உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وزرائے اعلیٰ کے ساتھ میٹنگ میں PM Modi نے کیا خبردار، کورونا کا خطرہ ابھی ٹلا نہیں، الرٹ رہیں

    Youtube Video

    Covid-19: اس دوران پی ایم مودی نے کہا کہ ہمارا کورونا پر دوسرے ممالک کے مقابلے بہتر کنٹرول ہے، لیکن کورونا کا چیلنج ابھی پوری طرح ختم نہیں ہوا ہے۔ جس قسم کی سنگین صورتحال Omicron اور اس کی تمام قسمیں پیدا کر سکتی ہیں۔

    • Share this:
      Covid-19: وزیر اعظم نریندر مودی نے بدھ کے روز ریاستوں کے وزرائے اعلیٰ کے ساتھ کورونا کے بڑھتے ہوئے معاملات پر پھیلی تشویش کے درمیان ایک جائزہ میٹنگ کی۔ اس دوران پی ایم مودی نے کہا کہ ہمارا کورونا پر دوسرے ممالک کے مقابلے بہتر کنٹرول ہے، لیکن کورونا کا چیلنج ابھی پوری طرح ختم نہیں ہوا ہے۔ جس قسم کی سنگین صورتحال Omicron اور اس کی تمام قسمیں پیدا کر سکتی ہیں، ہم یورپ کے ممالک میں دیکھ سکتے ہیں۔ پچھلے چند مہینوں میں ان مختلف حالتوں کے کیسز میں اضافہ ہوا ہے۔ اس لیے ہمیں ہوشیار رہنا ہوگا۔ میٹنگ میں پی ایم مودی نے پٹرول اور ڈیزل کی مہنگائی کا مسئلہ بھی اٹھایا اور ریاستوں سے اپیل کی کہ وہ VAT کو کم کرکے عوام کو راحت دینے کی اپیل کی

      پی ایم مودی نے ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے میٹنگ میں کہا کہ ہمیں پچھلے 2 ہفتوں سے بڑھتے ہوئے معاملات سے چوکنا رہنا ہوگا۔ 2 سال کے اندر ملک نے صحت کے بنیادی ڈھانچے سے لے کر آکسیجن کی فراہمی تک کورونا سے متعلق ہر محاذ پر وہ کیا ہے جو ضروری تھا۔ یہی وجہ ہے کہ تیسری لہر میں بے قابو حالات کی کوئی خبر نہیں ملی۔ انہوں نے کہا کہ تیسری لہر کے دوران ہم نے روزانہ 3 لاکھ سے زائد کیسز دیکھے۔ ہماری تمام ریاستوں نے بھی انہیں سنبھالا۔ جس طرح سے مرکز اور ریاستوں نے کورونا کے دور میں مل کر کام کیا اور جنہوں نے ملک کی کورونا کے خلاف لڑائی میں اہم کردار ادا کیا، میں تمام کورونا واریئرز کی تعریف کرتا ہوں۔

      یہ بھی پڑھئے: Covid in Children: کورونا نے پھر پکڑا زور! بچوں میں انفیکشن زیادہ،ڈاکٹروں نے دی ضروری صلاح


      خبر رساں ایجنسی اے این آئی کے مطابق وزیر اعظم نے کہا کہ ہمارے سائنسدان اور ماہرین قومی اور عالمی صورتحال پر مسلسل نظر رکھے ہوئے ہیں۔ شروع میں انفیکشن کو روکنا بھی ہماری ترجیح تھی، آج بھی اسی طرح رہنا چاہیے۔ ہمیں اپنی جانچ، ٹریکنگ، علاج کی حکمت عملی کو یکساں طور پر مؤثر طریقے سے نافذ کرنا ہے۔ اس بات کو یقینی بنایا جائے کہ انفراسٹرکچر کو اپ گریڈ کرنے کا کام تیز رفتاری سے جاری رہے۔ ہم بستروں، وینٹی لیٹرز اور PSA آکسیجن پلانٹس جیسی سہولیات کے لیے بہت بہتر پوزیشن میں ہیں، لیکن ہمیں یہ بھی یقینی بنانا ہوگا کہ یہ سہولیات اییکٹو رہیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: