ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

ہندوستان میں کووڈ۔19 کی وجہ سے 100 سے زائد صحافیوں کی موت ، اپریل میں سب سے زیادہ اموات

انسٹی ٹیوٹ آف پرسیسیشن اسٹڈیز نئی دہلی کے ایک پہل ’’ریٹ دی ڈیبیٹ‘‘ کے ذریعہ کی جانے والی اس تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ رواں سال یکم جنوری سے 28 اپریل تک 56 صحافی اس وائرس کا شکار ہوچکے ہیں۔

  • Share this:
ہندوستان میں کووڈ۔19 کی وجہ سے 100 سے زائد صحافیوں کی موت ، اپریل میں سب سے زیادہ اموات
Image for representation only. Credits: PTI.

نئی دہلی : ہندوستان میں تاحال کورونا وائرس (Covid-19) سے لاکھوں لوگ متاثر ہوچکے ہیں۔ گذشتہ کئی دنوں سے روزانہ 3 لاکھ سے زیادہ کورونا کے نئے کیسوں کی اطلاع مل رہی ہے اور بدھ کے روز کووڈ۔19 کے 200,000 اموات کی حد بھی پار ہوچکی ہے۔ اپریل 2021 میں ہندوستان میں کورونا کی ’دوسری لہر‘ کہلائے جانے والے کیسوں میں غیر معمولی اضافہ دیکھا گیا ہے۔ یہ وائرس ہندوستان میں صحافیوں کے لئے بھی بدترین ثابت ہورہا ہے۔ 30 اپریل 2021 کو ملک کے معروف صحافی اور آج تک ٹی وی چینل کے مشہور اینکر روہت سردانہ کی بھی کورونا وائرس کی وجہ سے موت واقع ہوئی ہے۔


صرف پچھلے 28 دنوں میں ہی 52 صحافیوں کی اموات کی اطلاع ملی ہے۔ اس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ اس مہینے میں اوسطا دو صحافی ہلاک ہوئے ہیں۔ دہلی میں واقع انسٹی ٹیوٹ آف پرسیپینس اسٹڈیز (Institute of Perception Studies, New Delhi) کے ذریعہ کروائے گئے ایک سروے کے مطابق یکم اپریل 2020 اور 28 اپریل 2021 کے درمیان 101 کے قریب صحافی COVID-19 سے دم توڑ چکے ہیں۔


اس کے علاوہ جنوری 2021 سے فرسٹ پوسٹ کی رپورٹ کے مطابق کوویڈ سے متعلق پیچیدگیوں کی وجہ سے 50 سے زیادہ صحافی انتقال کرگئے ہیں۔


انسٹی ٹیوٹ آف پرسیسیشن اسٹڈیز نئی دہلی کے ایک پہل ’’ریٹ دی ڈیبیٹ‘‘ کے ذریعہ کی جانے والی اس تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ رواں سال یکم جنوری سے 28 اپریل تک 56 صحافی اس وائرس کا شکار ہوچکے ہیں۔ ان میں سے 52 کی صرف اپریل کے مہینے میں اموات ہوئیں۔ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ ، اس مہینے میں اوسطا دو صحافی ہلاک ہوئے ہیں۔

حاصل کردہ ڈیٹا 28 اپریل تک ریکارڈ کیا گیا ہے۔ فارٹ پوسٹ سے بات کرتے ہوئے ریٹ دیبیٹ کے بانی ڈاکٹر دی کوٹہ نیلیما بانی نے کہا کہ یہ اعداد و شمار صحافیوں کی زندگیاں احتساب کرنے اور شہریوں کو یہ بتانے کے لئے اکٹھا کیا گیا تھا کہ یہ خبر کس قیمت پر تھی ملحق ہونا۔ "

ریاستوں کے حساب سے صحافیوں کی سب سے زیادہ ہلاکت اتر پردیش میں ہوئی۔ یہاں کے 19 صحافی کورونا کا شکار ہوگئے۔ اس کے بعد تلنگانہ 17 اور مہاراشٹر میں 13 اموات ہوئی۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 01, 2021 12:50 AM IST