ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

لاک ڈاؤن4.0 کے بعد کیا ہوگا؟ وزیر داخلہ امت شاہ نے وزرائے اعلی کے ساتھ کی اہم میٹنگ، زیادہ معاملوں والے شہروں پرہوسکتا ہےفوکس

مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ (Home Minister Amit Shah) نے لاک ڈاؤن (Lockdown) کو لیکر ملک کے سبھی وزرائے اعلی کے ساتھ میٹنگ کی ہے۔

  • Share this:
لاک ڈاؤن4.0 کے بعد کیا ہوگا؟ وزیر داخلہ امت شاہ نے وزرائے اعلی کے ساتھ کی اہم میٹنگ، زیادہ معاملوں والے شہروں پرہوسکتا ہےفوکس
مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ ۔ فائل فوٹو ۔

مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ (Home Minister Amit Shah) نے لاک ڈاؤن (Lockdown) کو لیکر ملک کے سبھی وزرائے اعلی کے ساتھ میٹنگ کی ہے۔ وزیر داخلہ نے وزرائے اعلی سے لاک ڈاؤن کے چوتھے مرحے اور 31 مئی کے بعد عمل میں لائے جانے والے اقدامات پر تبادلہ خیال کیا۔ چوتھے مرحلے میں اور 31 مئی کے بعد نافذ کیے جانے والے اقدامات پر تبادلہ خیال کیا۔ وزیر داخلہ نے چیف منسٹر سے لاک ڈاؤن کے اگلے مرحلے میں عائد پابندیوں اور چھوٹ سے متعلق ان کی رائے طلب کی۔ وزرائے اعلیٰ سے یہ بھی پوچھا گیا کہ وہ کون سے سیکٹر کھولنے کی اجازت چاہتے ہیں۔

ملک میں لاک ڈاؤن کا چوتھا مرحلہ 17 مئی (لاک ڈاؤن 4.0) جاری ہے جو 31 مئی کو ختم ہونے جارہا ہے۔ لہذا لاک ڈاؤن کے پانچویں مرحلے (Lockdown 5.0) کے بارے میں بہت سی قیاس آرائیاں کی جارہی ہیں۔ ملک میں لاک ڈاؤن کا چوتھا مرحلہ 17 مئی سے جاری ہے جو 31مئی کو ختم ہونے جارہا ہے۔ لہذا لاک ڈاؤن کے پانچویں مرحلے کے بارے میں بہت سی قیاس لگائے جارہے ہیں۔

زیادہ معاملوں والے شہروں پر ہوسکتا ہے فوکس

موصولہ اطلاع کے مطابق یکم جون سے شروع ہونے والے لاک ڈاؤن کے پانچویں مرحلے میں حکومت کی پوری توجہ ان 11 شہروں پر مرکوز ہوسکتی ہے جہاں کورونا وائرس کے انفیکشن کے 70 فیصد واقعات ہیں۔ ان ریاستوں میں دہلی ، ممبئی ، احمد آباد ، چنئی ، کولکاتہ سمیت متعدد میٹروپولیٹن شہر شامل ہیں۔

سرکاری ذرائع سے ملی معلومات کے مطابق لاک ڈاؤن کے آئندہ مرحلے میں کنٹینمنٹ زون پر زیادہ توجہ دی جائے گی اور اس پر مزید پابندیاں عائد ہوں گی۔ بتایا جارہا ہے کہ کوروناوائرس(covid-19) کے پھیلاؤ کی رفتار کو کم کرنے کے لئے بڑھائے جانے والے اس لاک ڈاؤن کا فارمیٹ جو گیا الگ ہوسکتا ہے اور اسے میں پہلے سے کہیں زیادہ ڈھیل دی جاسکتی ہے۔

ذرائع سے موصولہ معلومات کے مطابق  لاک ڈاؤن کے پانچویں مرحلے میں  مذہبی مقامات اور جم کھولنے کی اجازت دی جاسکتی ہے۔ وزارت داخلہ کے ذرائع نے بتایا ہے کہ مندروں اور دیگر مذہبی مقامات پر پوجا اور نماز پڑھنے کے لئے سوشل ڈسٹینٹنگ   لازمی طور پر عمل کرنا ہوگا اور لوگوں کو ماسک پہننے کی ضروری ہوگا۔ حالانکہ کسی مذہبی تقریب یا تہوار کی اجازت نہیں ہوگی۔
اسی کے ساتھ ہی ، اطلاعات موصول ہوئی ہیں کہ لاک ڈاؤن کے پانچویں مرحلے میں مرکزی حکومت ریاستی حکومتوں کو زیادہ سے زیادہ آزادی دینا چاہتی ہے۔ بتادیں کہ لاک ڈاؤن کے چوتھے مرحلے میں بھی ریاستوں کے مطالبے اور ان کی معاشی حالت کے مطابق ، مرکزی حکومت نے 17 مئی کو اعلان کردہ لاک ڈاؤن میں مختلف طرح کی نرمی دی تھی۔
First published: May 29, 2020 08:16 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading