உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بڑی خبر: دہلی میں Mask ہوا پھر لازمی، کووڈ کے بڑھتے قہر کے درمیان اہم فیصلہ، نہیں لگایا ماسک تو دینا ہوگا جرمانہ

    Mask Mandatory in Delhi: دہلی میں کورونا کے بڑھتے ہوئے گراف کو دیکھتے ہوئے ڈی ڈی ایم اے یعنی دہلی ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی نے ایک بار پھر عوامی مقامات پر ماسک کو لازمی قرار دے دیا ہے۔ بتا دیں کہ اس ماہ کے شروع میں ڈی ڈی ایم اے نے عوامی مقامات پر ماسک کی ضرورت کو ختم کر دیا تھا۔

    • Share this:
      Mask Mandatory in Delhi: دہلی میں بڑھتے ہوئے کورونا وائرس کے  قہر کے  درمیان ایک اہم فیصلہ لیا گیا ہے۔ دہلی میں کورونا کے بڑھتے ہوئے گراف کو دیکھتے ہوئے ڈی ڈی ایم اے یعنی دہلی ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی  DDMA Meeting نے ایک بار پھر عوامی مقامات پر ماسک کو لازمی قرار دے دیا ہے۔ بتا دیں کہ اس ماہ کے شروع میں ڈی ڈی ایم اے نے عوامی مقامات پر ماسک کی ضرورت کو ختم کر دیا تھا۔

      دراصل، قومی راجدھانی میں کووڈ-19 کے معاملات میں تیزی کے پیش نظر، آج یعنی بدھ کو، دہلی ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی (Delhi Disaster Management Authority) نے آج یعنی 20 اپریل کو ایک اہم میٹنگ کی تاکہ اس کے پھیلاؤ کو روکنے کے اقدامات پر غور کیا جا سکے۔ کورونا وائرس. اس میٹنگ میں دہلی میں عوامی مقامات پر ماسک کو لازمی بنانے کا فیصلہ کیا گیا۔ اس حکم کے بعد ماسک نہ پہننے پر 500 روپے جرمانہ ہوگا۔

      اہم خبر: Covid in Children: کورونا نے پھر پکڑا زور! بچوں میں انفیکشن زیادہ،ڈاکٹروں نے دی ضروری صلاح

      یہ بھی پڑھیں: China میں سڑکوں پر بند تھیلوں میں پڑے ملے زندہ کتے۔بلی، جانئے کیا ہے خطرناک پلان

      اس سے پہلے کیجریوال حکومت نے اشارہ دیا تھا کہ کووڈ-19 کے معاملات میں معمولی اضافے کے پیش نظر حکومت جلد ہی اسکولوں کے لیے رہنما خطوط جاری کرے گی۔ دہلی اور قومی راجدھانی کے علاقے میں کچھ اسکولی بچوں کے کووڈ سے متاثر ہونے کی خبریں آئی ہیں۔ ایسے میں قیاس آرائیاں کی جا رہی تھیں کہ کیا اسکولوں کو بند کرنے کا بھی فیصلہ کیا جائے گا؟ لیکن اب ڈی ڈی ایم اے نے واضح کیا ہے کہ دہلی میں فی الحال اسکول بند نہیں ہوں گے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: