ہوم » نیوز » وطن نامہ

اہم خبر! کیا COVID vaccine لینے کے بعد سیکس کرنا محفوظ ہے؟ ضرور ماہرین کی رائے جانیں

کووڈ ویکسین COVID-19 کی خوراک لینے کے بعد کیا کرنا ہے اور کیا نہیں کرنا ہے اس پر سخت بحث کی جارہی ہے۔ دریں اثنا ، سوشل میڈیا حال ہی میں سوالات گھر ا ہوا ہے کہ COVID ویکسین لینے کے بعد آپ جنسی تعلقات بنا سکتے ہیں یا نہیں۔ یہاں جانیں تفصیل

  • Share this:
اہم خبر! کیا COVID vaccine لینے کے بعد سیکس کرنا محفوظ ہے؟ ضرور ماہرین کی رائے جانیں
COVID ویکسین لینے کے بعد آپ جنسی تعلقات بنا سکتے ہیں یا نہیں؟

Sex After Covid Vaccination: کووڈ ویکسین COVID-19 کی خوراک لینے کے بعد کیا کرنا ہے اور کیا نہیں کرنا ہے اس پر سخت بحث کی جارہی ہے۔ دریں اثنا ، سوشل میڈیا حال ہی میں سوالات گھر ا ہوا ہے کہ COVID ویکسین لینے کے بعد آپ جنسی تعلقات بنا سکتے ہیں یا نہیں۔ اگرچہ وزارت صحت نے اس ضمن میں کوئی باقاعدہ رہنما خطوط جاری نہیں کی ہیں۔ طبی ماہرین کا مشورہ ہے کہ مرد اور عورت کو دوسری خوراک لینے کے بعد مانع حمل حمل کا استعمال کرنا چاہئے۔

ڈاکٹر دیپک ورما  انٹرنل میڈیسن ، کولمبیا ایشیاء اسپتال ، غازی آباد نے indianexpress.com کو بتایا کہ سارس-کووی 2 SARS-CoV2  ایک نیا وائرس ہے اور اسےبے اثر کے لئے  ہی ویکسین بنائی گئی ہے۔ ابھی کے لئے یہ کہنا مشکل ہوگا کہ کیا ویکسین کے کوئی طویل مدتی ضمنی اثرات ہیں یا نہیں اور کیا وہ سیکس (Sex) کرنے پر مرد یا عورت کو متاثر کرتے ہیں یا نہیں۔  یہ ہمیشہ ممکن نہیں ہے کہ ایک عام انسان اپنے آپ کو جنسی تعلقات سے روکے رکھے۔ آج کے وقت کے حالات کو دیکھتے ہوئے  ڈاکٹر دیپک ورما نے کہا کہ روک تھام ہی بہترین تحفظ ہے۔






انہوں نے کہا کہ مردوں اور خواتین کے لئے مناسب ہوگا کہ وہ دوسری خوراک لینے کے بعد کم سے کم 2 سے 3 ہفتوں تک مانع حمل جیسے کنڈوم کا استعمال کریں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ سیکس  کے دوران جسمانی رطوبتیں رابطے میں آجاتی ہیں۔

انہوں نے کہا، ہمیں نہیں معلوم کہ ویکسین  (covid 19 vaccine) ہم پر کس طرح اثر انداز ہو رہی ہے ، لہذا اس وقت کنڈوم کا استعمال سب سے اچھا اور سب سے موثر روک تھام ہوگا۔ انہوں نے یہ بھی مشورہ دیا کہ وہ خواتین جو ویکسین لگانے کے اہل ہیں ان کو اسے لگوانے سے پہلے وہ ماہر امراض نسواں سے ضرور مشورہ کریں۔
Published by: Sana Naeem
First published: Apr 02, 2021 02:03 PM IST