ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

Coronavirus Second Wave:کئی ریاستوں میں کوروناکےمثبت معاملوں میں اضافہ، لگائی گئیں یہ پابندیاں

COVID-19 Second Wave:ہندوستان میں کورونا کے مثبت معاملوں میں اضافہ کی شدت کا اس بات سے اندازہ لگایاجاسکتاہے کہ 102 دن کے بعد ، بدھ کے روز ، کورونا کے سب سے زیادہ 35،886 واقعات رپورٹ ہوئے ہیں۔ ایک مہاراشٹرا کورونا کا سب سے زیادہ اثر دیکھا گیاہے۔

  • Share this:
Coronavirus Second Wave:کئی ریاستوں میں کوروناکےمثبت معاملوں میں اضافہ، لگائی گئیں یہ پابندیاں
اب کئی ریاستوں میں بھی کورونا کے نئے مثبت معاملوں میں تیزی سے اضافہ ہورہاہے لیکن شرح اموات میں کمی دیکھی جارہی ہے۔

Coronavirus Second Wave: ایک بار پھر ملک میں کورونا کے مثبت معاملوں میں اضافہ ہوتا جارہاہے۔ کورونا وائرس (Coronavirus) کے بڑھتے ہوئے معاملات اور وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi)کی اپیل کے بعد ، کئی ریاستوں نے ایک بار پھر سے مختلف پابندیاں عائد کرنے کا سلسلہ شروع کردیاہے۔ کورونا کی وجہ سے ، احمد آباد (Ahmedabad) میں ایک بار پھر جم ، اسپورٹس کلب ، گیمنگ زونس کو بند کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ اسی طرح دہلی سے ملحق اترپردیش ، نوئیڈا اور غازی آباد میں دفعہ 144 نافذ کی گئی ہے۔ ہندوستان میں کورونا انفیکشن کی بڑھتی ہوئی رفتار کا اندازہ اس حقیقت سے لگایا جاسکتا ہے کہ بدھ کے روز ، 102 دن کے بعد ، کورونا کے زیادہ سے زیادہ 35،886 معاملے رپورٹ ہوئے ہیں۔ ایک بار پھر متاثرہ مہاراشٹر کورونا کی شدت دیکھی جارہی ہے۔


مہاراشٹر میں ہر روز کورونا کے مثبت معاملوں میں اضافہ ہوتاجارہاہے۔گذشتہ ایک دن میں ریکارڈ 23،179 نئے کیس سامنے آئے ہیں۔ ملک میں کورونا کی دوسری لہر دیکھ کر وزیر اعظم نریندر مودی نے بدھ کے روز ایک بار پھر تمام ریاستوں کے وزرائے اعلی ٰ کے ساتھ جائزہ اجلاس منعقد کیا۔ اس اجلاس میں ، وزیر اعظم نے تمام ریاستوں سے اپیل کی کہ وہ کورونا کی روک تھام کے لئے تمام ضروری اقدامات کریں۔ اس سے پہلے 17 ستمبر کو مہاراشٹر میں 24،619 کورونا کیسز ریکارڈ کیے گئے تھے۔ حالیہ دنوں میں کورونا کے مثبت معاملوں میں اضافہ کے بعد ریاست میں کورونا سے متاثرہ مریضوں کی تعداد 23،70،507 ہوگئی ہے۔



اب کئی ریاستوں میں بھی کورونا کے نئے مثبت معاملوں میں تیزی سے اضافہ ہورہاہے لیکن شرح اموات میں کمی دیکھی جارہی ہے۔ اسی سلسلے میں ، پنجاب میں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کورونا کے 2،039 معاملے رپورٹ ہوئے ہیں۔ اس عرصے کے دوران ، وبا ءکی وجہ سے 1،274 افراد صحت یاب ہوئے ہیں جبکہ 35 افراد ہلاک ہوگئے ہیں۔ پنجاب کے علاوہ گجرات ، کرناٹک اور قومی دارالحکومت دہلی میں بھی نئے کیسز کی تعداد میں اضافہ ہوا ہے۔ وزیر اعظم نریندر مودی کی آبائی ریاست گجرات سے 1122 نئے کورونا کیس سامنے آئے ہیں۔ 775 افراد صحت یاب ہوچکے ہیں اور 3 افراد اس وبا کی وجہ سے ہلاک ہوگئے ہیں۔ گجرات کے احمد آباد ، سورت ، وڈوڈرا اور راجکوٹ میں نائٹ کرفیو میں 2 گھنٹے کی توسیع کی گئی ہے۔

مہاراشٹرا کے علاوہ ، 17 ریاستوں میں ایک بار پھر کورونا کے کیسز اضافہ ہورہاہے۔ ان ریاستوں میں ، پنجاب بھی سب سے زیادہ متاثر دکھائی دے رہی ہے۔ بدھ کے روز ، کئی ریاستوں میں کورونا کے معاملات میں تیزی سے اضافہ ہواہے۔ دہلی میں 6 جنوری کے بعد 536 ، پنجاب میں 23 ستمبر کے بعد بدھ کے روز 2،039 ، تمل ناڈو میں 29 دسمبر کے بعد 945 ، مدھیہ پردیش میں 31 دسمبر کے بعد 832 ، کرناٹک میں 9 دسمبر کے بعد 1،275 ، گجرات میں 16 دسمبر کے بعد 1،122 ، 887 معاملات سامنے آئے ہیں۔ وہیں چھتیس گڑھ میں 9 جنوری کے بعد ، ہریانہ میں 20 دسمبر کے بعد 555 ، راجستھان میں 13 جنوری کے بعد 313 اور مغربی بنگال میں 24 جنوری کے بعد 303 واقعات رپورٹ ہوئے ہیں۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Mar 18, 2021 08:25 AM IST