உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کورونا کے سبب یتیم ہوئے  18سال تک کے بچوں کو ملے گا  5 لاکھ تک کا ہیلتھ انشیورینس

    انوراگ ٹھاکر ۔

    مرکزی وزیر انوراگ ٹھاکر نے کہا کہ COVID-19 وبائی امراض کے درمیان حکومت نے 18 سال تک کے انفیکشن کی وجہ سے یتیم بچوں کو 5 لاکھ روپے کا مفت ہیلتھ انشورنس فراہم کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

    • Share this:
      مرکزی وزیر انوراگ ٹھاکر نے کہا کہ COVID-19 وبائی امراض کے درمیان  حکومت نے 18 سال تک کے انفیکشن کی وجہ سے یتیم بچوں کو 5 لاکھ روپے کا مفت ہیلتھ انشورنس فراہم کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ انہوں نے کہا ہے کہ پریمیم پی ایم کیئرز کے ذریعے ادا کیا جائے گا۔ ٹھاکر نے ٹویٹ کرتے ہوئے کہا، "COVID-19 سے متاثر بچوں کی دیکھ بھال کے لیے اٹھائے گئے اقدامات کے ایک حصے کے طور پر ، 18 سال تک کے بچوں کو آیوشمان بھارت کے تحت 5 لاکھ روپے کا مفت ہیلتھ انشورنس فراہم کیا جائے گا۔ اس کا پریمیم  کی ادائیگی PM CARES کے ذریعے کی جائے گی۔ انہوں نے ٹویٹ کے ساتھ ایک تصویر شیئر کی ، جس پر لکھا تھا کہ 18 سال تک کے بچے ، جنہوں نے کورونا وائرس کے سبب اپنے والدین کو کھو دیا ہے انہیں ہر ماہ راحت دی جائے گی۔


      اس کے ساتھ ، 23 سال کی عمر میں انہیں 10 لاکھ روپے کی رقم دی جائے گی۔ پی ایم مودی نے 29 مئی 2021 کو بچوں کے لیے پی ایم کیئرز  PM CARES  فار چلڈرین اسکیم شروع کی تھی۔  اس اسکیم کا مقصد ان بچوں کی مدد کرنا ہے جنہوں نے 11 مارچ 2020 سے شروع ہونے والی مدت کے دوران COVID-19 وبائی مرض میں والدین یا قانونی طور پر اپنے سرپرست دونوں کو کھو دیا ہے۔ اس اسکیم کا مقصد بچوں کی جامع دیکھ بھال اور تحفظ کو یقینی بنانا ہے۔ اس اسکیم کے ذریعے ان کی مسلسل مدد کرنا ، ہیلتھ انشورنس کے ذریعے ان کی فلاح و بہبود کے لیے ان کی مدد کرنا ، جس میں انہیں 23 سال کی عمر تک مالی امداد دے کر خود انحصار بنانا شامل ہے۔

       

      دنیا میں اب تک کورونا سے بیس کروڑ نو لاکھ اکتیس ہزار سے زیادہ لوگ متاثر ہوچکے ہیں ۔بیالیس لاکھ انرسٹھ ہزار سے زیادہ اب تک ہلاکتیں  ہوچکی ہیں۔ ملک میں ایک دن میں 42،625 افراد کورونا وائرس سے متاثر پائے جانے سے کورونا وبا کے کیسز کی کل تعداد بڑھ کر 3،17،69،132 ہو گئی ہے  اور ایکتو مریضوں کی تعداد 4،10،353 ہوگئی۔ مرکزی وزارت صحت نے بدھ کے روز کہا کہ 562 ہلاکتوں کے ساتھ ، اموات کی تعداد بڑھ کر 4،25،757 ہوگئی ہے۔ ایکتو  مریضوں کی تعداد بڑھ کر 4،10،353 ہو گئی جو کہ انفیکشن کے کل کیسز کا 1.29 فیصد ہے ، جبکہ کووڈ 19 سے صحت یاب ہونے والوں کی قومی شرح 97.37 فیصد ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: