உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کوورناوائرس:انٹراناسل 'فائیو آرمز' کووڈبوسٹر خوراک کو محدود استعمال کی ملی اجازت

    Youtube Video

    جمعہ کو ڈرگ کنٹرولر جنرل آف انڈیا، DCGI نے اس کووِڈ ویکسین کے استعمال کو ہری جھنڈی دیدی ہے۔اطلاعات کے مطابق کورونا و یکسین کی یہ بوسٹر ڈوز کو انجکشن کے بجائے ناک کے ذریعے دیا جائیگا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • New Delhi, India
    • Share this:
      بھارت بائیوٹیک کی انٹراناسل 'فائیو آرمز' کووڈ بوسٹر خوراک کے طورپر محدود استعمال کے لیے منظور ی مل گئی ہے۔ جمعہ کو ڈرگ کنٹرولر جنرل آف انڈیا، DCGI نے اس کووِڈ ویکسین کے استعمال کو ہری جھنڈی دیدی ہے۔اطلاعات کے مطابق کورونا و یکسین کی یہ بوسٹر ڈوز کو انجکشن کے بجائے ناک کے ذریعے دیا جائیگا۔ بھارت بائیوٹیک کا دعویٰ ہے کہ ناک کی یہ خوراک اب تک استعمال کی جا رہی کورونا ویکسین سے مختلف اور زیادہ موثر ہے۔

      انٹراناسل 'فائیو آرمز' کو یہ چیزیں بناتی ہے خاص


      بھارت بائیوٹیک کی طرف سے شیئر کی گئی معلومات کے مطابق ناک کی یہ ویکسین اب تک استعمال کی جانے والی دیگر ویکسین سے بہت مختلف اور موثر ہے۔ کچھ چیزیں اسے بہت خاص بناتی ہیں۔ چونکہ یہ ویکسین ناک کے ذریعے دی جاتی ہے۔ اس لیے یہ ناک کے اندر ایک مدافعتی نظام بنائے گی جو یبماری پھیلانے والے وائرس کے داخل ہوتے ہی اسے غیر فعال کر دے گی۔

      یہ استعمال کرنا بھی آسان ہے۔اسے گھر میں بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اسے تربیت یافتہ صحت کی دیکھ بھال کرنے والے کارکنوں کی بھی ضرورت نہیں ہے۔انجکشن سے متعلق خطرات جیسے انفیکشن، یا ویکسی نیشن کے بعد درد سے بچیں۔ سب سے اہم بات یہ ہے کہ اس میں وائرس کو جسم میں داخل ہونے سے پہلے ہی مارنے کی صلاحیت موجود ہےاس لیے جسم کے اعضاء کو پیدا ہونے والی پریشانیوں کا کوئی خطرہ نہیں ہوگا۔

      یہ بھی پڑھیں

      بھارت بائیوٹیک نے دعویٰ کیا کہ انٹرناسل ویکسین ایک وسیع مدافعتی ردعمل کو جنم دیتی ہے اور اس میں COVID-19 کے انفیکشن اور ٹرانسمیشن دونوں کو روکنے کی صلاحیت ہے۔ 6 ستمبر کو، DCGI نے 18 سال سے زیادہ عمر کے لوگوں میں ہنگامی طور پر محدود استعمال کے لیے اپنی انٹراناسل کووِڈ ویکسین iNCOVACC کی منظوری دی تھی۔

      جیسا کہ اے این آئی نے اطلاع دی ہے۔ بھارت بائیوٹیک نے انٹراناسل ہیٹرولوگس بوسٹر ڈوز کے طورپر استعمال کرنے کی اجازت دینے کی ڈی جی سی آئی سے اجازت مانگی تھی۔ Covishield اور Covaxin کے بعد، اس ویکسین کو بوسٹر شاٹ کے طور پر استعمال کیاجاسکتاہے۔مرکزی حکومت نے اس سال 10 اپریل سے تمام بالغوں کو بوسٹر خوراک دینا شروع کیاتھا۔

      کیا بوسٹر کی خوراک لینا ضروری ہے؟


      بوسٹر خوراک کووڈ۔19 سے بہتر تحفظ فراہم کرتی ہے۔ پہلی دو خوراکیں اب بھی شدید بیماری کی نشوونما کو روکنے میں موثر ہیں، لیکن وقت کے ساتھ ساتھ یہ کم موثر ہو سکتی ہیں۔ خاص طور پر بزرگ شہریوں اور سنگین بیماریوں میں مبتلا افراد میں مدافعت کا نظام کمزور پڑسکتاہے۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: