ہوم » نیوز » انٹرٹینمنٹ

ہندوستان لوٹتے ہی سونم کپور نے ائیرپورٹ پر کرائی جانچ، اب شوہر کے ساتھ خود کو کیا کمرے میں بند

سونم ایک دن پہلے ہی اپنے شوہر آنند آہوجا کے ساتھ لندن سے واپس آئی ہیں۔

  • Share this:
ہندوستان لوٹتے ہی سونم کپور نے ائیرپورٹ پر کرائی جانچ، اب شوہر کے ساتھ خود کو کیا کمرے میں بند
سونم کپور نے ائیرپورٹ پر کرائی جانچ، اب شوہر کے ساتھ خود کو کیا کمرے میں بند

سونم کپور (Sonam Kapoor) حال ہی میں اپنے شوہر آنند آہوجا (Anand Ahuja)  کے ساتھ بیرون ملک سے لوٹی ہیں۔ غیر ملکی سفر سے لوٹتے ہی سونم نے اپنے شوہر کے ساتھ خود کو دہلی والے گھر کے ایک کمرے میں بند کر لیا ہے۔ دراصل ، سونم نے یہ فیصلہ کورونا وائرس کی وجہ سے لیا ہے۔ نہ صرف یہ ، بلکہ سونم اور ان کے شوہر نے خود کو خود لوگوں سے الگ کر لیا ہے۔ سونم کپور نے اپنے فیصلے کی پوری کہانی اپنے سوشل میڈیا پر شیئر کی ہے۔


سونم کپور نے آنند آہوجا سے شادی کی ہے


سونم ایک دن پہلے ہی اپنے شوہر آنند آہوجا کے ساتھ لندن سے واپس آئی ہیں۔ ایسے میں سونم نے اپنی انسٹاگرام اسٹوری (Instagram Story)  میں بتایا ہے کہ ایئر پورٹ پر ان کی جانچ کیسے کی گئی اور دہلی پہنچتے ہی انہوں نے اپنے سسرالی گھر کے کمرے میں خود کو کس طرح بند کر لیا۔ سونم نے کہا ، 'آنند اور میں دہلی واپس آئے ہیں اور ہم اپنے کمرے میں ہیں۔ میں ہوائی اڈے کے ان تمام لوگوں کا شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں جنہوں نے بغیر کسی گھبراہٹ کے ہماری جانچ کی۔ یہاں سب کچھ ٹھیک اور ذمہ داری کے ساتھ ہورہا تھا۔ میں اور آنند حیران تھے کہ لندن ایئر پورٹ پر ایسا کچھ نہیں ہو رہا تھا‘۔




 




View this post on Instagram




 

@sonamkapoor's Insta stories about their travelling & Corona virus | #SonamKapoor


A post shared by Sonam K Ahuja Turkey FC (@sonamlogy) on Mar 18, 2020 at 12:37am PDT





سونم نے مزید کہا ، 'جب ہم ہندوستان پہنچے تو امیگریشن سے قبل ہمیں یہاں ایک فارم پُر کرنا تھا۔ ہم سے کچھ سوالات پوچھے گئے کہ ہم نے پچھلے 25 دنوں میں کہاں کا سفر کیا ہے۔ خوش قسمتی سے ہم کسی ایسے ملک میں نہیں گئے جہاں یہ وائرس بہت پھیل رہا ہے۔ ہم نے انہیں مکمل معلومات فراہم کیں۔ پھر ہمارے درجہ حرارت کی جانچ پڑتال کی گئی۔ میرا ، آنند کا اور میرے اسپاٹ بوائے کا جو ہمارے خاندان کی طرح ہے ، اس لئے ہمیں اس کی صحت کے بارے میں بھی بہت تشویش تھی۔ ہم بالکل ٹھیک ہیں اور میں یہاں تعریف کرنا چاہوں گیجس طرح ہمارے افسران اس ساری صورتحال سے نمٹ رہے ہیں۔
First published: Mar 18, 2020 03:33 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading