உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    NOVACCineNoTrophy: پونے سٹی پولیس کی تازہ ترین ویکسینیشن ایڈوائزری جاری، ویڈیو وائرل

    وہ ٹیکہ لگوانے کے خلاف اپنے موقف کی وجہ سے ایک بہت بڑے تنازع میں پھنس گئے تھے۔

    وہ ٹیکہ لگوانے کے خلاف اپنے موقف کی وجہ سے ایک بہت بڑے تنازع میں پھنس گئے تھے۔

    پونے پولیس کی جانب سے مائیکرو بلاگنگ پلیٹ فارم ٹوئٹر پر شیئر کی گئی پوسٹ پر دوسرے صارفین کی جانب سے بڑی تعداد میں ردعمل کا اظہار کیا گیا ہے۔

    • Share this:
      ماضی قریب میں پونے سٹی پولیس (Pune City Police) نے ٹویٹر پر متعدد مہمات چلائی ہیں تاکہ ایک باہمی اور دوستانہ انداز میں کووڈ-پروٹوکال کے بارے میں بیداری پیدا کی جا سکے۔ میمز، ہیش ٹیگز، ٹرینڈنگ موضوعات کے استعمال کے ساتھ ہی محکمہ پولیسنگ، حفاظت اور سیکورٹی کے مسائل کے مختلف پہلوؤں کو بھی اس کے تحت پیش کیا گیا ہے۔

      لوگوں کو کورونا کے خلاف ویکسین لگوانے کی ترغیب دینے کے لیے پونے پولیس نے نئی پہل کا آغاز کیا ہے۔ پونے پولیس نے ٹینس اسٹارز رافیل نڈال (Rafael Nadal) اور نوول جوکووچ (Noval Djokovi) کو بطور ایک مثال کے پیش کیا ہے۔ ملک میں سخت ویکسینیشن قوانین کی وجہ سے سربیا کے کھلاڑی کو آسٹریلین اوپن میں شرکت سے روکے جانے کی کوشش کی گئی تھی۔ اسی کے پیش نظر محکمہ نے دلکش الفاظ میں ٹویٹر پر لکھا کہ آج ہی ویکسین لگائیں۔ اس کے بعد ہیش ٹیگز #NOVACCineNoTrophy #RafaelNadal #AusOpen لکھا ہوا ہے۔

      اتوار کو نڈال نے 5 گھنٹے طویل مقابلے کے بعد اپنا 21 واں گرینڈ سلیم جیت کر تاریخ رقم کی۔ ہسپانوی کھلاڑی نے روس کے ڈینیل میدویدیف کو ہرا کر کھیل کے چاروں بڑے ٹائٹل کم از کم دو بار اپنے نام کرنے والے چوتھے کھلاڑی بن گئے۔ یادگار فتح کے ساتھ ہی نڈال اپنے حریفوں راجر فیڈرر اور جوکووچ کو پیچھے چھوڑ کر 21 بڑے ٹائٹل جیتنے والے پہلے مرد بن گئے۔

      پونے پولیس کی جانب سے مائیکرو بلاگنگ پلیٹ فارم ٹوئٹر پر شیئر کی گئی پوسٹ پر دوسرے صارفین کی جانب سے بڑی تعداد میں ردعمل کا اظہار کیا گیا ہے۔

      ایک نظر ڈالیں:

      جوکووچ (Djokovic) ٹیکہ لگوانے کے خلاف اپنے موقف کی وجہ سے ایک بہت بڑے تنازع میں پھنس گئے تھے۔ غیر متزلزل لوگوں کے لیے موجودہ چیمپیئن آس اوپن 2022 کے تازہ ترین ایڈیشن سے محروم ہو گیا جب ایک عدالت نے ان کے ویزا کی منسوخی کو برقرار رکھنے کے فیصلے کو برقرار رکھا۔ زائرین کے لیے ویکسینیشن کی ضروریات کے لیے طبی چھوٹ کے ساتھ مقابلے کے لیے میلبورن جانے کا ان کا اعلان زیر بحث آیا۔ آخر کار ٹاپ رینک والا کھلاڑی سال کے پہلے گرینڈ سلیم سے محروم ہو گیا۔

      جوکووچ کی بات کرتے ہوئے شائقین یہ دیکھنے کے لیے بے چین ہوں گے کہ آیا وہ پیرس میں ہونے والے فرنچ اوپن سے قبل ویکسین لگوانے کا فیصلہ کرتے ہیں یا نہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: