உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Holi 2022: مہاراشٹرا میں ہولی کے رہنما خطوط جاری، کووڈ۔19 گائیڈلائنس پر عمل اور سادہ جشن کی اپیل

    Youtube Video

    Maharashtra Holi Guidelines: پچھلے دو سال سے ریاست میں تمام تہوار کورونا وبا کے پیش نظر پابندیوں کے پیش نظر منائے گئے۔ اب مہاراشٹر میں COVID-19 کے کیسوں میں کمی دیکھی گئی ہے۔ سرکاری اعداد و شمار کے مطابق بدھ کے روز ریاست میں 237 تازہ انفیکشن اور دو اموات کی اطلاع دی گئی ہے۔

    • Share this:
      مہاراشٹر حکومت نے جمعرات کو ہولی کے لیے رہنما خطوط جاری کرتے ہوئے کہا کہ لوگوں کو رنگوں کا تہوار بڑے پیمانے پر جمع ہوئے بغیر منانا چاہیے، اور COVID-مناسب رویے کا مشاہدہ کرنا چاہیے کیونکہ یہ بیماری ابھی بھی پھیلی ہوئی ہے۔ اس سال، 'ہولیکا دہن' جمعرات کو منایا جا رہا ہے، اور 'دھولی وندن' اور 'رنگپنچمی' - جس کے دوران لوگ ایک دوسرے کو رنگ دیتے ہیں - بالترتیب 18 اور 22 مارچ کو منایا جائے گا۔

      ہولی/شمگا پورے مہاراشٹر میں بڑے پیمانے پر منایا جاتا ہے۔ ریاست کے محکمہ داخلہ نے ایک سرکلر میں کہا کہ ممکنہ طور پر تہوار بغیر ہجوم کے منایا جانا چاہئے اور کورونا وائرس کی صورتحال کے پیش نظر COVID-مناسب سلوک کا مشاہدہ کرنا چاہئے۔

      حکومت نے کہا کہ دھولی وندن اور رنگ پنچمی کو سادہ طریقے سے منایا جانا چاہیے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ کورونا وائرس کا انفیکشن پھیلنے سے بچ جائے۔ حکومت نے لوگوں سے تہوار کے دوران 'پالکھی' (پالکی) کے جلوسوں کو گھروں تک لے جانے کے خلاف بھی کہا۔

      مزید پڑھیں: Punjab: وزیراعلی بنتےہی مان نے شروع کیاعوامی کام! انسداد بدعنوانی ہیلپ لائن نمبر کا اعلان

      حکومت نے کہا کہ مقامی انتظامیہ کو (اس کے بجائے) مقامی مندر میں درشن (پالکھی کے) کا انتظام کرنا چاہیے۔ مقامی انتظامیہ کو بھی COVID-مناسب رویے کی مؤثر پابندی کو یقینی بنانا چاہیے۔

      مزید پڑھیں: J&K News: جموں و کشمیر میں حد بندی کاعمل6مئی تک ہوگا مکمل، جائزہ کےبعدانتخابات کاتیقن

      پچھلے دو سال سے ریاست میں تمام تہوار کورونا وبا کے پیش نظر پابندیوں کے پیش نظر منائے گئے۔ اب مہاراشٹر میں COVID-19 کے کیسوں میں کمی دیکھی گئی ہے۔ سرکاری اعداد و شمار کے مطابق بدھ کے روز ریاست میں 237 تازہ انفیکشن اور دو اموات کی اطلاع دی گئی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: