ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

وزیر اعظم مودی کا ریاستی حکومتوں کو حکم، سختی سے لاک ڈاؤن پر عمل کروائیں

مودی نے ٹویٹ کیا ، "بہت سے لوگ ابھی بھی لاک ڈاؤن کو سنجیدگی سے نہیں لے رہے ہیں۔ براہ کرم اپنے آپ کو بچائیں ، اپنے کنبہ کو بچائیں، ہدایات پر سنجیدگی سے عمل کریں۔

  • UNI
  • Last Updated: Mar 23, 2020 11:37 AM IST
  • Share this:
وزیر اعظم مودی کا ریاستی حکومتوں کو حکم، سختی سے لاک ڈاؤن پر عمل کروائیں
کورونا وائرس وبا کو لیکر قوم کے نام پیغام میں وزیر اعظم نریندر نے کہا، "منگل کی رات12 مودی حکومت ملک میں کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے خطرے سے نمٹنے کے لئے پوری کوشش کر رہی ہے۔ اس کے تحت بہت سے اہم اقدامات بھی اٹھائے جارہے ہیں۔ ادھر ، وزیر اعظم نریندر مودی (نریندر مودی) نے آج کورونا کی وبا کے سلسلے میں دوسری بار ملک سے خطاب کیا۔

نئی دہلی۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے پیر کو لاک ڈاؤن کو سنجیدگی سے نہ لینے پر تشویش کا اظہار کیا اور تمام ریاستی حکومتوں سے اصولوں اور قوانین کو یقینی بنانے کی اپیل کی۔ مودی نے ٹویٹ کیا ، "بہت سے لوگ ابھی بھی لاک ڈاؤن کو سنجیدگی سے نہیں لے رہے ہیں۔ براہ کرم اپنے آپ کو بچائیں ، اپنے کنبہ کو بچائیں، ہدایات پر سنجیدگی سے عمل کریں۔ میں ریاستی حکومتوں سے درخواست کرتا ہوں کہ وہ اصولوں اور قوانین پر عمل کریں۔‘‘



واضح رہے کہ کورونا وائرس کے انفیکشن کے خطرے کے پیش نظر مختلف ریاستوں کے 75 اضلاع اور شہروں کو لاک ڈاؤن کرنے کا اعلان کیا گیا ہے۔ کورونا وائرس (کووڈ ۔19) کے پھیلنے سے بچنے کے لئے ملک کی مختلف ریاستوں میں پیر سے 31 مارچ تک لاک ڈاؤن ہوگا۔ لاک ڈاؤن کے دوران ضروری خدمات کے علاوہ دیگر سرگرمیاں مکمل طور پر بند رہیں گی۔ مودی نے مہلک کورونا وائرس کے خلاف لڑنے والے لوگوں کا شکریہ ادا کرنے والوں کی تعریف کی اور ان سے کہا کہ وہ اس چیلنج کے خلاف لڑنے کے لئے متحرک ہو جائیں۔ جمعرات کے روز ، قوم کے نام اپنے پیغام میں مودی نے اتوار کے روز جنتا کرفیو میں شامل ہونے اور جنگ لڑنے والے لوگوں کا شکریہ ادا کرنے کے لئے شام پانچ بجے لوگوں سے تالیاں بجانے یا تھالی(شنخناد) بجانے کا مطالبہ کیا تھا۔

انہوں نے بڑے پیمانے پر جنتا کرفیو اور شنخناد میں شامل ہونے اور اس کی حمایت کرنے پر لوگوں کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے ٹویٹ کیا ، "ملک نے ہر اس فرد کا شکریہ ادا کیا جس نے کورونا وائرس کے خلاف جنگ کی قیادت کی۔ ملک کے عوام کا بہت شکریہ۔‘‘ انہوں نے کہا ، "یہ شکریہ کی آواز ہے ، بلکہ طویل جنگ میں فتح کا آغاز بھی ہے۔ آؤ ، اس عزم کے ساتھ ، اس تحمل کے ساتھ ، اپنے آپ کو ایک طویل لڑائی کے لئے سماجی دوری کے بندھن میں باندھ لیں۔"

ایک اور ٹویٹ میں انہوں نے کہا ، "اگرچہ آج کا جنتا کرفیو رات 9 بجے ختم ہوگا ، لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ ہم جشن منانا شروع کریں۔ اسے کامیابی قرار نہ دیں۔ یہ ایک لمبی لڑائی کا آغاز ہے۔ آج ملک کےعوام نے بتایا ہے کہ ہم قابل ہیں ، اگر ہم فیصلہ کریں تو ہم مل کر سب سے بڑے چیلنج کو مات دے سکتے ہیں۔‘‘ انہوں نے لوگوں سے مرکزی حکومت اور ریاستی حکومتوں کے ذریعہ جاری کردہ ہدایات پر عمل کرنے کو کہا۔ ان اضلاع اور ریاستوں میں جہاں لاک ڈاؤن کا اعلان کیا گیا ہے ، وہاں گھروں سے بالکل باہر نہ نکلیں۔ اس کے علاوہ باقی میں بھی جب تک بہت ضروری نہ ہو، باہر نہ نکلیں۔ "

قابل ذکر بات یہ ہے کہ کورونا وائرس سے ملک میں اب تک سات افراد کی موت ہوچکی ہے جبکہ 390 افراد اس میں مبتلا ہیں۔
First published: Mar 23, 2020 11:37 AM IST