ہوم » نیوز » مشرقی ہندوستان

بچوں کیلئے کورونا ٹیکہ : نوواویکس کا کلینیکل ٹرائل شروع کرنے کی تیاری میں سیرم انسٹی ٹیوٹ

سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا اس کووڈ ٹیکہ کا ٹرائل جولائی سے شروع کرسکتا ہے ۔ اس کے ساتھ ہی ذرائع نے بتایا کہ ایس آئی آئی کوواویکس کو ہندوستان میں ستمبر تک لا سکتا ہے ۔

  • Share this:
بچوں کیلئے کورونا ٹیکہ : نوواویکس کا کلینیکل ٹرائل شروع کرنے کی تیاری میں سیرم انسٹی ٹیوٹ
ادار پونے والا کی فائل فوٹو ۔

نئی دہیلی : سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا بچوں کیلئے نوواویکس ٹیکے کا کلینیکل ٹرائل شروع کرنے کا منصوبہ بنا رہا ہے ۔ ذرائع نے جمعرات کو بتایا کہ ادارہ اس کووڈ ٹیکہ کا ٹرائل جولائی سے شروع کرسکتا ہے ۔ اس کے ساتھ ہی ذرائع نے بتایا کہ ایس آئی آئی کوواویکس کو ہندوستان میں ستمبر تک لا سکتا ہے ۔


اس سے پہلے مرکزی حکومت نے بھی کووڈ 19 کے خلاف نوواویکس ٹیکے کی اثر کے اعداد و شمار کو حوصلہ افزا بتایا تھا ۔ نیتی آیوگ کے رکن ڈاکٹر وی کے پال نے ایک پریس کانفرنس میں کہا تھا کہ عوامی طور پر دستیاب اعداد و شمار یہ اشارہ بھی دیتے ہیں کہ نوواویکس ٹیکہ محفوظ ہے اور کافی کارگر بھی ہے ۔



بتادیں کہ ستمبر 2020 میں نوواویکس نے اپنی کورونا ویکسین NVX-CoV2373 کے لئے سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا (Serum Institute of India ) کے ساتھ مینوفیکچرنگ معاہدے کا اعلان کیا۔ ایس آئی آئی کے سربراہ آدر پونے والا نے کہا کہ ہندوستان میں نوواویکس کی کورونا وائرس ویکسین کے ٹرائل کا کام نومبر تک مکمل ہوسکتا ہے کیا جاسکتا ہے۔

نوووایکس نے 14 جون 2021 کو ایک بیان میں کہا ہے کہ  ‘NVX-CoV2373’ نے اعتدال پسند اور شدید کووڈ۔19 انفیکشن کے خلاف 100 فیصد تحفظ کا مظاہرہ کیا ۔ مجموعی طور پر 90.4 فیصد افادیت کا اظہار کیا گیا ہے اور اس نے اپنے PREVENT-19 اہم مرحلے 3 کے مقدمے میں بنیادی اختتامی نقطہ کو بھی پورا کیا۔ بیان میں مزید کہا گیا ہے کہ اس تحقیق میں امریکہ اور میکسیکو کے 119 سائٹوں پر 29960 شرکاء کا اندراج کیا گیا تاکہ اس ویکسین کی افادیت ، محفوظ ہونے اور قوت مدافعت کا اندازہ کیا جاسکے۔

پونے والا نے سی این بی سی کو بتایا کہ یہ ویکسین ستمبر تک ہی دستیاب ہوسکتی ہے ، اگر اسے مرکز کے ذریعہ مطلوبہ ریگولیٹری اجازت مل جاتی ہے۔ فارما کمپنی جولائی میں بچوں کے لئے کوواویکس کے کلینیکل ٹرائلز شروع کرنے کا بھی منصوبہ بنا رہی ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 17, 2021 05:05 PM IST