ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

کووڈ۔ 19: وزیر اعظم مودی کا بڑا اعلان، آج رات 12 بجے سے پورے ملک میں 21 دن کا لاک ڈاؤن

پی ایم مودی نے کہا ، 'آج اگر آپ 21 دن نہیں سنبھلے تو ملک 21 سال پیچھے چلا جائے گا۔ باہر نکلنا کیا ہوتا ہے یہ 21 دن کے لئے بھول جائیں۔

  • Share this:
کووڈ۔ 19: وزیر اعظم مودی کا بڑا اعلان، آج رات 12 بجے سے پورے ملک میں 21 دن کا لاک ڈاؤن
وزیر اعظم نریندر مودی کی فائل فوٹو

نئی دہلی۔ مودی حکومت ملک میں کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے خطرے سے نمٹنے کے لئے پوری کوشش کر رہی ہے۔ اس کے تحت بہت سے اہم اقدامات بھی اٹھائے جارہے ہیں۔ ادھر ، وزیر اعظم نریندر مودی (نریندر مودی) نے آج کورونا کی وبا کے سلسلے میں دوسری بار ملک سے خطاب کیا۔ وزیر اعظم مودی نے اس دوران کہا کہ ہر ہندوستانی نے جنتا کرفیو کو کامیاب بنایا ہے۔ ہر ہندوستانی نے پوری ذمہ داری کے ساتھ بڑے پیمانے پر کرفیو میں حصہ لیا ہے۔ آپ سب تعریف کے مستحق ہیں۔ پی ایم مودی نے اس دوران اعلان کیا کہ آج رات 12 بجے سے پورے ملک میں لاک ڈاؤن کیا جارہا ہے۔ یہ لاک ڈاؤن ملک میں 21 دن تک رہے گا۔ یہ جنتا کرفیو سے ایک قدم آگے ہے۔ یہ قدم ہر ہندوستانی کو بچانے کے لئے اٹھایا جارہا ہے۔


پی ایم مودی نے کہا ، 'آج اگر آپ 21 دن نہیں سنبھلے تو ملک 21 سال پیچھے چلا جائے گا۔ باہر نکلنا کیا ہوتا ہے یہ 21 دن کے لئے بھول جائیں۔ گھر پر ہی رہیں۔ میں یہ بات ایک کنبہ کے ممبر کی حیثیت سے کہہ رہا ہوں۔ اس میں لکھا گیا ہے ، کو-کوئی ، رو۔ روڈ پر ، نہ ۔ نہ نکلے،۔



وزیر اعظم مودی نے کہا’ کچھ لوگوں کی لاپرواہی ، کچھ لوگوں کی غلط سوچ ، آپ کو ، آپ کے بچوں ، آپ کے والدین ، آپ کے کنبہ ، اپنے دوستوں ، پورے ملک کو ایک انتہائی مشکل صورتحال میں ڈال دے گی۔ پچھلے 2 دن سے ملک کے بیشتر علاقوں میں لاک ڈاؤن کر دیا گیا ہے۔ ریاستی حکومت کی ان کوششوں کو بہت سنجیدگی سے لیا جانا چاہئے۔ آج رات 12 بجے سے ملک بھر میں لاک ڈاؤن ہونے جا رہا ہے‘۔



پی ایم مودی نے کہا ، 'میں ہاتھ جوڑ کر کہہ رہا ہوں کہ جو ہندوستانی جہاں ہے وہیں رہے۔' انہوں نے کہا کہ کورونا وائرس سے نمٹنے کا سب سے بڑا طریقہ ان ممالک سے سیکھ ہے ، جنہوں نے اس سے نمٹنے کے لئے اہم اقدامات کئے ہیں۔ پی ایم مودی نے کہا کہ 24 گھنٹے کام کر رہے میڈیا، ڈاکٹروں ، پولیس اہلکاروں اور تمام ضروری خدمات فراہم کرنے والوں سبھی کے بارے میں سوچئے جو گھر کنبے سے دور اپنی جان جوکھم میں ڈال کر اپنا فرض نبھا رہے ہیں۔ ان کے لئے دعا کیجئے‘۔

وزیر اعظم نے بینر دکھا کر لوگوں سے گھر پر ہی رہنے کی اپیل کی

پی ایم مودی نے کہا کہ تمام ضروری اشیاء کی سپلائی بنی رہے، اس کے لئے اقدامات اٹھائے گئے ہیں اور آگے بھی کئے جائیں گے۔ اس دور سے غریبوں کے لئے بحران کا وقت آگیا ہے۔ ہر ایک ان کی مدد کے لئے اکٹھا ہو رہا ہے۔ پی ایم مودی نے کہا ، 'مرکزی حکومت نے 15 ہزار کروڑ روپے کا اعلان کیا ہے۔ اس سے ملک میں کورونا وائرس کے انفیکشن سے نمٹنے کے لئے تمام وسائل جٹائے جائیں گے۔ تمام سہولیات اور خدمات میں اضافہ کیا جائے گا۔ میں نے تمام ریاستی حکومتوں سے درخواست کی ہے کہ ان کی پہلی ترجیح صحت خدمات ہی ہوں‘۔
پی ایم مودی نے کہا کہ کورونا وائرس سے بچنے کا واحد طریقہ سماجی دوری ہے۔ اس کے علاوہ کوئی دوسرا حل نہیں ہے۔ کچھ لوگ اس غلط فہمی میں ہیں کہ معاشرتی دوری صرف بیماروں کے لئے ہے۔ یہ درست نہیں ہے۔ یہ تمام شہریوں کے لئے ہے ، یہ وزیر اعظم کے لئے بھی ہے۔

اس سے قبل ، نریندر مودی نے جمعرات کے روز کورونا وائرس کے پیش نظر قوم سے خطاب کیا تھا جس میں لوگوں سے اپیل کی گئی تھی کہ وہ 14 گھنٹوں کا 'جنتا کرفیو' نافذ کریں۔ اس کی اپیل کا وسیع اثر پڑا اور لوگ گھروں میں رضاکارانہ طور پر ٹھہرے۔ آج ٹوئیٹ کرکے یہ اطلاع دیتے ہوئے مودی نے کہا ، "میں کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے خطرے سے متعلق مقامی لوگوں کے ساتھ کچھ اہم چیزیں شیئر کروں گا۔ یہ ایک وبائی بیماری ہے۔ آج ، میں 24 مارچ کو شام 8 بجے ملک سے خطاب کروں گا۔ "
First published: Mar 24, 2020 08:00 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading