ہوم » نیوز » عالمی منظر

کوروناکولیکرعالمی ادارہ صحتWHOکااہم فیصلہ:ریمڈیسویر(Remdesivir)کوادویات کی فہرست سےکیاخارج

ریمیڈو سیر کو شدید کووڈ۔19 کے ممکنہ طور پر موثر علاج کے طور پر دنیا بھر میں توجہ ملی ہے اور اسپتال میں مریضوں کے علاج کے لئے تیزی سے استعمال ہورہا ہے۔ لیکن اب عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او) نے اسے کووڈ کے علاج سے متعلق ادویات سے خارج کردیا ہے۔

  • Share this:
کوروناکولیکرعالمی ادارہ صحتWHOکااہم فیصلہ:ریمڈیسویر(Remdesivir)کوادویات کی فہرست سےکیاخارج
علامتی تصویر

عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او) کے چیف سائنس دان ڈاکٹر سومیا سوامیاتھن (World Health Organisation (WHO) chief scientist Dr Soumya Swaminathan) نے جمعہ کے روز کہا ہے کہ اینٹی ویرل دوا ریمڈیسیویر (Remdesivir) کو کورونا کے علاج سے متعلق ادویات کی فہرست سے خارج کردیا گیا ہے۔ جو اکثر کورونا وائرس کے انفیکشن کے علاج میں استعمال کی جاتی ہے


ان ممالک کے لئے ایک اشارہ ہے جو ڈبلیو ایچ او سے متعلق علاج کے رہنما خطوط کی تعمیل میں کووڈ۔19 کے لئے دوا خریدنے کی سفارش نہیں کرتا ہے ، ڈبلیو ایچ او کے ترجمان تارک جساریوچ (WHO spokesperson Tarik Jasarevic) نے دی انڈین ایکسپریس کو ای میل کے جواب میں کہا۔


ریمیڈو سیر کو شدید کووڈ۔19 کے ممکنہ طور پر موثر علاج کے طور پر دنیا بھر میں توجہ ملی ہے اور اسپتال میں مریضوں کے علاج کے لئے تیزی سے استعمال ہورہا ہے۔ لیکن اب عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او) نے اسے کووڈ کے علاج سے متعلق ادویات سے خارج کردیا ہے۔



جمعہ کے روز عالمی ماہرین کے ڈبلیو ایچ او گائیڈ لائن ڈویلپمنٹ گروپ (جی ڈی جی) پینل (WHO Guideline Development Group (GDG) panel) نے یہ بھی کہا کہ کووڈ۔19 کے زیر علاج مریضوں کے لئے ریمڈیسیویر تجویز نہیں کیا جانا چاہیے، قطع نظر اس سے کہ وہ کتنے ہی شدید بیمار ہیں ، کیوں کہ فی الحال اس بات کا کوئی ثبوت نہیں ہے کہ اس کی بقا میں بہتری ہے یا اس کی ضرورت ہے۔

یہ سفارش کووڈ ۔19 کے علاج کے اثرات کا موازنہ کرنے کے لئے نئے ثبوتوں کے جائزے پر مبنی ہے۔ اس میں چار بین الاقوامی ترتیبی آزمائشوں (international randomised trials ) کے اعداد و شمار شامل ہیں جن میں کووڈ۔19 کے لئے 7000 سے زیادہ مریض داخل ہیں۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 21, 2021 01:38 PM IST