உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Omicron: اومی کرون اور ڈیلٹا کے خلاف کوویکیسن کارکرد، بھارت بائیوٹک نے کیایہ انکشاف

    ایک نئے تحقیق کے نتائج سے اس بات کا پتہ چلا ہے۔

    ایک نئے تحقیق کے نتائج سے اس بات کا پتہ چلا ہے۔

    بھارت بائیوٹیک نے کہا کہ ٹیسٹ کے نتائج سے پتہ چلتا ہے کہ 100 فیصد سیرم کے نمونوں (serum samples) نے ڈیلٹا ویرینٹ کو غیر جانبدار کیا اور 90 فیصد سے زیادہ سیرم کے نمونوں نے اومی کرون ویرینٹ کو بے اثر دکھایا۔

    • Share this:
      ہندوستان میں ویکسین بنانے والی کمپنی بھارت بائیوٹیک (Bharat Biotech) نے کہا کہ کوویکیسن (Covaxin) کی بوسٹر خوراک نے ایک لائیو وائرس نیوٹرلائزیشن پرکھ کا استعمال کرتے ہوئے اومی کرون (B.1.529) اور ڈیلٹا (B.1.617.2) دونوں کے خلاف مضبوط نیوٹرلائزنگ اینٹی باڈی ردعمل پیدا کیا ہے۔

      بھارت بائیوٹیک نے کہا کہ ٹیسٹ کے نتائج سے پتہ چلتا ہے کہ 100 فیصد سیرم کے نمونوں (serum samples) نے ڈیلٹا ویرینٹ کو غیر جانبدار کیا اور 90 فیصد سے زیادہ سیرم کے نمونوں نے اومی کرون ویرینٹ کو بے اثر دکھایا۔ کمپنی نے کہا کہ ابھرتے ہوئے اعداد و شمار کی بنیاد پر اس کا خیال ہے کہ تحفظ کی بلند ترین سطح کو برقرار رکھنے کے لیے تیسری خوراک فائدہ مند ہو سکتی ہے۔

      ’پازیٹیو نیوٹرلائزیشن رسپانس‘

      بھارت بائیوٹیک کے چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر ڈاکٹر کرشنا ایلا نے کہا کہ ہم کوویکسین کے لیے جدت اور مصنوعات کی ترقی کی مسلسل حالت میں ہیں۔ اومی کرون اور ڈیلٹا ویرینٹ کے خلاف غیرجانبدار اور مثبت ردعمل ظاہر ہوا ہے۔ یہ ایک ملٹی ایپیٹوپ ویکسین کے ہمارے مفروضے کی توثیق کرتا ہے، جو خلیے کی ثالثی کے تحت دونوں مدافعتی ردعمل پیدا کرتے ہیں۔ کورونا کے خلاف عالمی ویکسین تیار کرنے کے ہمارے اہداف کوویکسین کو بالغوں اور بچوں کے لیے ایک عالمگیر ویکسین کے طور پر استعمال کرنے سے حاصل ہو گئے ہیں۔

      ڈاکٹر ایلا نے کہا کہ ہم نے پایا کہ ویکسین بی اور ٹی دونوں خلیوں کو الگ الگ CD4 اور CD8 فینوٹائپ کے ساتھ اکساتی ہے۔ اس کے علاوہ ویکسین اور پلیسبو کے بعد ری ایکٹوجینیسیٹی کم سے کم اور موازنہ تھی اور کوئی سنگین منفی واقعات کی اطلاع نہیں ملی۔ جبکہ شدید بیماری کے خلاف تحفظ پورے چھ مہینوں میں زیادہ رہتا ہے، لیکن وقت کے ساتھ ساتھ علامتی بیماری کے خلاف افادیت میں کمی اور متغیرات کے مسلسل ظہور کی توقع ہے۔

      ایک بیان میں ویکسین بنانے والے نے ایموری یونیورسٹی میں کی گئی ایک تحقیق کے نتائج کا اعلان کیا، جس میں یہ ظاہر کیا گیا کہ کوویکسین Covaxin® (BBV152) کی ابتدائی دو خوراکوں کی سیریز حاصل کرنے کے چھ ماہ بعد Covaxin (BBV152) کی بوسٹر خوراک حاصل کی گئی، جو اومی کرون اور ڈیلٹا کے خلاف موثر ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: