ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

اروند کیجریوال نے بنایا پوری دہلی کو ویکسین لگانے کا منصوبہ، روزانہ لگانی ہوگی 3 لاکھ ویکسین

وزیراعلیٰ نے کہا کہ کہا جارہا ہے کہ تیسری لہر بھی آسکتی ہے۔ لہذا ، ہمارا مقصد یہ ہے کہ تین مہینوں میں پوری دہلی کو ویکسین لگادیں۔

  • Share this:
اروند کیجریوال نے بنایا پوری دہلی کو ویکسین لگانے کا منصوبہ، روزانہ لگانی ہوگی 3 لاکھ ویکسین
وزیراعلیٰ نے کہا کہ کہا جارہا ہے کہ تیسری لہر بھی آسکتی ہے۔ لہذا ، ہمارا مقصد یہ ہے کہ تین مہینوں میں پوری دہلی کو ویکسین لگادیں۔

وزیراعلیٰ اروند کیجریوال نے پوری دہلی کو کرونا سے بچانے کے لیے راجدھانی دہلی کے تمام لوگوں کو ویکسین لگانے کا منصوبہ لوگوں کے سامنے پیش کیا ہے۔ اروندکجریوال نے کہا کہ تین مہینوں میں پوری دہلی کا ویکسینیشن Covid 19 Vaccination کرنے کے لئے ہمیں روزانہ تین لاکھ ویکسین لگانی پڑےگی ۔ دہلی حکومت ویکسینیشن سینٹر کو 100 سے بڑھا کر 300 کرنے جا رہی ہے تاکہ روزانہ تین لاکھ ویکسین لگانے کی گنجائش پیدا ہو سکے۔ ہدف حاصل کرنے کے لئے ہمیں ماہانہ 80 سے 85 لاکھ ویکسین کی ضرورت ہوگی۔ وزیراعلیٰ نے کہا کہ کہا جارہا ہے کہ تیسری لہر بھی آسکتی ہے۔ لہذا ، ہمارا مقصد یہ ہے کہ تین مہینوں میں پوری دہلی کو ویکسین لگادیں۔ مرکزی حکومت نے ہمیشہ ممکنہ حد تک دہلی کی مدد کرنے کی کوشش کی ہے اور اس میں بھی ہماری مدد کرے گی۔

وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ ہم چاہتے ہیں کہ دہلی کے عوام کو جلد سے جلد ویکسین لگائی جائے۔ ویکسینیشن ایک حفاظتی چکر ہے جو لوگوں کو کورونا سے بچا سکتا ہے۔ ابھی کورونا کی دوسری لہر جاری ہے اور کہا جارہا ہے کہ تیسری لہر بھی آسکتی ہے۔ ہمارا مقصد یہ ہے کہ پوری دہلی کے عوام کو تین مہینوں میں ویکسین لگائی جائے۔

وزیر اعلی نے مزید کہا کہ جیسا کہ میں نے آج کہا ، دہلی میں تقریبا ڈیڑھ کروڑ افراد ہیں ، جن کی عمر 18 سال سے اوپر ہے۔ ان 15 ملین لوگوں کے لئے تقریبا 30 ملین ویکسین کی خوراک کی ضرورت ہے۔ ابھی ہمارے پاس مرکزی حکومت کی طرف سے تقریبا 4 ملین ویکسین ہیں۔ ابھی ہمیں دو کروڑ ساٹھ لاکھ مزید ویکسین کی ضرورت ہے۔ اگر ہم اگلے تین مہینوں میں ہر ایک کو ویکسین لگانا چاہتے ہیں تو پھر ہمیں ماہانہ 80-85 لاکھ ویکسین کی ضرورت ہوگی  اور ہر مہینے 80–85 لاکھ ویکسین لگانے کے لئے، ہمیں ہر دن تین لاکھ خوراکیں لگانی پڑیں گی۔



سی ایم اروند کیجریوال نے کہا کہ دہلی کے اندر 100 اسکولوں میں ویکسین لگانے کے انتظامات کیے گئے ہیں اور روزانہ ایک لاکھ ویکسین لگائی جارہی ہیں۔ اگلے کچھ دنوں میں ہم اسے بڑھا کر 300 اسکول کریں گے اور ہم روزانہ تین لاکھ ویکسین کے مطابق اپنی صلاحیت پیدا کریں گے۔ آج ہم اس کا معائنہ کرنے آئے تھے۔ یہاں ہم نے ان لوگوں سے بھی بات چیت کی ہے۔ مجھے خوشی ہے کہ ہر ایک اس انتظام سے مطمئن ہے۔ ہمارے تمام ضلعی افسران ، ہمارے تمام افسران اور ہمارے تمام ڈاکٹر سخت محنت کر رہے ہیں۔
ایک سوال کے جواب میں سی ایم نے کہا کہ مرکزی حکومت بھی اس میں مدد کر رہی ہے۔ اب تک ، جب بھی ہمیں کسی چیز کی ضرورت ہوئی۔ ہم نے مرکزی حکومت سے مطالبہ کیا ہے۔ مرکزی حکومت نے زیادہ سے زیادہ مدد کرنے کی کوشش کی ہے۔ مرکزی حکومت اس میں بھی ہماری مدد کرے گی۔
Published by: Sana Naeem
First published: May 08, 2021 06:36 PM IST