ہوم » نیوز » عالمی منظر

ڈونلڈ ٹرمپ نے كووڈ -19 سے نمٹنے کے لئے 8.3 ارب کے پیکیج پر دستخط کئے

واضح رہے کہ امریکہ میں اب تک اس وائرس سے 12 افراد کی موت ہو گئی ہے اور یہ کم از کم 15 صوبوں میں پھیل چکا ہے ۔

  • UNI
  • Last Updated: Mar 07, 2020 01:49 PM IST
  • Share this:
ڈونلڈ ٹرمپ نے كووڈ -19 سے نمٹنے کے لئے 8.3 ارب کے پیکیج پر دستخط کئے
ڈونلڈ ٹرمپ نے كووڈ -19 سے نمٹنے کے لئے 8.3 ارب کے پیکیج پر دستخط کئے

واشنگٹن۔ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کورونا وائرس سے نمٹنے کے لئے 8.3 ارب ڈالر کے ایمرجنسی پیکیج پر دستخط کئے جسے امریکی پارلیمنٹ نے اس بیماری کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے گزشتہ ہفتے منظور کیا تھا۔ امریکی سینیٹ نے ایوانِ نمائندگان کی طرف سے اسی طرح کی کل جماعتی منظوری کے بعد جمعرات کو یہ پیکیج منظور کیا۔


دونوں سینیٹ اور ایوان کے پینل بات چیت کے ذریعے اس نتیجے پر پہنچے ہیں کہ اس رقم کو وفاقی صحت عامہ محکموں کو ویکسین، جانچ اور بہتر علاج کے لئے مہیا کرایا جائے گا۔ اس منصوبہ کے تحت مقامی، ریاستی، قومی اور بین الاقوامی سطح پر وائرس کے پھیلاؤ سے نمٹنے کے لئے تقریبا 7.8 ارب ڈالر کی رقوم فراہم کی جائیں گی اور یہ طبی فائدہ اٹھانے والے کو ٹیلی ہیلتھ پروگراموں کا استعمال کرنے کی اجازت دینے کے لئے 50 کروڑ ڈالر کا حق بھی دیتا ہے۔




سینیٹ کی تصرف کمیٹی کے چیئرمین رچرڈ شیبلی نے جمعرات کو جاری ایک بیان میں کہا کہ ہمارے ماہرین کے مطابق 8.3 ارب ڈالر کی رقوم کی ضرورت ہے ۔ واضح رہے کہ امریکہ میں اب تک اس وائرس سے 12 افراد کی موت ہو گئی ہے اور یہ کم از کم 15 صوبوں میں پھیل چکا ہے ۔ تقریبا 180 سے زائد لوگ اس سے متاثر ہیں ۔
First published: Mar 07, 2020 01:49 PM IST