyprus) میں حیاتیاتی علوم کے پروفیسر اور بائیو ٹیکنالوجی اینڈ مالیکیولر وائرولوجی کی لیبارٹری کے سربراہ لیونڈس کوسٹریکس (Leondios Kostrikis) نے ایک کورونا وائرس کے ایک نئے اسٹرین ڈیلٹاکرون (Deltacron) کی نشاندہی کی تصدیق کی ہے جو قبرص میں ڈیلٹا اور اومی کرون کو یکجا کرتا ہے۔

      جمعہ کو سگما ٹی وی کے ساتھ ایک انٹرویو میں پروفیسر لیونڈس کوسٹریکس (Leondios Kostrikis) نے ڈیلٹا جینومز کے اندر اومی کرون جیسے جینیاتی کووِڈ ویرینٹ کے ایک نئے تناؤ کی دریافت کی تصدیق کی۔ کوسٹریکس نے ایک انٹرویو میں کہا کہ فی الحال اومی کرون اور ڈیلٹا کے مشترکہ انفیکشن ہیں اور ہمیں یہ تناؤ ملا ہے جو ان دونوں کا مجموعہ ہے۔

      ہم ابھی تک ڈیلٹاکرون کے بارے میں کیا جانتے ہیں؟

      ڈیلٹاکرون کے اب تک 25 کیسز پائے گئے ہیں۔ قبرص میں لیے گئے 25 نمونوں میں اومی کرون کے 10 تغیرات (mutations) پائے گئے۔ یروشلم پوسٹ نے سائپرس میل کا حوالہ دیتے ہوئے رپورٹ کیا کہ گیارہ نمونے ان لوگوں کے تھے جو وائرس کی وجہ سے اسپتال میں داخل تھے، جبکہ 14 عام آبادی سے آئے تھے۔

      میڈیا سے بات کرتے ہوئے کوسٹریکس نے کہا کہ ڈیلٹاکرون انفیکشن کووڈ۔19 کے لیے اسپتال میں داخل مریضوں میں زیادہ ہے جو کہ اسپتال میں داخل نہ ہونے والے مریضوں کی نسبت زیادہ ہے، جو آلودگی کے مفروضے کو مسترد کرتا ہے۔ انھوں نے مزید کہا کہ اس کے نمونے ایک سے زیادہ ممالک میں جینیوم ترتیب کے طریقہ کار میں پروسیس کیے گئے تھے۔

      تاہم انھوں نے مزید کہا کہ چونکہ اسپتال میں داخل ہونے والے مریضوں میں تبدیلی کی تعدد زیادہ تھی اور یہ نئی قسم اور اسپتال میں داخل ہونے کے درمیان تعلق کی طرف اشارہ کر سکتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہم مستقبل میں دیکھیں گے کہ آیا یہ تناؤ زیادہ پیتھولوجیکل ہے یا زیادہ متعدی ہے یا یہ ڈیلٹا اور اومی کرون پر غالب رہے گا۔ لیکن ان کا ذاتی خیال یہ ہے کہ یہ تناؤ بھی انتہائی متعدی اومی کرون کے مختلف ویرینٹ سے بہت مختلف ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: