உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جنسی رویے کو درست کریں، گلے ملنا، کسنگ کم ہو،منکی پاکس پر WHO کی گائیڈ لائن

     یہ مونکی پاکس کی علامت ہے۔

    یہ مونکی پاکس کی علامت ہے۔

    ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (ڈبلیو ایچ او) کے سربراہ ٹیڈروس اذانوم گیبریئس (Tedros Adhanom Ghebreyesus) نے گزشتہ ہفتے کے روز منکی پوکس کو عالمی ہیلتھ ایمرجنسی قرار دیا تھا۔ انہوں نے کہا کہ انفیکشن سے بچنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ "نمائش کو کم کیا جائے"۔

    • Share this:
      کورونا وائرس کے درمیان دنیا بھر میں منکیپوکس کے رہنما اصولوں (Monkeypox Guidelines) کی دستک نے حکومتوں اور ماہرین صحت کو تناؤ میں ڈال دیا ہے۔ دریں اثنا، عالمی ادارہ صحت ((WHO)) نے دنیا کی حکومتوں کو خبردار کرتے ہوئے انسانوں کے جنسی رویے کے حوالے سے ہدایات جاری کی ہیں۔ ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (ڈبلیو ایچ او) کے سربراہ ٹیڈروس اذانوم گیبریئس (Tedros Adhanom Ghebreyesus) نے گزشتہ ہفتے کے روز منکی پوکس کو عالمی ہیلتھ ایمرجنسی قرار دیا تھا۔ انہوں نے کہا کہ انفیکشن سے بچنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ "ایکسپوزر کم  Reduce exposure" کیا جائے"۔

      آئیے جانتے ہیں کہ منکی پوکس کے انفیکشن سے بچنے کے لیے عالمی ادارہ صحت کی ہدایات کیا ہیں۔

      1. ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن کے سربراہ نے مشورہ دیا ہے کہ جن مردوں کو منکی پوکس کا خطرہ ہے انہیں فی الحال جنسی ساتھیوں کی تعداد کو محدود کرنے پر غور کرنا چاہیے۔ انہوں نے کہا کہ اپنے جنسی ساتھیوں کی تعداد کم کریں، نئے ساتھیوں کے ساتھ جنسی تعلقات پر نظر ثانی کریں۔ گلے ملنے اور کس کرنے کے بارے میں صبر کریں۔

      2. گیبریئس  نے کہا کہ اب 78 ممالک سے مونکی پوکس کے 18,000 سے زیادہ کیسز رپورٹ ہوئے ہیں جن میں سے 70 فیصد کیسز یورپ اور 25 فیصد امریکہ میں رپورٹ ہوئے ہیں۔

      3. ڈبلیو ایچ او  WHO کو جمع کرائے گئے ماڈلز سے پتہ چلتا ہے کہ ایک فرد سے اس بیماری سے متاثرہ افراد کی اوسط تعداد مردوں کے ساتھ جنسی تعلق رکھنے والے مردوں میں 1.4 اور 1.8 کے درمیان ہے لیکن دوسری آبادیوں میں یہ تعداد 1.0 سے کم ہے۔

      ہندستان میں پائے جانے والے 4 میں سے 3 کیسز میں Monkeypox جسمانی تعلقات سے پھیلا: ذرائع


      4. ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن کے علاوہ، ہندوستان میں مرکزی حکومت نے بھی رہنما خطوط جاری کیے ہیں۔ مرکزی وزارت صحت کے مطابق، اگر منکی پاکس کی علامات پائی جاتی ہیں، تو متاثرہ کی نگرانی کی جائے گی۔

       

      اب دہلی میں Monkeypox کی دستک، 31 سالہ شخص کے جسم پر پڑے چھالے

      نہ صرف Monkeypox اور کورونا، بچوں پر منڈرا رہا ہے Encephalitisو Tomato Fever کا خطرہ

      5. آلودہ مواد، انفیکشن کے رابطے میں آنے کے بعد مریض کی 21 دن کی مدت تک نگرانی کی جانی چاہیے۔ ریاستوں کو ہدایت دی گئی کہ وہ نئے کیسز کی تیزی سے نشاندہی کریں اور اس کی روک تھام کے لیے فوری اقدامات کریں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: