ہوم » نیوز » No Category

corona vaccination drive in india: کورونا ٹیکہ کاری کیلئے ہندستان تیار، جانیں ویکسین کی قیمت اور اس سے جڑے ہر سوال کا جواب

ہندوستان نے کورونا وائرس (Coronavirus) کے خلاف ملک میں ہنگامی طور پر استعمال کیلئے دو کووڈ- ٹیکوں (Covid-19 Vaccines) کووی شیلڈ (Covishield) اور کوویکسین (Covaxin) کو منظوری دے دی ہے۔ آکسفورڈ - آسٹرازینیکا ویکسین کوویشیلڈ ، دنیا بھر میں شہرت رکھنے والے ، سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا ، پونے نے تیار کی ہے۔

  • Share this:
corona vaccination drive in india: کورونا ٹیکہ کاری کیلئے ہندستان تیار، جانیں ویکسین کی قیمت اور اس سے جڑے ہر سوال کا جواب
کوویڈ 19 ویکسین کی دو خوراکیں 28 دن کے وقفہ سے دی جائیں گی۔

نئی دہلی. ہندوستان نے کورونا وائرس (Coronavirus)  کے خلاف ملک میں ہنگامی طور پر استعمال  کیلئے دو کووڈ- ٹیکوں (Covid-19 Vaccines) کووی شیلڈ  (Covishield) اور کوویکسین (Covaxin)  کو منظوری دے دی ہے۔ آکسفورڈ - آسٹرازینیکا ویکسین کوویشیلڈ ، دنیا بھر میں شہرت رکھنے والے ، سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا ، پونے نے تیار کی ہے۔ اسی کے ساتھ ہی ، ہندوستانی میڈیکل ریسرچ کونسل (آئی سی ایم آر) کے تعاون سے حیدرآباد کے بھارت بائیوٹیک نے کوواکسین تیار کیا ہے۔ حکومت کی جانب سے پیر کو سیرم انسٹی ٹیوٹ سے 1.1کروڑ خوراکیں اور بھارت بائیوٹیک سے 55 ملین خوراک کی خریداری کے لیے معاہدے پر دستخط کیے گئے ہیں۔ عہدیداروں کا اندازہ ہے کہ اگلے چھ سے آٹھ مہینوں میں ، قریب 30 کروڑ مزید لوگوں ٹیکے دیئے جائیں گے۔ 16 جنوری سے شروع ہونے والی ویکسی نیشن مہم کے ساتھ ، ان دونوں ویکسینوں کے بارے میں ایسی معلومات کو آپ کے لیے بہت ضروری ہے۔ جانیں یہاں


ویکسین کے لیے رجسٹریشن کیسے کریں؟


گذشتہ سال دسمبر میں ، مرکزی حکومت نے شہریوں کو ویکسین کی فراہمی میں ایجنسیوں کی مدد کے لئے کو ون ایپ کو لانچ کرنے کا اعلان کیا تھا۔ یہ ایپ خاص طور پر شہریوں کو ویکسی نیشن کے عمل کے لئے اپنارجسٹریشن کروانے کی سہولت فراہم کرنے کے مقصد سے بنایاجارہاہے۔


شہریوں کو کووڈ ویکسین کے متعلق معومات فراہم کرنے اور رجسٹریشن کی سہولت کے مقصد سے اس ایپ میں پانچ ماڈیولز ہیں جن میں ایڈمنسٹریٹر ماڈیول ، رجسٹریشن ماڈیول ، حفاظتی ٹیکہ سازی ماڈیول ، فائدہ مند تسلیم شدہ ماڈیول اور رپورٹ ماڈیول شامل ہے۔ یہ موبائل ایپ eVIN (الیکٹرانک ویکسین انٹیلی جنس نیٹ ورک) کا اپ گریڈ ورژن بھی ہے اور یہ گوگل پلے اسٹور اور ایپل ایپ اسٹور کے توسط سے مفت ڈاؤن لوڈ کے لئے دستیاب کروایاجائیگا ، حالانکہ اس کی دستیابی کی تفصیلات ابھی تک واضح نہیں ہیں۔ ایپ کو جیو فون پر بھی لانچ کیا گیا ہے جو کاؤس پر چلتے ہیں۔

اس طرح دی جائیگی ویکسین

کوویڈ 19 ویکسین کی دو خوراکیں 28 دن کے وقفہ سے دی جائیں گی۔ توقع کی جارہی ہے کہ یہ ویکسین دوسری خوراک کے 14 دن بعد تحفظ فراہم کرے گی۔ خوراک کی ویکسین کی تاثیر خوراک لینے کے 14 دن بعد دیکھی جائے گی اور دونوں خوراکوں کے درمیان 28 دن کا وقفہ برقرار رکھنا ہوگا۔

کیا ہوگی قیمت

آکسفورڈ۔ آسٹرازینیکا کے کووی شیلڈ کی قمت 200  روپئے فی شاٹ ہے اور دس روپئے جی ایس ٹی کے ساتھ اس کی قیمت 210 روپئے ہوگی۔ سیرم انسٹی ٹیوٹ  کے سی ای او آدر پونا والا نے کہا، "ہم نے ان کی درخواست پر حکومت ہند کو پہلے 100 ملین خوراکیں 200 روپے کی خصوصی قیمت پر دی ہیں۔"

کوویکسین کی ہر خوراک 309.5 روپے تک ہوگی جس میں تمام ٹیکس ہیں۔ اس پر بغیر ٹیکس کے 295 روپے لاگت آئے گی۔ تاہم ، حکومت نے تصدیق کی ہے کہ 55 لاکھ کوویکسین  کی خوراک میں سے 16.5 لاکھ مفت ہوں گے۔ عہدیداروں نے بتایا کہ اس سے ہر خوراک کی قیمت کو 206 روپے تک موثر انداز میں کم کر دی جاتی ہے۔

 
Published by: Sana Naeem
First published: Jan 13, 2021 08:24 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading