ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

کوروناوائرس کاقہر: بلند شہر کےڈاکٹر کی دہلی میں موت،کئی ڈاکٹرس کووڈ19سے ہیں متاثر

اترپردیش کے بلند شہر سے تعلق رکھنے والے ایک ڈاکٹر کی کورونا وائرس کے انفیکشن کے باعث دہلی کے ایک اسپتال میں موت ہوگئی ہے۔ سرکاری ذرائع نے سنیچر کو یہ جانکاری دی۔

  • Share this:
کوروناوائرس کاقہر: بلند شہر کےڈاکٹر کی دہلی میں موت،کئی ڈاکٹرس کووڈ19سے ہیں متاثر
علامتی تصویر

نئی دہلی: اترپردیش کے بلند شہر سے تعلق رکھنے والے ایک ڈاکٹر کی کورونا وائرس کے انفیکشن کے باعث دہلی کے ایک اسپتال میں موت ہوگئی ہے۔ سرکاری ذرائع نے سنیچر کو یہ جانکاری دی۔ ڈاکٹر کے لواحقین نے الزام لگایا کہ لاش کو ہفتے کے روز قومی دارالحکومت کے نگم بھود گھاٹ لے جایا گیا۔ جہاں آخری رسومات سے قبل انہیں کئی گھنٹوں تک انتظار کرنا پڑا۔ ڈاکٹر کو بلندشہر سے صفدرجنگ اسپتال لایا گیا۔ ہفتہ کو ان کی رپورٹ آئی۔ جس میں انفیکشن کی تصدیق ہوگئی۔


ہم آپ کو بتادیں کہ دہلی میں بہت سے ڈاکٹر کورونا وائرس کا شکار ہوگئے ہیں۔ دہلی حکومت کے ریاستی کینسر انسٹی ٹیوٹ میں بھی کورونا وائرس کے انفیکشن کا شکار ہوا ہے۔ اس بڑے اسپتال میں ڈاکٹروں سمیت کل 21 عملے میں COVID-19 کے انفیکشن کی تصدیق ہوگئی ہے۔ مثبت مریضوں میں سینیٹری ورکر اور باقی میڈیکل عملہ بھی شامل ہے۔ حال ہی میں تین نئے کیس سامنے آئے ہیں۔ نئے معاملات میں ایک ڈاکٹر ، ایک نرس اور ایک جھاڑو دینے والا انفیکشن سے متاثرپایا گیا ہے۔ اس سے قبل ، متاثرہ 18 افراد میں دو ڈاکٹر اور 16 نرسنگ عملہ شامل تھا۔ اسپتال کے عملے کی طرف سے یہ دعویٰ کیا جارہا ہے کہ ڈاکٹر کا بھائی برطانیہ سے واپس آیا تھا ۔ جس کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ وہ کورونا وائرس سے متاثر تھا۔ اس وقت ان سب کو الگ تھلگ کردیا گیا ہے۔


معلومات کے مطابق ، عملہ کی ایک بہت بڑی تعداد کے مثبت ہونے کے بعد ، بقیہ عملے کے 45 افراد کو احتیاط کے طور پر گھر میں رکھے جانے کا انکشاف کیا گیا ہے۔ اسی کے ساتھ ہی ، اسپتال میں داخل 19 مریضوں کا نمونے بھی لیب کو کورونا ٹیسٹ کے لئے بھیجے گئے ہیں ۔ بتایا جارہا ہے کہ جلد ہی ان کی رپورٹ بھی آئے گی۔ بڑی تعداد میں کیسوں کے بعد ، طبی عملہ اور اسپتال کے مریض دونوں ہی خوف زدہ ہیں۔


دوسری طرف ، این ڈی ایم سی اور محکمہ صحت کی ٹیم نے گذشتہ بدھ کے آخر میں دہلی کے بنگالی مارکٹ کے علاقے میں 325 مکانات میں تقریبا 2،000 افراد کی اسکریننگ کی۔ اس دوران ، 3 افرادکورونا سے متاثر پائے گئے۔ جس کی وجہ سے بنگالی مارکٹ علاقے کو سیل کردیاگیاہے۔ اب مارکٹ محدود وقت کے لئے کھولی جائے گی۔ اسی دوران ، چیکنگ کے دوران ، بنگالی مارکٹ میں تعمیر کردہ ایک دکان کی چھت پر 35 افراد ایک ساتھ ملے۔ یہ لوگ بنگالی پیسٹری کی دکان کی دکان پر سو رہے تھے۔ لاک ڈاؤن کے بعد سے وہ یہاں پھنسے ہوئے تھے۔ یہ الزام لگایا جاتا ہے کہ دکان کے مالک نے انہیں شیلٹر ہوم بھیجنے کی کوشش تک نہیں کی۔

Published by: Mirzaghani Baig
First published: Apr 12, 2020 08:14 AM IST