உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جلدہی Biological E کی کوربیویکس ویکسین ہندوستان کے ویکسین پروگرام میں ہوسکتی ہے دستیاب، کپمنی نے اٹھایا بڑا قدم

    بائیولوجیکل ای (Biological E) کے ساتھ خریداری کا آرڈر دیا ہے۔

    بائیولوجیکل ای (Biological E) کے ساتھ خریداری کا آرڈر دیا ہے۔

    ذرائع کا کہنا ہے کہ ٹیکس کو چھوڑ کر قیمت 145 روپے مقرر کی گئی ہے۔ ویکسین کی خوراک فروری کے آخر تک دستیاب ہو سکتی ہے۔ کسولی میں سی ڈی ایل لیب نے حال ہی میں کوربیویکس ویکسین کی کم از کم 6 کروڑ خوراکیں صاف کی ہیں۔

    • Share this:
      کافی تاخیر کے بعد مرکزی حکومت نے کووڈ۔19 ویکسین کوربیویکس (Corbevax) کی پانچ کروڑ خوراکوں کے لیے بائیولوجیکل ای (Biological E) کے ساتھ خریداری کا آرڈر دیا ہے۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ ٹیکس کو چھوڑ کر قیمت 145 روپے مقرر کی گئی ہے۔ ویکسین کی خوراک فروری کے آخر تک دستیاب ہو سکتی ہے۔ کسولی میں سی ڈی ایل لیب نے حال ہی میں کوربیویکس ویکسین کی کم از کم 6 کروڑ خوراکیں تیار کی ہیں۔

      ویکسین سے فائدہ اٹھانے والوں کی عمریں 12 سے 15 سال کے درمیان ہو سکتی ہیں، حالانکہ حکومت نے ابھی تک 15 سال سے کم عمر کے لوگوں کے لیے ویکسین کی منظوری دینے کا فیصلہ نہیں کیا ہے۔ ذرائع نے بتایا ہے کہ قومی ٹیکنیکل ایڈوائزری گروپ برائے امیونائزیشن (NTAGI) بچوں میں کوربیویکس کے استعمال کے بارے میں ڈیٹا پر تبادلہ خیال اور جائزہ لینے کے لیے اجلاس منعقد کر رہا ہے۔

      ماہرین کا خیال ہے کہ Corbevax کو اب صرف بوسٹر خوراک کے طور پر یا 18 سال سے کم عمر کے بچوں میں استعمال کیا جا سکتا ہے۔ بائیولوجیکل ای اس وقت ویکسین کے ہیٹرولوجس بوسٹر ٹرائلز بھی کر رہا ہے۔ ڈیٹا کا تجزیہ ہونا باقی ہے۔ حکومت ہند نے 20 اگست 2021 کو بائیولوجیکل ای کے لیے پیشگی آرڈرز دیے تھے۔ کمپنی کو ان کی کووِڈ ویکسین کے لیے پیشگی ادائیگی کے طور پر 30 کروڑ روپے دیے گئے تھے۔

      بتادیں کہ دو دن پہلے ڈرگس کنٹرولر جنرل آف انڈیا کے سبجیکٹ ایکسپرٹ نے سنگل ڈوز ویکسین کی ملک میں استعمال کیلئے سفارش کی تھی ۔ اس ویکسین کی سب سے خاص بات یہ ہے کہ اس کی ایک ڈوز لگائے جانے کے بعد دوسری ڈوز کی ضرورت نہیں پڑے گی ۔ اب تک ملک میں استعمال ہونے والی سبھی ویکسین ڈبل ڈوز تھیں ۔

      خیال رہے کہ ہندوستان میں کورونا کے معاملوں میں مسلسل کمی دیکھنے کو مل رہی ہے ۔ پچھلے 24 گھنٹے میں ملک بھر سے کووڈ19 کے 107474 نئے معاملات سامنے آنے کے ساتھ ہی کُل متاثرین کی تعداد بڑھکر 42188138 ہوگئی ہے ۔ اس دوران وبا سے 865 مزید افراد کی موت ہونے سے ہلاک شدگان کی تعداد 501979 ہوگئی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: