ہوم » نیوز » وطن نامہ

DRDOکی اینٹی کووڈ ڈراگ کادوسرا کھیپ آج جاری، جلدہی ملےگی آپ کےقریبی میڈیکل اسٹورپر

یہ ڈرگ صارفین کے لئے صرف ڈاکٹر کے نسخے کی بنیاد پر دستیاب ہوگی۔ وزارت دفاع (Defence Ministry) کی جانب سے 17 مئی کو پہلا بیچ شروع کرنے کے بعد اس کے سلسلے میں کافی تجسس پیدا ہوا ہے۔

  • Share this:
DRDOکی اینٹی کووڈ ڈراگ کادوسرا کھیپ آج جاری، جلدہی ملےگی آپ کےقریبی میڈیکل اسٹورپر
توقع ہے کہ بڑے پیمانے پر پیداوار جون کے پہلے ہفتے میں شروع ہوگی۔

ڈاکٹر ریڈیس لیبارٹریز (Dr Reddy's Laboratories) آج کو ڈیفنس ریسرچ اینڈ ڈویلپمنٹ آرگنائزیشن (Defence Research and Development Organisation) کی تیار کردہ اینٹی کووڈ ڈراگ 2-ڈی جی کا دوسرا بیچ جاری کرے گی۔سینئر ڈی آر ڈی او عہدیداروں کے مطابق ڈرگ کا دوسرا کھیپ 10000 پاؤنڈ تک محدود ہوگا اور توقع ہے کہ بڑے پیمانے پر پیداوار جون کے پہلے ہفتے میں شروع ہوگی۔یہ ڈرگ صارفین کے لئے صرف ڈاکٹر کے نسخے کی بنیاد پر دستیاب ہوگی۔ وزارت دفاع (Defence Ministry) کی جانب سے 17 مئی کو پہلا بیچ شروع کرنے کے بعد اس کے سلسلے میں کافی تجسس پیدا ہوا ہے۔


تب سے ہی DRDO کووڈ۔19 مریضوں کے اہل خانہ سے 2-DG سے متعلق متعدد درخواستیں وصول کررہا ہے۔اس ماہ کے آغاز میں ڈرگ کنٹرولر جنرل آف انڈیا (Drugs Controller General of India) نے اعتدال پسند سے شدید کورونا وائرس کے مریضوں میں ایک ہنگامی علاج کے طور پر ہنگامی استعمال کے لئے اس دوائی کی منظوری دے دی تھی۔



وزارت دفاع نے 8 مئی کو کہا تھا کہ دواؤں کے کلینیکل ٹرائلز ، 2-ڈی آکسی-ڈی۔گلوکوز (2-ڈی جی) (2-deoxy-D-glucose (2-DG)) سے پتہ چلتا ہے کہ اس سے اسپتال میں داخل ہونے والے کووڈ مریضوں کی تیزی سے بازیابی میں مدد ملتی ہے اور اضافی آکسیجن پر انحصار کم ہوتا ہے۔



حیدرآباد میں ڈاکٹر ریڈی کی لیبارٹریز (ڈی آر ایل) کے ساتھ مل کر انسٹی ٹیوٹ آف نیوکلیئر میڈیسن اینڈ الائیڈ سائنسز (Institute of Nuclear Medicine and Allied Sciences ) نے ڈی آر ڈی او کی ایک معروف لیبارٹری تیار کیا ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 27, 2021 10:41 AM IST