ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

Fight Against Corona:جلدہی100بستروں پرمشتمل 50ماڈیولراسپتال قائم کرنے کامنصوبہ

وزیر اعظم نریندر مودی نے گذشتہ ہفتے اعلان کیا تھا کہ مرکزی حکومت 21 جون 2021 سے ریاستوں کو 18 سال سے زیادہ کی عمر کے ٹیکے لگانے کے لئے مفت کورونا ویکسین فراہم کرے گی اور اس بات پر زور دیا کہ آنے والے دنوں میں ملک میں ویکسین کی فراہمی میں نمایاں اضافہ کیا جائے گا۔

  • Share this:
Fight Against Corona:جلدہی100بستروں پرمشتمل 50ماڈیولراسپتال قائم کرنے کامنصوبہ
ڈی آرڈی او کی جانب سے محض 16 دنوں میں اس اسپتال کو قائم کیاگیاہے

مرکزی حکومت کا منصوبہ ہے کہ آئندہ دو تین ماہ میں ملک بھر میں 50 جدید ماڈیولر اسپتال قائم کیے جائیں گے۔حکام کا کہناہے یہ ماڈیولر اسپتال ایک موجودہ اسپتال کی عمارت سے متصل تعمیر کیے جائیں گے جو آپریشنل انفراسٹرکچر کی توسیع کے طور پر ہوں گے۔ ایک 100 بستروں پر مشتمل ماڈیولر اسپتال (modular hospitals) جو تین ہفتوں میں لگ بھگ 3 کروڑ روپے کی لاگت سے انٹنسیو کیئر یونٹس (Intensive Care Units) کے ایک زون کے ساتھ قائم کیا جاسکتا ہے اور 6-7 ہفتوں میں مکمل طور پر قابل عمل ہب گا۔


تقریبا 100 بستروں پر مشتمل ماڈیولر اسپتالوں کا پہلا کھیپ رائی پور میں 20 بستروں پر مشتمل ایک اسپتال کے ساتھ بلس پور ، امراوتی ، پونے ، جالنا اور موہالی میں شروع کیا جائے گا۔ بنگلورو میں پہلے مرحلے میں 20 ، 50 ، اور 100 بیڈ میں سے ایک ایک ہوگا۔


یہ اسپتال تقریبا 25 سال تک رہ سکتے ہیں۔ انہیں ختم کرکے ایک ہفتہ سے بھی کم وقت میں کہیں بھی منتقل کیا جاسکتا ہے۔وزیر اعظم نریندر مودی نے گذشتہ ہفتے اعلان کیا تھا کہ مرکزی حکومت 21 جون 2021 سے ریاستوں کو 18 سال سے زیادہ کی عمر کے ٹیکے لگانے کے لئے مفت کورونا ویکسین فراہم کرے گی اور اس بات پر زور دیا کہ آنے والے دنوں میں ملک میں ویکسین کی فراہمی میں نمایاں اضافہ کیا جائے گا۔


وزیر اعظم مودی (Narendra Modi ) نے اعلان کیا کہ ’’ہندوستانی سرکار خود ویکسین کی پیداوار کا 75فیصد ویکسین بنانے والوں سے خریدے گی اور اسے ریاستی حکومتوں کو مفت دے گی‘‘۔

وزیر اعظم نے اپوزیشن کی ریاستوں کو ’ویکسین کی سیاست‘ میں ملوث ہونے پر نشانہ بنایا۔ مودی نے متعدد ریاستی حکومتوں کے ذریعہ ویکسین کے عمل کو موثر بنانے کے مطالبات کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ ’’ملک میں کورونا وائرس کے کم ہوتے واقعات کے درمیان مرکزی حکومت کے سامنے مختلف تجاویز آرہی ہے‘‘۔

کووڈ۔19 میں ہونے والی اموات میں مسلسل دو ہفتوں میں کمی کے بعد ہندوستان نے اتوار کو ختم ہونے والے ہفتے میں 19 فیصد اضافہ ریکارڈ کیا۔ تاہم یہ اضافہ بنیادی طور پر 12573 افراد کی ہلاکتوں کی وجہ سے ہوا جس میں ہلاکتوں میں اضافہ ہوا ہے۔ ٹائمز آف انڈیا کے مطابق سات دنوں میں ہونے والی اموات گذشتہ سات دنوں کے دوران ریکارڈ کی جانے والی 25000 اموات میں سے نصف ہیں۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 14, 2021 06:21 PM IST