உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    مہاراشٹر میں Covid-19 نے پسارے پاوں، لگاتار تیسرے دن نئے مریضوں کی تعداد 1000 سے پار

    مہاراشٹر میں Covid-19 نے پسارے پاوں، لگاتار تیسرے دن نئے مریضوں کی تعداد 1000 سے پار ۔ علامتی تصویر ۔

    مہاراشٹر میں Covid-19 نے پسارے پاوں، لگاتار تیسرے دن نئے مریضوں کی تعداد 1000 سے پار ۔ علامتی تصویر ۔

    Maharashtra Coronavirus Update: ہفتہ کو مہاراشٹر میں کورونا وائرس کے انفیکشن کے 1,357 نئے معاملات سامنے آئے اور اس وبا کی وجہ سے ایک شخص کی موت ہوگئی۔

    • Share this:
      ممبئی: ہفتہ کو مہاراشٹر میں کورونا وائرس کے انفیکشن کے 1,357 نئے معاملات سامنے آئے اور اس وبا کی وجہ سے ایک شخص کی موت ہوگئی۔ ریاستی محکمہ صحت نے یہ اطلاع دی۔ ایک دن پہلے ریاست میں انفیکشن کے 1,134 معاملات رپورٹ ہوئے تھے اور تین مریضوں کی موت ہو گئی تھی۔ مہاراشٹر میں آج مسلسل تیسرے دن انفیکشن کے ایک ہزار سے زیادہ معاملات سامنے آئے ہیں۔ اس وقت ریاست میں کووڈ-19 کے 5,888 مریض زیر علاج ہیں۔

       

      یہ بھی پڑھئے : متحدہ عرب امارات میں مونکی پوکس کاپہلاکیس! افریقہ سےواپس آنےوالی خاتون متاثر


      محکمہ صحت نے بتایا کہ اب تک انفیکشن کے 78,91,703 کیس رپورٹ ہوئے ہیں اور اس وبا کی وجہ سے 1,47,865 مریضوں کی موت ہوچکی ہے۔ اب تک 77,37,950 لوگ کووڈ سے متاثر ہو کر ٹھیک ہو چکے ہیں۔ متاثرہ افراد کے صحت یاب ہونے کی شرح 98.05 فیصد ہے جب کہ وبائی امراض سے اموات کی شرح 1.87 فیصد ہے۔ ہفتہ کو رپورٹ ہونے والے 1,357 کیسوں میں سے صرف ممبئی سے 889 کیس رپورٹ ہوئے۔ ممبئی میں بھی وبا کی وجہ سے ایک مریض کی موت ہوئی ہے۔

       

      یہ بھی پڑھئے : سردی جیسی علامات کے ساتھ یہ عام وائرس کیسے 5 سال سے کم عمر بچوں کو کررہا متاثر؟


      بتادیں کہ ایک دن پہلے ہی کورونا وائرس کے معاملات میں مسلسل اضافے کے درمیان برہان ممبئی میونسپل کارپوریشن (بی ایم سی) کے کمشنر اقبال چہل نے جمعہ کو حکام کو ان رہائشی عمارتوں میں بڑے پیمانے پر جانچ کرنے کی ہدایت دی جہاں حال ہی میں انفیکشن کے کیسز پائے گئے تھے۔ انہوں نے عہدیداروں سے کہا کہ یومیہ کووڈ 19 ٹیسٹوں کی تعداد کو موجودہ آٹھ ہزار ٹیسٹوں سے بڑھا کر 30,000 سے زیادہ کیا جانا چاہئے ، کیونکہ انفیکشن کی شرح آٹھ فیصد تک پہنچ گئی ہے جو ایک انتباہی علامت ہے۔

      بی ایم سی کی طرف سے جاری کردہ ایک ریلیز میں کہا گیا ہے کہ چہل نے پہلے دن میں مہاراشٹر حکومت کی کووڈ ٹاسک فورس کے رکن ڈاکٹر سنجے اوکا کے ساتھ حکام کے ساتھ ایک ویڈیو کانفرنس کی۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: