உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ہندوستان میں تہوارکےدوران کورونا کے کیسوں میں زبردست اضافہ، کیرالا میں سب سے زیادہ کیسوں کاریکارڈ

    علامتی تصویر

    علامتی تصویر

    یہ پہلا موقع ہے کہ کسی ایک ریاست (کیرالا) میں ہندوستان کی کل کوویڈ تعداد کا 2/3 حصہ ریکارڈ ہوا ہے۔ قابل ذکر بات یہ ہے کہ اس کے پڑوسی ریاستوں کرناٹک اور تمل ناڈو میں سے کسی نے بھی پچھلے ہفتے میں کورونا کے معاملوں میں کسی اضافے کی اطلاع نہیں دی ہے۔

    • Share this:
      عالمی وبا کورونا وائرس (Covid-19) کے کیسز میں اضافے کا رجحان ریکارڈ کیا گیا ہے۔ اونم Onam کی تقریبات کے دوران ہفتہ کے بعد ہندوستا میں کیسوں کی تعداد 8 ہفتوں کی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی ہے۔ صرف کیرالا میں 66 فیصد کیسوں کا تناسب ہے۔

      اعداد و شمار کے مطابق ہندوستان میں 23 سے 29 اگست 2021 کے درمیان ہفتے میں 2.9 لاکھ سے زیادہ کووڈ کیسز ریکارڈ کیے گئے، جو پچھلے سات دنوں میں تقریبا 32 فیصد اضافہ ہے۔ یہ 28 جون تا جولائی 4 ہفتوں کے بعد ہفتہ وار انفیکشن کی سب سے بڑی تعداد تھی جب 3.05 لاکھ کیسز ریکارڈ کیے گئے تھے۔ ہندوستان میں ہفتے کے دوران وائرس سے ہونے والی اموات میں 10.5 فیصد اضافہ ریکارڈ کیا گیا۔

      علامتی تصویر۔(Shutterstock)۔
      علامتی تصویر۔(Shutterstock)۔


      کیرالا میں ہی 1.9 لاکھ سے زائد کیس رپورٹ ہوئے ، جو کہ پچھلے ہفتے کے تقریبا 1.25 لاکھ کے مقابلے میں 55 فیصد اضافہ ہے۔ ٹی او آئی کی رپورٹ کے مطابق ریاست میں 16 تا 23 مئی کے بعد سے 14 ہفتوں میں یہ سب سے زیادہ انفیکشن ہے اور کسی بھی ہندوستانی ریاست میں سب سے زیادہ ہے۔

      یہ پہلا موقع ہے کہ کسی ایک ریاست (کیرالا) میں ہندوستان کی کل کوویڈ تعداد کا 2/3 حصہ ریکارڈ ہوا ہے۔ قابل ذکر بات یہ ہے کہ اس کے پڑوسی ریاستوں کرناٹک اور تمل ناڈو میں سے کسی نے بھی پچھلے ہفتے میں اس کیس میں کسی اضافے کی اطلاع نہیں دی ہے۔

      واحد دوسری ریاست جس نے مہاراشٹر میں کووڈ کیسز میں معمولی اضافہ ریکارڈ کیا ہے جس میں 1 فیصد سے کم کا معمولی اضافہ ریکارڈ کیا گیا ہے۔

      اطلاعات کے مطابق اتوار کے بعد کیرالا بھی مہاراشٹر کے بعد دوسری ریاست بن گئی جس نے 40 لاکھ سے زیادہ کوویڈ کیسز میں لاگ ان کیا ہے۔ مہاراشٹر کا کل کیس لوڈ 64.5 لاکھ سے زیادہ ہے۔

      دریں اثنا ہندوستان نے مسلسل پانچویں روز 40000 سے زیادہ کیس رپورٹ کیے، اتوار کی تعداد 43399 ہے۔ اموات کی تعداد 373 رہی جبکہ ایکٹو کیسز کی تعداد 7000 کے قریب بڑھ کر 3.8 لاکھ تک پہنچ گئی۔ ان میں سے 2.1 لاکھ سے زیادہ کیرالا میں تھے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: