ہوم » نیوز » جنوبی ہندوستان

اسد الدین اویسی نے ٹویٹ کر بی جے پی پر کیا حملہ، کہا۔ مسلمانوں کو بلی کا بکرا بناناکووڈ۔ 19 کی...

آل انڈیا مجلس اتحاد المسلمین کے سربراہ اسدالدین اویسی نے بھی ٹویٹ کرکے بی جے پی کو سخت نشانہ بنایا ہے۔ اویسی کا کہنا ہے کہ لاک ڈاؤن اور کورونا وائرس کی تنقید سے بچنے کے لئے ایسی کوشش کی جارہی ہے۔

  • Share this:
اسد الدین اویسی نے ٹویٹ کر بی جے پی پر کیا حملہ، کہا۔ مسلمانوں کو بلی کا بکرا بناناکووڈ۔ 19 کی...
اسد الدین اویسی ۔فائل فوٹو ۔

 نئی دہلی۔ کورونا وائرس کا قہر دنیا میں ہی نہیں بلکہ ملک میں بھی اب روزانہ بڑھتا جا رہا ہے۔ ہندوستان میں ابھی تک 4500 سے زیادہ افراد انفیکشن کے شکار ہو چکے ہیں اور 100 سے زیادہ افراد فوت ہوچکے ہیں۔ کچھ نہ کچھ افواہیں بھی کورونا وائرس کے پھیلنے کے بارے میں ملک بھر میں بھی پھیل رہی ہیں ، جس کی وجہ سے لوگ سوشل میڈیا پر بھی مخالفت کر رہے ہیں۔ آل انڈیا مجلس اتحاد المسلمین (AIMIM) کے سربراہ اسدالدین اویسی (Asaduddin Owaisi) نے بھی ٹویٹ کرکے بی جے پی کو سخت نشانہ بنایا ہے۔ اویسی کا کہنا ہے کہ لاک ڈاؤن اور کورونا وائرس کی تنقید سے بچنے کے لئے ایسی کوشش کی جارہی ہے۔


اسد الدین اویسی نے ٹویٹ کر کے لکھا ، "غیر منصوبہ بند لاک ڈاؤن اور کووڈ۔ 19 سے گھبراہٹ میں نمٹنے کی کوششوں کی تنقید سے بچنے کے لئے ایک ملی جلی کوشش کی جارہی ہے ... بی جے پی کی مہم چلانے والوں کو معلوم ہونا چاہئے کہ وہ واٹس ایپ فارورڈ کے ذریعے کوروناوائرس کو شکست نہیں دے سکتے ... مسلمانوں کو بلی کا بکرا بنانا کورونا وائرس کی دوا نہیں ہے، نہ ہی یہ کافی ٹیسٹنگ کا متبادل ہو سکتا ہے ...‘‘۔



واضح رہے کہ مہاراشٹر میں سب سے زیادہ 1000 سے زیادہ افراد کورونا انفیکشن سے متاثر ہیں ۔ جبکہ ریاست میں 64 مریضوں کی موت ہوگئی ہے۔ ملک میں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کورونا کے 508 واقعات رپورٹ ہوئے ہیں ، جبکہ 13 افراد کی موت ہوگئی ہے۔
First published: Apr 08, 2020 12:02 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading