ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

Novavax’s Covid-19 Vaccine: کورونا وائرس کی تبدیل شدہ اقسام کے خلاف 90 فیصد سے زیادہ موثر

نوووایکس کووڈ۔19 ویکسین (Novavax’s Covid-19 Vaccine) کورونا وائرس کی تبدیل شدہ اقسام کے خلاف 90 فیصد سے زیادہ موثر ہے۔ کمپنی نے ایک بیان میں کہا کہ اس نوووایکس کووڈ۔19 ویکسین (Novavax’s Covid-19 Vaccine) نے مجموعی طور پر 90.4 فیصد افادیت کو ظاہر کیا ہے۔

  • Share this:
Novavax’s Covid-19 Vaccine: کورونا وائرس کی تبدیل شدہ اقسام کے خلاف 90 فیصد سے زیادہ موثر
کووڈ ۔19 ویکسین کی علامتی تصویر۔ (شٹر اسٹاک)

امریکہ میں بڑے پیمانے پر اسٹڈی کے بعد ویکسین بنانے والے ادارے نے کہا کہ کووڈ۔19 کے خلاف جنگ میں نوووایکس کووڈ۔19 ویکسین (Novavax’s Covid-19 Vaccine) کورونا وائرس کی تبدیل شدہ اقسام کے خلاف 90 فیصد سے زیادہ موثر ہے۔ کمپنی نے ایک بیان میں کہا کہ اس نوووایکس کووڈ۔19 ویکسین (Novavax’s Covid-19 Vaccine) نے اعتدال پسند اور شدید بیماری کے خلاف صد فیصد تحفظ کا مظاہرہ کیا ہے۔ مجموعی طور پر 90.4 فیصد افادیت کو ظاہر کیا ہے۔


دواسازکمپنی نے ایک بیان میں مزید کہا کہ اس تحقیق نے افادیت ، حفاظت اور مدافعت (immunogenicity) کا اندازہ کرنے کے لئے امریکہ اور میکسیکو کے 119 مقامات پر 29960 شرکا کو شامل کیا۔ اگرچہ امریکہ میں کووڈ۔19 ویکسین کی مانگ میں ڈرامائی طور پر کمی آئی ہے۔ لیکن دنیا بھر میں مزید ویکسینوں کی اب بھی ضرورت ہے۔ نووایکس ویکسین ذخیرہ کرنے اور نقل و حمل میں آسان ہے۔ اس سے توقع کی جارہی ہے کہ وہ ترقی پذیر دنیا میں ویکسین کی فراہمی کو بڑھاوا دینے میں اہم کردار ادا کرے گی۔


ویکسین کے بارے میں آپ کو جاننے کے لئے سب کچھ یہ ہے:


یہ کیسے کام کرتی ہے؟

نوووایکس ویکسین میں محققین نے ایک تبدیل شدہ جین کو ایک وائرس میں داخل کیا ہے، جسے ایک باکلو وائرس (baculovirus) کہتے ہیں اور اسے کیڑے کے خلیوں کو متاثر کرنے کی اجازت دی ہے۔ اس کے بعد متاثرہ خلیوں نے اسپائیک پروٹین (Spike proteins) تیار کیا جو اچھے طور پر مل کر اسپائکس تشکیل دیتے ہیں ، جیسا کہ وہ کورونا وائرس کی سطح پر کرتے ہیں۔ ان خلیوں سے سپائک پروٹین نینو پارٹیکلز (nanoparticles ) میں جمع ہوجاتے ہیں اور پھر اس کو ویکسین کے ذریعے جسم میں داخل کیا جاتا ہے جہاں مدافعتی نظام ردعمل کو بڑھاتا ہے تاکہ اگر مستقبل میں جسم کو کورونا وائرس کا سامنا کرنا پڑتا ہے تو اس کا مدافعتی نظام اس سے مؤثر طریقے سے مقابلہ کرنے کے لئے تیار ہے۔ یہ ویکسین 21 دن کے وقفہ کے بعد دی جاتی ہے۔

وائرس پروٹینوں کی افزائش اور کٹائی کا ایک ایسا ہی طریقہ پہلے سے ہی انفلوئنزا اور ہیومن پیپیلوما وائرس (Human papillomavirus (HPV)) سمیت بیماریوں کے لئے لائسنس یافتہ ویکسین بنانے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔

قیمت
توقع کی جارہی ہے کہ نوووایکس ویکسین پر فی خوراک 11114 روپے لاگت آئے گی۔

ویکسین کس طرح مؤثر ہے؟

کمپنی کے مطابق ابتدائی اعداد و شمار سے معلوم ہوا کہ ویکسین 90 فیصد موثر اور محفوظ ہے۔ ضمنی اثرات میں سر درد ، تھکاوٹ ، اور پٹھوں میں درد شامل تھا اور عام طور پر وہ ہلکے ہوتے تھے۔

جبکہ بھارت بایوٹیک کے تیار کردہ کوویکسین کی افادیت کی شرح 78 فیصد ہے، ایس آئی آئی کے کووی شیلڈ کے بین الاقوامی کلینیکل ٹرائلز سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ جب لوگوں کو آدھا خوراک اور پھر پوری خوراک دی جاتی ہے تو تاثیر 90 فیصد پر پڑتی ہے۔



دی لینسیٹ میں شائع ہونے والے مرحلے کے آخری مرحلے میں ہونے والے مقدمے کے نتائج سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ روس کی اسپوتنک وی کووڈ۔19 کے خلاف تقریبا 92 فیصد تحفظ فراہم کرتی ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 15, 2021 04:20 PM IST