உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کووڈ۔19کادوبارہ منڈلاتا خطرہ! 110 ممالک میں کوروناکیسوں میں اضافہ، WHO نےجاری کیاانتبا

    Covid-19: کئی ممالک میں کورونا کی نئی لہر، ہندوستان کی حکومت اٹھائے گی اب یہ بڑا قدم

    Covid-19: کئی ممالک میں کورونا کی نئی لہر، ہندوستان کی حکومت اٹھائے گی اب یہ بڑا قدم

    ڈبلیو ایچ او کے ڈائریکٹر جنرل ٹیڈروس اذانوم گیبریئس نے مزید کہا کہ گزشتہ 18 مہینوں میں 12 ارب سے زیادہ دنیا بھر میں ویکسین تقسیم کی جا چکی ہیں اور دنیا کے 75 فیصد ہیلتھ ورکرز اور 60 سال سے زائد عمر کے افراد کو اب ویکسین لگائی گئی ہے۔

    • Share this:
      عالمی ادارہ صحت (World Health Organization) کے سربراہ نے بدھ کے روز کہا کہ عالمی وبا کورونا وائرس (COVID-19) کے کیسوں میں اضافہ ریکارڈ کیا جارہا ہے۔ کورونا وائرس ابھی ختم نہیں ہوا ہے۔ عالمی ادارہ صحت نے خبر دار کرتے ہوئے کہا کہ 110 ممالک میں کیسز بڑھ رہے ہیں اور بنیادی طور پر دو تیزی سے پھیلنے والے اومی کرون (Omicron) ویرینٹ کے کیس بھی سامنے آرہے ہیں۔

      امریکہ میں بیماریوں کے کنٹرول اور روک تھام کے مراکز نے اس ہفتے کہا ہے کہ تیزی سے پھیلنے والی اومی کرون ویرینٹ BA.4 اور BA.5 ایک ساتھ مل کر ریاستہائے متحدہ امریکہ میں کورونا وائرس کے نصف کیسز کا تخمینہ ہے۔ 25 جون تک BA.5 امریکہ میں کل کورونا وائرس کیسز کا 36.6 فیصد بنتا ہے جبکہ BA.4 کا حصہ 15.7 فیصد تھا، جو کہ امریکہ میں نئے کیسز کا تقریباً 52 فیصد بنتا ہے۔

      ڈبلیو ایچ او کے ڈائریکٹر جنرل ٹیڈروس اذانوم گیبریئس نے کہا کہ عالمی اعداد و شمار نسبتاً مستحکم ہیں۔ لیکن 110 ممالک میں کورونا کے کیسوں میں اضافہ ہورہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ کورونا وبائی مرض بدل رہا ہے لیکن یہ ختم نہیں ہوا۔

      مزید پڑھیں: Maharashtra Political Crisis: ادھو ٹھاکرے کے استعفیٰ کے بعد یکم جولائی کو حکومت بناسکتی ہے بی جے پی، گورنر کے سامنے جلد دعویٰ پیش کرنے کی تیاری: ذرائع

      ان کا کہنا ہے کہ ہم نے کورونا کے خطرہ کو کم سے کم کرنے کی کوشش کی ہے، لیکن یہ ختم نہیں ہوا ہے۔ ڈبلیو ایچ او کے سربراہ نے کم آمدنی والے ممالک میں ویکسینیشن کی سست رفتار پر بھی تشویش کا اظہار کیا، جس سے ان ممالک کی آبادی کو مستقبل میں وائرس کی لہروں کا زیادہ خطرہ ہو گا۔ انہوں نے کہا کہ ہم سال کے وسط کے قریب ہیں، یہی وہ نقطہ ہے جس پر ڈبلیو ایچ او نے تمام ممالک سے کہا تھا کہ وہ اپنی آبادی کے کم از کم 70 فیصد کو ویکسین دیں۔۰
       Maharashtra Political Crisis: فلورٹیسٹ سے پہلے ہی ادھو ٹھاکرے نے وزیر اعلی کے عہدہ سے دیا استعفی



      انہوں نے مزید کہا کہ گزشتہ 18 مہینوں میں 12 ارب سے زیادہ دنیا بھر میں ویکسین تقسیم کی جا چکی ہیں اور دنیا کے 75 فیصد ہیلتھ ورکرز اور 60 سال سے زائد عمر کے افراد کو اب ویکسین لگائی گئی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: