ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

کورونا وائرس ویکسین: گروپ کی شکل میں قطرے پلانے کے لئے ایک وقت مقرر کرسکتے ہیں

اب بی ایم سی ویکسینیشن کے لئے جانے والے ہیلتھ کیئر اور فرنٹ لائن ورکرز کو وکسین سینٹروں میں زیادہ دیر بیٹھنا نہ پڑے ، لہذا انہیں وقت کے تعین کی سہولت فراہم کی جارہی یے۔ 

  • Share this:
کورونا وائرس ویکسین: گروپ کی شکل میں قطرے پلانے کے لئے ایک وقت مقرر کرسکتے ہیں
علامتی تصویر

ممبئی میں ایک بار پھر کورونا وائرس پھیل رہا ہے۔ اس سے بچنے کا واحد طریقہ کورونا ویکسینیشن ہے۔ چونکہ ممبئی میں ہرڈ ایمیو نیٹی ڈیولپ ہوپ اور کورونا انفیکشن چین ٹوٹ جائے، بی ایم سی ویکسینیشن پر زیادہ توجہ دے رہی ہے۔ ویکسینیشن کی رفتار بڑھانے کے لئے ، ہیلتھ کیئر اور فرنٹ لائن ورکرز ایک اور سہولت مہیا کرروا رہی ہے۔ اس کے تحت ، گروپ میں ویکسینیشن لینے والے ہیلتھ کیئر اور فرنٹ لائن ورکرز حفاظتی ٹیکوں کے مراکز میں ویکسینیشن کے لئے وقت محفوظ کرسکیں گے۔ اب بی ایم سی ویکسینیشن کے لئے جانے والے ہیلتھ کیئر اور فرنٹ لائن ورکرز کو ویکسین سینٹروں میں زیادہ دیر بیٹھنا نہ پڑے ، لہذا انہیں وقت کے تعین کی سہولت فراہم کی جارہی یے۔


بتادیں کہ پہلے اور دوسرے مرحلے کی ویکسینیشن ممبئی میں بیک وقت جاری ہے۔ ان دو مراحل میں ، تقریبا 4 4 لاکھ صحت کی دیکھ بھال اور فرنٹ لائن ورکرز کو کورونا ویکسی نیشن پلانا ہے۔ بی ایم سی نے مارچ میں ان دونوں مراحل کو مکمل کرنے کا ہدف رکھاہے ، لیکن اب تک 50 فیصد صحت کارکنوں اور 43 فیصد فرنٹ لائن کارکنوں کو پولیو سے بچاؤ کے قطرے پلائے جاچکے ہیں۔ویکسی نیشن کی رفتار بڑھانے کے لئے ، بی ایم سی نجی اسپتالوں کو بھی ویکسینیشن سینٹر بنا یاہے۔ اب بی ایم سی ویکسینیشن کے لئے جانے والے ہیلتھ کیئر اور فرنٹ لائن ورکرز کو ویکسی نیشن مراکز میں زیادہ دیر بیٹھنے کی ضرورت نہیں ہے ، لہذا انہیں ایک وقت تعین کرنے کی سہولت فراہم کروارہی ہے۔


وقت کی بچت ، چھٹی کی ضرورت نہیں '-

بی ایم سی کے ایڈیشنل کمشنر سریش کاکانی نے بتایا کہ فی الحال یہ سہولت گروپ میں ویکسین لینے جانے والے ملازمین کے لئے ہوگی۔ انہوں نے بتایا کہ اگر کسی محکمے کے ملازمین کسی گروپ میں قطرے پلانے جاتے ہیں تو ان کے محکمہ کے سربراہان ان کے لئے قریبی ویکسی نیشن مراکز میں ایک وقت محفوظ رکھیں گے۔ اسی کے ساتھ ہی ، ملازمین ویکسی نیشن مراکز کا دورہ کرسکیں گے اور کورونا ویکسین حاصل کرسکیں گے۔ اس سے ان کا وقت بچ جائے گا اور انہیں اپنے دفتر سے چھٹی بھی نہیں لینی ہوگی۔

بوتھ بھی محفوظ ہوں گے
ویکسی نیشن بوتھ بھی وقت کے ساتھ ساتھ ویکسی نیشن سنٹر میں محفوظ ہوسکتے ہیں۔ کاکانی نے کہا کہ جیسے ہی گروپ میں ملازمین مقررہ وقت پر ویکسینیشن مرکز کے لئے پہنچیں گے ، اسی وقت ان کے اپنے مرکز میں ایک بوتھ ان ملازمین کے قطرے پلانے کے لئے مخصوص کیا جائے گا۔ اس سے دوسروں کی ویکسی نیشن میں رکاوٹ نہیں ہوگی اور آسانی سے ویکسین لگائی جاسکتی ہے۔ اس وقت ممبئی میں نجی اور نجی اسپتالوں سمیت 33 سے زیادہ ویکسی نیشن مراکز چل رہے ہیں۔

(رپورٹ: وسیم انصاری، ممبئی)
Published by: Sana Naeem
First published: Feb 27, 2021 07:24 PM IST