ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

لاک ڈاؤن: کیجریوال حکومت نے دیا ایک اور بڑا جھٹکا: شراب کے بعد اب پٹرول۔ڈیزل پر بڑھایا ٹیکس: جانیں نئی قیمتیں

کوروناوائرس کو لیکر نافذ لاک ڈاؤن کے درمیان تقریبا 50 دنوں کے بعد دہلی پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں بڑھائی گئی ہیں۔ حکومت نے تیل کی قیمتوں پر VAT کی شرح میں اضافہ کیا ہے۔

  • Share this:
لاک ڈاؤن: کیجریوال حکومت نے دیا ایک اور بڑا جھٹکا:  شراب کے بعد اب پٹرول۔ڈیزل پر بڑھایا ٹیکس: جانیں نئی قیمتیں
کوروناوائرس کو لیکر نافذ لاک ڈاؤن کے درمیان تقریبا 50 دنوں کے بعد دہلی پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں بڑھائی گئی ہیں۔ حکومت نے تیل کی قیمتوں پر VAT کی شرح میں اضافہ کیا ہے۔

ملک کی راجدھانی دہلی (Delhi) میں کیجیریوال کی حکومت  (Kejriwal Government) نے عام لوگوں کو ایک اور جھٹکا دیا ہے۔ شراب پر 70 فیصد کا کوروناٹیکس لگانے کے بعد اب پٹرول اور ڈیزل پر بھی ٹیکس بڑھا دیا ہے۔ اب لوگوں کو اس کیلئے زیادہ پیسے خرچ کرنے ہوں گے۔ دہلی حلومت نے آٹو فیول پر لگنے والا VAT  بڑھا دیا۔ کیجریوال حکومت کے فیصلے کے بعد پٹرول کی قیمت میں 1.67 روپئے فی لیٹر اور ڈیزل 7.10  روپئے فی لیٹر کی شرح سے مہنگا ہو گیا ہے۔


50 دنوں کے بعد بڑھی قیمتیں


کوروناوائرس کو لیکر نافذ لاک ڈاؤن کے درمیان تقریبا  50 دنوں کے بعد دہلی پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں بڑھائی گئی ہیں۔ حکومت نے تیل کی قیمتوں پر VAT کی شرح میں اضافہ کیا ہے۔  اس کے تحت جہاں پٹرول پر VAT کی شرح میں 30 فیصدی اضافہ کیا گیا تھا، وہیں ڈیزل کی قیمت میں بھی 30 فیصدی اضافہ کیا گیا ہے۔ حکومت کے نئے فیصلے کے مطابق  VAT کی شرح میں اضافے کے بعد دہلی میں پٹرول کی قیمت میں 1.67 روپے کا اضافہ ہوگا جبکہ ڈیزل 7.10 روپے مہنگا ہوگا۔ حکومت کے فیصلے کے بعد دہلی میں اب پیٹرول 71.26روپے فی لیٹر پر دستیاب ہوگا ، جبکہ ڈیزل کی قیمت 69.29 روپے دینی پڑے گی۔


اس سے قبل دہلی حکومت نے قومی دارالحکومت میں شراب کی دکانیں کھولنے کی اجازت دی تھی۔ ضروری شرائط پر عمل کرنا لازمی ہے۔ لیکن شراب کے شوقین افراد کو بھی اس عرصے میں ایک بڑا دھچکا لگا۔ در حقیقت ، دہلی حکومت نے شراب پر 70 فیصد اضافی کورونا ٹیکس عائد کرنے کا اعلان کیا ہے۔ یہ نیا ٹیکس فوری طور پر شراب کے ایم آر پی پر لاگو کیا گیا تھا۔ اس کے بعد ، لوگوں کو 1000 روپے کی شراب کی بوتل کے ل 17 1700 روپے ادا کرنے ہوں گے۔
First published: May 05, 2020 03:43 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading