உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    100 سے زیادہ ملازمین والی کمپنیوں کیلئے کووڈ19 ٹیسٹ ضروری، بائیڈن کا نیا سخت ایکشن پلان

    Joe Biden's Covid Action Plan:  وائٹ ہاؤس کی تقریر  (Biden's White House Speech)   میں  انہوں نے ملک میں ماسک اور بوسٹر ڈوز کو لیکر   ویکسینیشن (Covid-19 Vaccination)  کے حوالے سے سخت احکامات جاری کیے۔ .

    Joe Biden's Covid Action Plan: وائٹ ہاؤس کی تقریر (Biden's White House Speech) میں انہوں نے ملک میں ماسک اور بوسٹر ڈوز کو لیکر ویکسینیشن (Covid-19 Vaccination) کے حوالے سے سخت احکامات جاری کیے۔ .

    Joe Biden's Covid Action Plan: وائٹ ہاؤس کی تقریر (Biden's White House Speech) میں انہوں نے ملک میں ماسک اور بوسٹر ڈوز کو لیکر ویکسینیشن (Covid-19 Vaccination) کے حوالے سے سخت احکامات جاری کیے۔ .

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      بواشنگٹن: امریکی صدر جو بائیڈن نے ڈیلٹا (Delta Variant) کے خلاف جنگ میں ایک نئے 'ایکشن پلان' کا اعلان کیا ہے۔ جمعرات کو وائٹ ہاؤس کی تقریر  (Biden's White House Speech)   میں  انہوں نے ملک میں ماسک اور بوسٹر ڈوز کو لیکر   ویکسینیشن (Covid-19 Vaccination)  کے حوالے سے سخت احکامات جاری کیے۔ بائیڈن نے ان امریکی شہریوں کی بھی سرزنش کی ہے جنہوں نے ویکسین نہیں لی۔ انہوں نے کہا کہ آپ کے انکار کی قیمت سبھی کو چکانی پڑی ہے۔

      انہوں نے کہا ، 'ہم ویکسین لے چکے تمام ملازمین کو ان ملازمین سے بچانے جا رہے ہیں جنہوں نے ویکسین نہیں لگوائی ہے۔' ماہرین کا کہنا ہے کہ جو بائیڈن  جو ابتدا میں مینڈیٹ کو نافذ کرنے سے گریزاں نظر آتے تھے اب جدید تاریخ کے کسی بھی صدر سے کے مقابلے جارحانہ انداز میں آگے بڑھ رہے ہیں۔ انہوں نے واضح کیا ہے کہ تمام وفاقی ملازمین اور ٹھیکیداروں کو ویکسین لگوانا ضروری ہے۔ نجی کمپنیوں میں  جہاں 100 یا اس سے زیادہ ملازمین ہیں وہاں ہفتہ وار جانچ یا ویکسینیشن ضروری ہے۔ اس کے تحت کمپنی مالکان کو ویکسینیشن کے لیے ملازمین کو تنخواہ کی چھٹی paid leave دینا ہوگی۔

      صدر نے کہا کہ اسپتالوں ، کلینکوں اور دیگر مقامات پر تعینات تقریبا 1.7  کروڑ ہیلتھ ورکرز کو ویکسین دینا ضروری ہے۔ بڑے اسٹیڈیم ، کنسرٹ ہال اور بڑے ایونٹس کے لیے استعمال ہونے والی جگہوں پر منفی کووڈ ٹیسٹ یا ویکسینیشن کا ثبوت درکار ہے۔ انہوں نے کہا کہ ماسک بین الملکی سفر اور وفاقی عمارتوں میں لازمی رہیں گے۔ نیز بائیڈن نے حکم دیا ہے کہ ہوائی سفر ، ٹرین اور مسافروں کے علاوہ جو مسافر ماسک پہننے سے انکار کرتے ہیں ان پر دوگنا جرمانہ عائد کیا جائے گا۔ تقریر کے دوران  انہوں نے لاکھوں شہریوں پر تنقید کی جنہوں نے ویکسین نہیں لی۔ انہوں نے کہا ، 'ہم نے صبر کیا  لیکن ہمارا صبر کمزور ہورہا ہے اور ہم سب کو آپ کے انکار کی قیمت چکانی پڑے گی'۔

       
      Published by:Sana Naeem
      First published: