ہوم » نیوز » مشرقی ہندوستان

اوڈیشہ نے 30 اپریل تک لاک ڈاؤن میں توسیع کی، وزیر اعلیٰ بولے۔ کورونا سے زندگی پہلی جیسی نہیں رہے گی

بتادیں کہ منگل کے بعد سے اوڈیشہ میں کورونا وائرس کا کوئی نیا کیس سامنے نہیں آیا ہے۔

  • Share this:
اوڈیشہ نے 30 اپریل تک لاک ڈاؤن میں توسیع کی، وزیر اعلیٰ بولے۔ کورونا سے زندگی پہلی جیسی نہیں رہے گی
(AP Photo/Altaf Qadri)

بھبنیشور۔ اوڈیشہ نے کورونا وائرس کے انفیکشن کو مدنظر رکھتے ہوئے 14 اپریل کو ختم ہو رہے قومی لاک ڈاؤن سے پہلے ہی اعلان کر دیا ہے کہ ریاست میں 30 اپریل تک  لاک ڈاؤن جاری رہے گا۔ بتادیں کہ منگل کے بعد سے اوڈیشہ میں کورونا وائرس کا کوئی نیا کیس سامنے نہیں آیا ہے۔ ریاستی حکومت نے بدھ کے روز کورونا وائرس کے انفیکشن کی نگرانی کے لئے مزید علاقوں کو پھیلنے والے کنٹرول علاقہ ہونے کا اعلان کیا۔


ریاست میں ابھی تک کورونا وائرس کے 42 معاملات سامنے آئے ہیں۔ عہدیداروں نے بتایا کہ بھونیشور میں پانچ علاقوں کو سیل کردیا گیا ہے ، جن میں 7،992 مکانات ہیں اور ان علاقوں کو پھیلاؤ کنٹرول زون کے طور پر اعلان کیا گیا ہے۔


علامتی تصویر


بدھ کو دوپہر تک 2441 نمونوں کی جانچ کی گئی

بھبنیشور میونسپل کارپوریشن (بی ایم سی) نے کہا کہ اس نے کورونا وائرس کی صورت حال معلوم کرنے کے لئے لگ بھگ 4،000 افراد کی نگرانی کی اور کچھ مشتبہ افراد کے خون کے نمونے جانچ کے لئے بھیجے گئے ۔ جن علاقوں کو پھیلاؤ کنٹرول زون قرار دے دیا گیا ہے ان میں سوریا نگر ، آزاد نگر ، بومکھل ، ستیہ نگر اور آئی بی کالونی شامل ہیں۔

بدھ کے روز دوپہر 12 بجے تک 2441 نمونوں کی جانچ کی گئی جن میں سے 42 افراد کورونا وائرس سے متاثر پائے گئے تھے۔ دو افراد کو صحت یاب ہونے کے بعد اسپتال سے فارغ کردیا گیا ہے ، جبکہ ایک مریض کی موت ہوگئی ہے اور 39 افراد ابھی زیر علاج ہیں۔
Published by: Nadeem Ahmad
First published: Apr 09, 2020 02:44 PM IST