உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    COVID-19: ہندوستان میں جلد ہی mRNA ویکسین ہوگی دستیاب! کیا یہ گیم چینجر ہوگی؟

    یہ جسم کو مضبوط اینٹی باڈیز بنانے میں مدد کرتی ہیں۔

    یہ جسم کو مضبوط اینٹی باڈیز بنانے میں مدد کرتی ہیں۔

    • Share this:
      عالمی وبا کورونا وائرس (COVID-19) کے خلاف ہندوستان کی لڑائی کو بہت جلد بڑی کامیابی ملنے والی ہے۔ کیونکہ ملک کی پہلی ایم آر این اے پر مبنی ویکسین منظوری حاصل کرنے کے ایک قدم قریب ہے۔

      پونے میں قائم Gennova Biopharmaceuticals کی تیار کردہ ویکسین نے اپنے فیز III ٹرائلز مکمل کر لیے ہیں اور ڈیٹا کو سینٹرل ڈرگ اسٹینڈرڈ کنٹرول آرگنائزیشن (CDSCO) کو جائزہ اور منظوری کے لیے بھیج دیا گیا ہے۔

      ڈاکٹر این کے اروڑا قومی ٹیکنیکل ایڈوائزری گروپ آف امیونائزیشن کے کورونا وائرس ورکنگ گروپ کے سربراہ ہیں، انھوں نے انڈین ایکسپریس کو بتاتے ہوئے کہا کہ یہ ویکسین جلد ہی دستیاب ہو جائے گی اور یہ وبائی امراض کے خلاف جنگ میں 'گیم چینجر' ثابت ہوگی۔

      آئیے اس ویکسین پر گہری نظر ڈالتے ہیں اور اسے COVID-19 کے خلاف جنگ میں ایک اہم قدم کیوں قرار دیا جا رہا ہے؟ اس بارے میں بھی جانتے ہیں۔

      ایم آر این اے ویکسین کیا ہے اور یہ کیسے کام کرتی ہے؟

      ایک mRNA (Messenger Ribonucleic Acid) ویکسین ایک ایسے جاندار سے RNA میں ترمیم کی جاتی ہے جو ایک مریض کو اس مخصوص وائرس کے خلاف قوت مدافعت پیدا کرنے کے لیے متعارف کرائی جاتی ہے۔ یہ انسانی جسم کو وائرس سے لڑنے کا طریقہ سیکھنے کے لیے وائرس سے پروٹین کا استعمال کرتا ہے۔

      mRNA ویکسین انفیکشن ہونے سے پہلے ہی وائرس سے لڑنے کے لیے مدافعتی نظام کو کنڈیشنگ کرکے کام کرتی ہیں۔ ایک بار انسانی جسم میں متعارف ہونے کے بعد mRNA ویکسین ایک قسم کے مخصوص ردعمل اور خلیات کے ایک مخصوص سیٹ کو فعال کرتی ہیں جو جسم کو مضبوط اینٹی باڈیز بنانے میں مدد کرتی ہیں۔

      روایتی ویکسین اور ایم آر این اے ویکسین میں فرق یہ ہے کہ روایتی ویکسین میں وائرس کا ایک حصہ (یا تو کمزور یا غیر فعال) جسم میں داخل کیا جاتا ہے۔ ایم آر این اے ویکسین میں ایسا نہیں ہے۔ ایسی ویکسین کی صورت میں ماہرین جسم میں پیتھوجین کا جینیاتی کوڈ داخل کرتے ہیں تاکہ انسانی خلیات خود مدافعتی نظام کو شناخت کرنے اور حملہ کرنے کے لیے ٹارگٹ پروٹین تیار کریں۔

      ہم جینووا کی ویکسین کے بارے میں کیا جانتے ہیں؟

      یہ بھی پڑھیں:
      مذہبی عبادت گاہوں سے متعلق قانون سے چھیڑچھاڑ انتہائی خطرناک: مولانا ارشد مدنی

      رپورٹ کردہ معلومات کے مطابق Emcure فارماسیوٹیکلز کی ذیلی کمپنی Gennova، کورونا وائرس کے خلاف mRNA ویکسین تیار کرنے والی ہندوستان کی واحد کمپنی ہے۔ یہ ویکسین جسے ابتدائی طور پر HGC019 کے نام سے جانا جاتا ہے، امریکہ میں قائم HDT بائیوٹیک کارپوریشن کے تعاون سے تیار کیا گیا ہے اور اس پر کام 2020 میں شروع ہوا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      کیاآپ ہندوستانی فضاؤں میں اڑناچاہتےہیں؟ ہوائی اڈے پرپہنچنےسےپہلےایئرسوودھابھرنامت بھولیں!

      فارما کمپنی نے اپریل میں ویکسین سے متعلق ڈیٹا سی ڈی ایس سی او کو جمع کرایا تھا جس کے بعد اضافی ڈیٹا مانگا گیا تھا، جو اب فراہم کر دیا گیا ہے۔ فارما دیو نے کہا کہ جمع کردہ ڈیٹا 4,000 لوگوں پر مبنی تھا جنہوں نے فیز III ٹرائلز میں حصہ لیا تھا - جس نے ویکسین کی حفاظت، مدافعتی صلاحیت اور برداشت کا جائزہ لیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: