اپنا ضلع منتخب کریں۔

    گیمبیا میں کھانسی کی دوا سے ہونے والی اموات کی تحقیقات شروع، کیا ہندوستان میں بنی کھانسی کی دوا نقصاندہ ہے؟

    ’’کھانسی کے دوا کی تیاری کے دوران یہ آلودگی کیسے اور کس مقام پر ہوئی‘‘۔

    ’’کھانسی کے دوا کی تیاری کے دوران یہ آلودگی کیسے اور کس مقام پر ہوئی‘‘۔

    انہوں نے ملک کے منشیات سے متعلق قوانین کو اپ ڈیٹ کرنے کا بھی وعدہ کیا تاکہ ضابطے کو یقینی بنایا جا سکے اور مستقبل میں اس طرح کے واقعات کو روکا جا سکے۔ انہوں نے مزید اموات کو روکنے میں وزارت صحت کے کام کی تعریف کی۔ یہ وباء اب قابو میں ہے، پچھلے دو ہفتوں میں صرف دو کیس رپورٹ ہوئے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • INTER, IndiaGambia Gambia Gambia
    • Share this:
      گیمبیا میں پولیس نے ہفتے کے روز اعلان کیا کہ وہ درآمدی ادویات پر بڑھتی ہوئی تشویش کے درمیان درجنوں بچوں کی موت کی تحقیقات شروع کر رہے ہیں۔ 66 بچوں کی موت کے بعد پولیس نے ایک بیان میں کہا کہ وہ سینئر افسران کو تحقیقات پر لگا رہے ہیں۔ 66 بچوں میں سے زیادہ تر شدید گردے کی ناکامی سے مر گئے ہیں۔ عالمی ادارہ صحت کے کہنے کے بعد کہ وہ اموات کے ذمہ دار ہو سکتے ہیں، ہندوستان ایک مقامی دوا ساز کمپنی کے بنائے گئے کھانسی کی دوا کی تحقیقات کر رہا ہے۔

      ان کے دفتر نے ہفتے کی شام کو بتایا کہ صدر اداما بیرو نے صحت کے حکام کو اس معاملے میں ملوث مشتبہ اور درآمد کنندہ کا لائسنس معطل کرنے کا اختیار دیا۔ اس میں مزید کہا گیا کہ وزارت خارجہ کو ہندوستانی سفارت خانے کو ان کی حکومت کی سب سے گہری تشویش سے آگاہ کرنا تھا۔ بیرو نے جمعہ کے روز درآمدی ادویات پر بہتر کوالٹی کنٹرول سمیت صحت کے اقدامات کو فروغ دینے کا وعدہ کیا۔ انہوں نے کہا کہ حکومت واقعے کی تہہ تک پہنچنے کے لیے کوئی کسر نہیں چھوڑے گی۔

      ڈبلیو ایچ او نے بدھ کے روز ہندوستان میں میڈن فارماسیوٹیکل کے ذریعہ بنائے گئے چار کھانسی اور نزلہ زکام کے بارے میں ایک انتباہ جاری کیا جس میں اموات کے ممکنہ روابط ہیں۔ ڈبلیو ایچ او نے کہا کہ لیبارٹری ٹیسٹنگ میں ممکنہ طور پر جان لیوا آلودگیوں کی ناقابل قبول سطح پائی گئی ہے، انہوں نے مزید کہا کہ ہو سکتا ہے کہ مصنوعات مغربی افریقی ملک سے باہر تقسیم کی گئی ہوں۔

      گیمبیا کے صحت کے حکام نے 23 ستمبر کو پیراسیٹامول یا پرومیتھازائن سیرپ والی تمام ادویات واپس منگوانے کا حکم دیا تھا۔ بیرو نے مستقبل کے سانحات سے بچنے کے لیے اقدامات کے ایک بیڑے کا اعلان کیا، جس میں منشیات اور خوراک کی حفاظت کے لیے کوالٹی کنٹرول قومی لیبارٹری کی تشکیل بھی شامل ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      انہوں نے ملک کے منشیات سے متعلق قوانین کو اپ ڈیٹ کرنے کا بھی وعدہ کیا تاکہ ضابطے کو یقینی بنایا جا سکے اور مستقبل میں اس طرح کے واقعات کو روکا جا سکے۔ انہوں نے مزید اموات کو روکنے میں وزارت صحت کے کام کی تعریف کی۔ یہ وباء اب قابو میں ہے، پچھلے دو ہفتوں میں صرف دو کیس رپورٹ ہوئے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: