ہوم » نیوز » وطن نامہ

ضلعی افسران سے میٹنگ کے بعد پی ایم مودی بولے، Coronavirus کے ایکٹو کیس کم ہونا شروع لیکن چلنج برقرار

میٹنگ کے بعد ایک خطاب میں وزیر اعظم نے کہا کہ کچھ عرصے سے ملک میں Coronavirus کے ایکٹو کیسز کم ہونا شروع ہوگئے ہیں لیکن ان ڈیڑھ سالوں میں آپ نے یہ تجربہ کیا ہے کہ جب تک یہ انفیکشن معمولی پیمانے پر بھی موجود ہے تب تک چیلنج باقی ہے۔

  • Share this:
ضلعی افسران سے میٹنگ کے بعد پی ایم مودی بولے، Coronavirus کے ایکٹو کیس کم ہونا شروع لیکن چلنج برقرار
ملک میں Coronavirus کے ایکٹو کیسز کم ہونا شروع ہوگئے ہیں لیکن ۔۔۔

نئی دہلی. وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) نے جمعرات کے روز ملک کے مزید 54 ضلعی کلکٹرز سے بات چیت کی۔ ملک میں کورونا وائرس کے انفیکشن کی دوسری لہر کے پیش نظر میٹنگ 11 بجے شروع ہوئی۔ میٹنگ کے بعد ایک خطاب میں وزیر اعظم نے کہا کہ کچھ عرصے سے ملک میںCoronavirus کے ایکٹو کیس کم ہونا شروع ہوگئے ہیں لیکن ان ڈیڑھ سالوں میں آپ نے یہ تجربہ کیا ہے کہ جب تک یہ انفیکشن معمولی پیمانے پر بھی موجود ہے تب تک چیلنج باقی ہے۔


وزیر اعظم نے کہا کہ اپنی زندگی سے ٹھیک طریقے سے کام کریں اور باقاعدگی سے موثر پالیسیاں نافذ کرنے میں مدد کریں۔ وزیر اعظم نے کہا کہ پچھلی وبائی بیماریاں ہوں یا پھر یہ وقت ہر وبا نے ہمیں ایک چیز سکھائی ہے۔ وبا سے نمٹنے کے ہمارے طریقوں میں مستقل تبدیلی ، مستقل Innovation بہت ضروری ہے۔ یہ وائرس میوٹیشن میں، تبدیلی لانے میں ماہر ہے ، لہذا ہمارے طریقہ کار اور حکمت عملی بھی متحرک ہونی چاہئے۔


زندگی کو آسان بنائے رکھنے کی بھی ترجیح


ویکسینیشن کے تعلق سے پی ایم مودی نے کہا کہ ایک موضوع ویکسین ویسٹیج کا بھی ہے۔ ایک بھی ویکسین کی ویسٹیج کا مطلب ہے، کسی ایک زندگی کو ضروری سکیورٹی کوچ نہیں دے پانا۔ اس لئے ویکسین کو ضائع ہونے سے روکنا ضروری ہے۔

وزیر اعظم نے کہا کہ زندگی کو بچانے کے علاوہ ، ہماری ترجیح زندگی کو آسان بنانا بھی ہے۔ غریبوں کے لئے مفت راشن کی سہولیات ہونی چاہئیں ، دیگر ضروری سامان ، بلیک مارکیٹنگ کو روکا جائے ، یہ جنگ جیتنا بھی ضروری ہے ، اور آگے بڑھنا بھی ضروری ہے۔

وزیر اعظم نے کہا کہ دوسری لہر کے درمیان وائرس کی تبدیلی کی وجہ سے اب نوجوانوں اور بچوں کے لئے مزید تشویش کا اظہار کیا جارہا ہے۔ جس طرح آپ نے میدان میں کام کیا ہے اس سے اس تشویش کو سنگین ہونے سے بچانے میں مدد ملی ہے لیکن ہمیں مستقبل کے لئے تیار رہنا ہوگا۔

وزیر اعظم کی طرف سے بلائی جانے والی اس میٹنگ میں کیرالہ ، ہریانہ ، چھتیس گڑھ ، مہاراشٹر ، اترپردیش ، راجستھان ، اڈیشہ ، جھارکھنڈ ، راجستھان ، مغربی بنگال اور پڈوچیری کے مرکزی خطے کے ضلعی مجسٹریٹ شامل ہیں۔ موصولہ اطلاع کے مطابق میٹنگ ختم ہونے کے بعد وزیر اعظم کا خطاب بھی ہو گا۔ اس سے قبل منگل کو وزیر اعظم نے ملک کی مختلف ریاستوں کے عہدیداروں اور 46 ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ کے ساتھ بات چیت کی تھی۔
Published by: Sana Naeem
First published: May 20, 2021 03:00 PM IST