ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

ملک میں تیزی سے بڑھ رہے کورونا کیس، نریندر مودی آج رات آٹھ بجے قوم سے کریں گے خطاب

آج ٹوئیٹ کرکے یہ اطلاع دیتے ہوئے مودی نے کہا ، "میں کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے خطرے سے متعلق مقامی لوگوں کے ساتھ کچھ اہم چیزیں شیئر کروں گا ، یہ ایک وبائی بیماری ہے۔

  • UNI
  • Last Updated: Mar 24, 2020 12:40 PM IST
  • Share this:
ملک میں تیزی سے بڑھ رہے کورونا کیس، نریندر مودی آج رات آٹھ بجے قوم سے کریں گے خطاب
وزیر اعظم مودی ۔ فائل فوٹو

نئی دہلی۔ وزیر اعظم نریندر مودی ملک میں مہلک کورونا وائرس (کووڈ ۔19) کے پھیلنے کے پیش نظر منگل کی شام آٹھ بجے قوم سے خطاب کریں گے۔

اس سے قبل مودی نے جمعرات کے روز کورونا وائرس کے پیش نظر قوم سے خطاب کیا تھا ، جس میں لوگوں سے اپیل کی گئی تھی کہ وہ 14 گھنٹوں کا 'جنتا کرفیو' نافذ کریں۔ اس کی اپیل کا وسیع اثر پڑا اور لوگ گھروں میں رضاکارانہ طور پر ٹھہرے۔



آج ٹوئیٹ کرکے یہ اطلاع دیتے ہوئے مودی نے کہا ، "میں کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے خطرے سے متعلق مقامی لوگوں کے ساتھ کچھ اہم چیزیں شیئر کروں گا ، یہ ایک وبائی بیماری ہے۔ آج میں 24 مارچ کو شام 8 بجے ملک سے خطاب کروں گا۔ " بہت سی ریاستوں میں ، لاک ڈاؤن کو کورونا وائرس کے پھیلنے کے پیش نظر کیا گیا تھا ، لیکن اس دوران لوگوں نے اسے سنجیدگی سے نہیں لیا۔ مودی نے ریاستوں کو ہدایت کی کہ وہ لاک ڈاؤن کی خلاف ورزی کرنے والوں کے خلاف سختی سے نمٹیں۔

دوسری طرف، ملک میں کورونا وائرس 'کووڈ -19' سے اب تک نو افراد کی موت ہو چکی ہے جبکہ متاثرہ مریضوں کی تعداد بڑھ کر 492 ہو گئی ہے۔ وزارت صحت کی منگل کی رپورٹ کے مطابق ملک میں کورونا وائرس کے 492 کیسز کی تصدیق ہو چکی ہے جن میں سے 451 مریض ہندوستانی جبکہ 41 غیر ملکی شہری ہیں۔ کورونا وائرس سے ملک بھر میں اب تک نو افراد کی موت ہوچکی ہے اور 37 افراد صحت مند ہو چکے ہیں۔

قابل غور ہے کہ مہاراشٹر، کیرالہ، دہلی، کرناٹک، راجستھان، پنجاب، اتر پردیش، گجرات، تلنگانہ اور لداخ میں ابھی تک سب سے زیادہ وائرس کے معاملے سامنے آئے ہیں۔ کورونا وائرس سے مہاراشٹر میں دو، دہلی، کرناٹک، بہار، گجرات، پنجاب، ہماچل پردیش اور مغربی بنگال میں ایک ایک شخص کی موت ہو چکی ہے۔
First published: Mar 24, 2020 12:39 PM IST